Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ASIGURARE ECHIPAMENTE ELECTRONICE , CLADIRI SI ALTE CONSTRUCTII


Anunt de participare numarul 31621/10.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA DE METEOROLOGIE RA
Adresa postala: Sos. Bucurest-Ploiesti nr. 97, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013686, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA AIONESEI, Tel.318.32.40, Email: [email protected], Fax: 316.31.43
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ASIGURARE ECHIPAMENTE ELECTRONICE , CLADIRI SI ALTE CONSTRUCTII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: CONFORM ANEXA LA CAIETUL DE SARCINI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ASIGURARI DE ECHIPAMENTE ELECTRONICE , CLADIRI SI ALTE CONSTRUCTII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66332000-6 - Servicii de asigurare impotriva tuturor riscurilor (Rev.1)
66332100-7-Servicii de asigurare a constructiilor impotriva tuturor riscurilor (Rev.1)
66336100-5-Servicii de asigurare impotriva incendiilor (Rev.1)
66336200-6-Servicii de asigurare a bunurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXA LA CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
PRELUNGIREA PRIN ACT ADITIONAL, PE BAZA DE NEGOCIERE IN CAZUL ACORDARII DE DISCOUNT-URI ANUALE.
2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2007 pana la 31.10.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE -6000LEI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE -5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE .
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART 181 OUG34/2006
DECLARATIE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR CATRE ADMINISTRATIA FINANCIARA SI DIRECTIA DE TAXE SI IMPOZITE LOCALE .
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATUL EXERCITIULUI FINANCIAR IN ULTIMUL AN .
CIFRA ANUALA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI .
LICHIDITATE GENERALA .
SOLVABILITATE PATRIMONIALA .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA CU PERSONALUL DE SPECIALITATE .
RECOMANDARI.
EXPERIENTA SIMILARA.
AUTORIZARE PRIVIND EFECTUAREA SERVICIILOR DE ASIGURARE DIN PARTEA COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILOR.PREZENTAREA CONTRACTELOR DE REASIGURARE SI LISTA REASIGURATORILOR.
CERTIFICAT ISO 9001 SAU SAU ECHIVALENT .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: PE BAZA DE IMPUTERNICIRE, PLATA SE FACE CU NUMERAR LA CASIERIA ADMINISTRATIEI.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2007 10:00
Locul: SEDIUL ADMINISTRATIEI NATIONALE DE METEOROLOGIE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR INSOTITI DE IMPUTERNICIRE SI COPIE DUPA CARTEA DE IDENTITATE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL ADMINISTRATIEI NATIONALE DE METEOROLOGIE
Adresa postala: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI , NR. 97, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 013686, Romania, Tel.0213183240, Fax: 0213163143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2007 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer