Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor din dotarea Camerei Deputatilor


Anunt de participare numarul 67620/29.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Punct(e) de contact: RENATTE MARGARITESCU, Tel.021.414.16.32, In atentia: Florin Bunea, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021.414.19.63, Adresa internet (URL): www.cdep.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor din dotarea Camerei Deputatilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul Camerei Deputatilor din Bucuresti, Str. Izvor nr.2-4, Sector 5.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de asigurare facultativa a autovehiculelor din dotarea Camerei Deputatilor, pentru cazurile de avarii, distrugere, furt sau alte evenimente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI ATASAT
Valoarea estimata fara TVA: 418, 959RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de gar. bancara de participare de 5000 lei si termen de valabilitate 30.12.2008;Gar. de buna exec. in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 .3. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor: Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetelecomponente ale bugetului general consolidat, valabile la data depunerii ofertelor, inoriginal sau copie legalizata.
4. ofertantii trebuie sa prezinte Autorizatia din partea Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, in original si copie privind asigurarea facultativa valabila pentru anul 2009.
5.Certificatul de inregistrare / certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentele de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cerinta obligatorie: prezentarea cel putin a unei scrisori de bonitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista unitatilor service auto specializate in activitatea de depanare si conventiile incheiate cu acestea: se solicita cel putin trei astfel de unitati service.2. Lista cu principalele servicii de asigurare prestate in ultimii 3 ani: conform Formularului 8 anexat : se solicita incheierea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de asigurare facultativa pentru cazurile de avarii, distrugere, furt sau alte evenimente, de valoare cel putin egala cu 100.000 lei, respectiv 24.848, 17 euro (calculata la cursul BNR de 3, 5909 lei/1 euro, din data de 23.10.2008).3. Recomandari din partea altor beneficiari: se solicita cel putin doua scrisori de recomandare.
4. Resurse tehnice: Declaratie privind dotarile considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului.
5. Listacu unitatile teritoriale: se solicita cel putin o unitate in fiecare judet ;
6. Resurse umane: asigurarea cu personal de specialitate si persoanele desemnate pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform documentatiei de atribuire atasata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
56d/3048
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2008 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2008 10:00
Locul: Str. Izvor nr. 2-4, Sector 5, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Soseaua Oltenitei, nr. 107-111, sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.0213323564, Email: [email protected], Fax: 0213321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice - Serviciul Contractari
Adresa postala: Strada Izvor nr. 2-4, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Tel.0214141632, Email: [email protected], Fax: 0214141963, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2008 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer