Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asigurare impotriva tuturor riscurilor a echipamentelor loteristice


Anunt de participare numarul 140734/27.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.
Adresa postala: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040094, Romania, Punct(e) de contact: Olaru Cornelia, Tel. +40 0213363440/115, Email: [email protected], Fax: +40 0213363146, Adresa internet (URL): www.loto.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
Altele: Jocuri de noroc
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asigurare impotriva tuturor riscurilor a echipamentelor loteristice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 334, 653.36RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Dupa incheierea acordului cadru se va atribui primul contract subsecvent, urmand ca pentru celelalte contracte subsecvente sa se respecte cerintele caietului de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asigurare impotriva tuturor riscurilor a echipamentelor loteristice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66513000-9 - Servicii de asigurare legala si de asigurare impotriva tuturor riscurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asigurare impotriva tuturor riscurilor a echipamentelor loteristice
Valoarea estimata fara TVA: 1, 334, 353.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
in cuantum de 26.560 lei si poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara, ori de o societate de asigurari.- Formularul 7 pentru scrisoare bancara.Pt virament bancar: codul IBAN al CNLR SA este RO69 RZBR 0000 0600 0067 1458, deschis la Banca Raiffeisen - Agentia Bucuresti Garantia de participare sa fie valabila pe perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Conditii de retinere a garantiei de participare - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de op.ec.in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, in conformitate cu prevederile art.278 1 lit. b) OUG nr.34/2006, 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, documentul devenind anexa la contract pana la incheierea acestuia. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - Formularul 8 pentru scrisoare bancara.Daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Conf.H.G.1045/2011, se va deschide la Trezoteria Statului un cont la dispozitia CNLR.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis sa nu fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, CNLR urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006-Formularul nr.4
Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006-Formularul nr.5
Pentru confirmare, se vor prezenta:
1.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
2.Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
3.Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese ) din OUG nr. 34/2006, Ofertantul va prezenta o declaratie semnata de o persoana cu functie de decizie pentru a dovedi neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 - Formularul F 12
Persoanele cu functie de decizie in cadrul C.N.L.R. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Directorul General Dan Alexandru Ghita, Director Directia Financiar Contabilitate Odeta Nestor, Sef Serviciu Achizitii Olesea Postolache, Sef Serviciu Avizare Legislatie Ionut Tunaru, Comisia de evaluare: Olaru Cornelia-presedinte, Ionut Despa-membru si Olesea Postolache-membru.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006-Formularul nr.9
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010-Formularul nr.11 Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic.
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aibe corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenen?ei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat
Dovada (valabila la data limita a depunerii ofertelor), ca sunt autorizati din partea comisiei de supraveghere a asigurarilor si sa fie cuprinsi in lista societatilor de asigurare care au primit confirmarea mentinerii autorizatiei de participare a asigurarilor de la data de 01.01.2012 in conformitate cu prevederile legii 32/2000 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: - original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Nota: Autoritatea contractanta in evaluare poate solicita, inaintea transmiterii comunicarii rezultatului procedurii de atribuire ofertantului clasat pe locul I, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat la AFP
Fisa de Informatii generale Autoritatea contractanta solicita media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani, care vizeaza ultimii 3 ani. Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 1euro=4, 2373 lei; Anul 2010 euro=4, 2099 lei si Anul 2011 euro=4, 2379 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la personalul de specialitate de care se dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant Ofertantul va prezenta o declaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitate, ca inspectori de daune si asigurari pentru activitatea de constatare si lichidare a daunelor din cadrul fiecarei unitati sau subunitati din fiecare judet si din municipiul Bucuresti
Informatii privind gradul de acoperire la nivel national cu privire la prestarea serviciilor de asigurare Se va prezenta o declaratie privind gradul de acoperire la nivel national cu servicii de asigurare, ce va contine lista cu unitatile din fiecare resedinta de judet si municipiul Bucuresti.
O lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Ofertantul va prezenta cel pu?in un document/ contract/ proces verbal de recep?ie prin care sa confirme prestarea serviciilor similare celor ce fac obiectul procedurii) Convertirea in lei/euro se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 euro=4, 2373 lei Anul 2010 euro=4, 2099 lei Anul 2011 euro=4, 2379
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asocierea
Informatii privind sustinatorul
Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent In situatia in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, poate prezenta orice alte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara-cota de prima (detaliile algoritmanului de calcul sunt enuntate in caietul de sarcini
2.
fransiza generala
10%
Descriere: Descriere: detalii algortim de calcul sunt enuntate in caiet sarcini
3.
franciza cutremur
5%
Descriere: detalii algoritm de calcul sunt enuntate in caiet de sarcini
4.
termen de despagubiri
30%
Descriere: detalii algoritm de calcul sunt enuntate in caiet de sarcini
5.
termen de gratie
10%
Descriere: detalii algoritm de calcul sunt enuntate in caiet de sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 55
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2013 11:00
Locul: sediul C.N.Loteria Romana S.A din Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040094, Romania, Tel. +40 213363440, Email: [email protected], Fax: +40 213363146, Adresa internet (URL): www.loto.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2012 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer