Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de asigurare obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule,asigurarea calatorilor si a bagajelor acestora


Anunt de participare (utilitati) numarul 143788/21.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: RADU JIANU, Tel. +40 0213074120, In atentia: Nicoleta Tinca, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0213074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
servicii de asigurare obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule, asigurarea calatorilor si a bagajelor acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: SEDIUL RATB-B-DUL dINICU GOLESCU , NR1, SECTOR 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 237, 451.89RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ptr fiecare lot estimativ 2 contracte subsecvente, primul contract subsecvent se va incheia odata cu semnarea acordului cadru.Cantitat estim. pentru cel mai mare contract subsecvent lot 1: min782buc polite;maxim 866 buc polite.;lot 2: min 1232buc polite;max 1306 buc polite.Val estim. ptr. cel mai mare contract subsecvent lot 1:685907, 96 lei;lot 2:2.337.466, 09lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE DE RASPUNDERE CIVILA PENTRU PREJUDICII PRODUSE PRIN ACCIDENTE DE AUTOVEHICULE SI ASIGURAREA CALATORILOR SI A BAGAJELOR ACESTORA , IMPARTITA IN 2 LOTURI: lot 1 Asigurare RCA tramvaie si troleibuze , asigurare calatori transportati si a bagajelor acestoralot 2 Asigurare RCA autobuze si parc propriu, asigurare calatori transportati si a bagajelor acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
66512100-3-Servicii de asigurare contra accidentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1CANTIT MINMA;782 BUC POLITE
CANTIT MAXIMA 866 BUC POLITE
LOT 2CANTIT MINIMA 1232 BUC POLITE
MAXIMA 1306 BUC POLITE
LOT 1 VALOARE ESTIMATA 759586, 05 LEI
LOT 2 VALOARE ESTIMATA 2477865, 84 LEI
vALOAREA ESTIMATA ESTE CALCULATA PENTRU CANTITATEA MAXIMA
Valoarea estimata fara TVA: 3, 237, 451.89RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 64.000 LEI(LOT 1 :15.000 LEI;LOT 2 :49.000 LEI.Perioada de valab.a garantiei de part.: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posib.de prelungire la cererea aut.contract.Mod de constituire: instrument de garantare, irevocabil, emis in cond.legii de o societate bancara ori de o societ.de asigurari; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in doc.de atribuire;lichiditati depuse la casieria aut.contractante, doar pt sume pana la 5.000 lei;ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pt deschiderea ofertelor.Plata se face in contul RO50 BRDE 410SV84247194100, deschis la BRD Ag.Stirbei Voda?Buc.Aut.contract. are dreptul de a retine garantia de part., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatorele situatii: a)si-a retras oferta, in per.de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stab castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei.c)ofertantul a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura de atrib mai sus mentionata, iar CNSC a respins contestatia respectiva in conf. cu prev. art. 278 din OUG34/2006. In acest caz, autorit.contract. va retine contestatorului din garantia de part.o suma raportata la val. estimata, in conf. cu prevederile art.278^1, al.(1) din OUG nr.34/2006. Garantia de participare se elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. Pentru restituirea garantiei ofertantul va comunica la sediul RATB-Serv Achizitii Publice nr de cont si banca unde se vor vira banii. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA si se va constitui conform art. 90 alin 1 din HG 925/2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 3;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 4;3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006- se va completa si prezenta Formularul 7. Declaratie se va completa de catre ofertant si, dupa caz, de asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Campurean Adrian Mihai -Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare si Siguranta Circulatiei, Chiru Virgil-Director Economic, Osman Deniz - Director Comercial, Panaitescu Serban Nicolae - Director Tehnic, Oprea Cristina Elena ? Sef Serviciu Juridic Contencios, Marin Pompiliu Gheorghe- Sef Serviciu Tehnic, Jianu Radu Viorel- Sef Departament Marketing Achizitii Publice, Letea Dorin Ilian - Sef Serviciu Achizitii Publice, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, Gheorghe Mariana Daniela - Sef Birou Contracte si Avize de Legalitate, Andrei Amalia Eugenia - Sef Birou Infrastructura Parc Vehicule, Jacota Maria- Consilier Juridic, Antonescu Viorel - Consilier Juridic, Neagu Monica- Consilier Juridic; Ganea Dan ? Inginer Serviciu Tehnic Directie, Ivan Cristina Irina - Economist Biroul Contrate, Tinca Nicoleta Angela-Economist-Biroul Contracte, Suciu Ana Maria Ruxandra-Inginer Biroul Contracte, Chitu Marilena-Economist Serviciu Tehnic Directie, Gheorghe Visinoiu Ruxandra-Inginer BDT, Dinica Iulian Alexandru-Sef Birou ofertare, Dascalu Cora Elena-referent birou ofertare, Radu Monica-Sef Birou BDT, Roman Vlad Catalin-Inginer Serviciul Tehnic Directie, Bunea Valeriu-Sef DESC, Cristache Eduard Cosmin-Sef Birou DESC, Suler Constanta-Sub
inginer DESC, Ivan Sorin-Sef Birou DESC, Daniela Chitu-Tehnician BTSCTE DESC, Ivanovici George-Sef DITT, Nicolae Maracine-Sef Sectie IR-DITT, Voinea Nicu-Inginer Sef DESC, Titu Daniel-inginer sef DESC. Persoanele care aproba bugetul sunt Directorul General si Directorul Economic.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 8. Persoane juridice/fizice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
asig. profesionala conducator auto
5%
Descriere: asig. profesionala conducator auto
3.
asigurare facultativa avarii /vandalism
45%
Descriere: asigurare facultativa avarii /vandalism
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1983/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2013 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2013 09:00
Locul: SEDIUL RATB, b-dul Dinicu Golescu nr 1, sector 1 bucuresti, etajul 6 , Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE ALE OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Toti candidatii care indeplinesc criteriile de selectie precizate la punctul III 2 vor fi preselectati pentru etapa de negociere.2.Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret.Daca si preturile sunt egale autoritatea va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RATB-SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR1, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 3074120, Fax: +40 213074555
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2013 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer