Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asigurare obligatorie si servicii de asigurare facultativa pentru autovehicule


Anunt de participare numarul 134642/07.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02494
Adresa postala: Str. Gheorghe Cantacuzino, nr.257, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100466, Romania, Punct(e) de contact: DAN NITA, Tel. +40 244582942, Email: [email protected], Fax: +40 244582944, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asigurare obligatorie si servicii de asigurare facultativa pentru autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Teritoriul Romaniei si al statelor membre ale sistemului CARTE VERDE
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 536.36 si 5, 027, 526.67RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se incheie, de regula, pentru perioade de 6 luni, dar se pot incheia si ori de cate ori este nevoie conform solicitarilor unitatilor beneficiare. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se va atribui pe durata acordului cadru este de 1256881, 67 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea de asigurari obligatorii RCA si facultative pentru autovehiculele M.Ap.N.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
66514110-0-Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea obligatorie RCA a aprox. 8000 de autovehicule ale M.Ap.N.
Valoarea estimata fara TVA: intre 536.36 si 5, 027, 526.67RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 1% din valoarea estimata a acordului cadru, respectiv suma de 50.275 lei si se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare este valabila cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei.Modelul de scrisoare de garantie de participare este prezentat in sectiunea formulare ? Formularul III.1.1 Garantia de buna executie este de 10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului fara TVA si se constituie pentru fiecare contract subsecvent atribuit conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul III.2.1.1.
- Declaratie privind neincadrarea in vreuna din situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, completata conform Formularului III.2.1.2. (documentul se va prezenta atat de catre subcontractanti, cat si de tertul sustinator daca este cazul). Interdictiile se refera la relatiile ofertantului cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante delegate U.M. 02494 Ploiesti, respectiv: colonel inginer Maricel MOLDOVIANU, colonel Dan NITA, locotenent colonel Florea GHEMU, locotenent Andreea IORDACHE si membrii comisiei de evaluare: Mr. ing. Marius GHEORGHE, Mr. David Cristian, Cpt. Radu Valeriu, Pcc jr. Niculescu Mihaela.
- Declaratie privind neincadrarea in vreuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, completata conform Formularului III.2.1.3. (documentul se va depune in mod obligatoriu si de catre tertul sustinator daca este cazul).
- Declaratie privind neincadrarea in vreuna din situatiile prevazute art. 181 din OUG 34/2006, completata conform Formularului III.2.1.4. (documentul se va depune in mod obligatoriu si de catre tertul sustinator daca este cazul).
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Autoritatea contractanta va exclude de la procedura orice ofertant care se incadreaza in vreuna din situatiile prevazute la art. 180 si 181, precum si daca din certificatele fiscale prezentate rezulta ca inregistreaza restante la taxelor si impozitelor in luna anterioara depunerii ofertelor.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, documentele se depun de catre fiecare membru al asocierii.Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 30 zile inaintea datei de depunere a oferteor din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, Certificat constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.- Documente emise/avizate/confirmate de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor prin care se demonstreaza autorizarea ofertantului pentru practicarea asigurarii obligatorii RCA pentru anul 2012Nota:
1. Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
2. Inainte de comunicarea rezultatului procedurii autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, Certificat constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea cumulata a serviciilor similare duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.256.881 lei (astfel cum este precizat si in anexa 6 la caietul de sarcini).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Pentru cea mai mica valoare cumulata a primelor de asigurare RCA ofertata pentru cantitatile maxime solicitate prin acordul cadru se acorda 80 puncte. Alta oferta = (valoarea celei mai mici oferte / valoarea ofertei) x 80 puncte
2.
Asistenta tehnica si transport
3%
Descriere: Se acorda 3 puncte pentru asumarea serviciilor sau ?zero? puncte pentru neasumarea, respectiv asumarea in alte conditii
3.
Asigurare facultativa tip CASCO de grup (extensie la RCA) pentru un numar maxim de 100 de autovehicule SCOALA DE SOFERI
5%
Descriere: Pentru 100 de autovehicule sau mai mult se acorda 5 puncte. Pentru un numar mai mic de autovehicule: (numarul de asigurari ofertat / 100) x 5
4.
Asigurare facultativa tip CASCO individual (extensie la RCA) pentru un numar maxim de 50 de autovehicule
7%
Descriere: Pentru 50 de autovehicule sau mai mult se acorda 7 puncte. Pentru un numar mai mic de autovehicule: (numarul de asigurari ofertat / 50) x 7
5.
Asigurare de raspundere civila delictuala (extensie la RCA) pentru un numar maxim de 20 de autovehicule
5%
Descriere: Pentru 20 de autovehicule sau mai mult se acorda 5 puncte. Pentru un numar mai mic de autovehicule: (numarul de asigurari ofertat / 20) x 5
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de reofertare: valoarea totala maxima a acordului cadru conform ofertei financiareLicitatia se desfasoarea intr-o singura runda cu durata de o ziDupa licitatie se va depune centralizatorul primelor de asigurareInform relevante la echipamentul folosit, conditiile concrete de realizare a licitatiei electronice se pot obtine de la operatorul SEAP (www.e-licitatie.ro).Inform suplim despre licit electr se gasesc in sectiunea "VI.3 Alte informatii"
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S43-070270 din 02.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2012 09:30
Locul: sediul autoritatii contractante U.M. 02494 Ploiesti, str. Ghe.Gr.Cantacuzino, nr. 257
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Reprezentantii Ministerului Finantelor si REPREZENTANTII OPERATORILOR ECONOMICI PARTICIPANTI LA LICITATIE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Informatii suplimentare licitatia electronica-In orice moment, in cursul desf licit.electr se vor pune la dispozitia op.econ. inform ptr determin pozitiei pe care o ocupa in clasament. Nu se vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantilor sau noile preturi.-Ofertele depuse de catre operatori nu pot decat sa imbunatateasca (in sensul micsorarii preturilor) ofertele depuse anterior organizarii acestei etape.-La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP conf.art. 42 din H.G. 1660/2006;
-Autorit.contr. va invita prin interm. SEAP sa participe la aceasta etapa doar op.econ. inreg. in SEAP si care au depus oferte declarate admisibile.-La .finaliz.licit.electr. sistemul. va pune la dispoz.autorit.contract. clasamentul.-Dupa data si ora stabilita ptr incheierea etapei de licit.electr. toti ofertantii au obligatia de a transmite comisiei de evaluare, in termen de o zi lucratoare, noile prime de asigurare lunara ptr fiecare categorie de autovehicule pe baza carora si-au stabilit oferta finala si care vor sta la baza determinarii valorii contractelor-subsecvente.-Netransmiterea acestei informatii va conduce la declararea ofertei ca neconforma in baza art.79 alin. (1) din HG925/2006 cu modif. si compl.ult.Daca, dupa licit.electr., se constata incalcarea de catre ofertantul aflat pe locul I a prevederilor art. 21 alin. (2) din Ordinul nr. 14/2011 al presedintelui CSA cu privire la acordarea reducerilor pana la un nivel de maximum 25%, oferta v-a fi declarata NECONFORMA, iar oferta urmatoare va fi declarata castigatoare (cu conditia respectarii prevederii invocate).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al U.M. 02494 Ploiesti
Adresa postala: str. Ghe. Gr. Cantacuzino, nr. 257, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100507, Romania, Tel. +40 244582942, Fax: +40 244582944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2012 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer