Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asigurare pentru avarii si furt (CASCO) si Raspundere Civila Auto (RCA) pentru autovehiculele, vehiculele si utilajele din parcul auto detinut de Apa Nova Bucuresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 131549/11.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Simona Popescu, Tel. 021.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de asigurare pentru avarii si furt (CASCO) si Raspundere Civila Auto (RCA)pentru autovehiculele, vehiculele si utilajele din parcul auto detinut de Apa Nova Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Mun. Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asigurare pentru avarii si furt (CASCO) si Raspundere Civila Auto (RCA)pentru autovehiculele, vehiculele si utilajele din parcul auto detinut de Apa Nova Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
66516100-1-Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 299 autovehicule, vehicule, utilaje pentru asigurarea pentru avarii si furt (CASCO), conform caiet de sarcini;
- 700 autovehicule, vehicule, utilaje pentru asigurarea Raspundere Civila Auto (RCA), conform caiet de sarcini;
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 17.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii Apa Nova Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certif.de participare la licitatie cu oferta independenta;2.Fiecare candidat va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca partic. la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;3.Decl.privind neincadrarea in preved.art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006;5.Decl.privind neincadr.in sit.prevaz.la art. 181 din OUG nr. 34/2006;6.Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca op.ec.nu are datorii la bugetul general consolidat in luna anterioara datei de depunere a ofertelor.7.Certificat fiscal cu priv.la impoz.si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local in luna anterioara datei de depunere a ofertelor.Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ca fiind conforma cu originalul sub semnatura si stampila reprezentantului legal al societatii.8. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca incepand cu ianuarie 2006 si pana in prezent nu s-a aflat sub incidenta Legii 503/2004, privind redresarea financiara si falimentul societatilor de asigurare, prin adresa certificata de catre CSAsigurarilor si nu i-a fost interzisa temporar, total sau partial, exercitarea activitatii de asigurare in ultimii 5 ani.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Raportarile semestriale depuse la data de 30.06.2011 si bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
Se va preciza cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) ? Formularul B2.
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda , se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Se impune un nivel minim al cifreimedii de afaceri de: 1.700.000 lei (fara TVA)Se solicita coeficientul delichiditate al operatorului economic (indicator calculat in conformitate cu legislatia si normele emise de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor), sa fie de cel putin 0, 9 pentru activitatea de asigurari generale, cu indicarea detaliata a modului de calcul si indicarea modului de verificare pe baza bilantului contabil la data de 31.12.2010.
Pentru indeplinirea acestei cerinte se vor depune obligatoriu: copie a documentului depus si vizat la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor pentru exercitiul financiar al anului 2010, prin care a fost comunicat coeficientul de lichiditate;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea a minim o recomandare (document constatator) din partea altor mari beneficiari (parteneri contractuali) cu care ofertantul a incheiat polite de asigurare din gama serviciilor de asigurare care urmeaza sa fie achizitionate.
Experienta similara se va demonstra prin prezentarea a minim unui contract care sa aiba ca obiect ASIGURARI R.C.A. si CASCO, indeplinit in ultimii 3 ani si care sa aiba o valoare de cel putin 850.000 lei.
Se va prezenta copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000) sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
60%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2011 11:00
Locul: Str. Aristide Demetriade, nr. 2, Sector 1, Bucuresti (sala de sedinte etajul 2)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor poate fi prezent un singur delegat al ofertantilor care au depus oferta. Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Banului nr. 3A, etaj 2, Ap. 7, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax: 021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2011 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer