Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asigurare privind:a)echipamente electronice ? fixe, mobile si transportabile, b)cladiri/constructii tehnice si bunuri, c)CASCO autovehicule


Anunt de participare numarul 117667/23.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala:  Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Punct(e) de contact:  Mirela BEJGU, Codruta MERAN, Tel. 0372845570, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0372845402, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asigurare privind: a)echipamente electronice ? fixe, mobile si transportabile, b)cladiri/constructii tehnice si bunuri, c)CASCO autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul achizitorului si prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de asigurare pentru echipamente electronice ? fixe, mobile si transportabile, cladiri/constructii tehnice si bunuri si CASCO autovehicule.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
66515000-3-Servicii de asigurare de daune sau pierderi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor presta servicii de asigurare conform cerintelor din Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 280, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
achiz. de serv. de asigurare similare cf. art.122lit.j)din OUG nr.34/2006.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita constituirea garantiei de participare in cuantum de 3.000 lei. Se solicita constituirea garantiei de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de venituri si cheltuieli al ANCOM
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.
3. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare):
a)Persoane juridice romane - Ofertantul va prezenta in copie sau original, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 08.03.2011.
b)Persoane juridice straine - Ofertantul va prezenta, in copie tradusa in limba romana si legalizata, documente edificatoare valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara - ofertantul va prezenta, in original, o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cuformularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Formulare - Lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 (trei) ani, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2.Autorizare specifica domeniului de activitate.
3.Declaratie privind sucursalele/ punctele de lucru.
4.Informatii privind persoanele responsabile de indeplinirea contractului de servicii.
5.Declaratie privind conventiile incheiate cu unitatile de service autorizate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca in ultimii 3 (trei) ani a indeplinit unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire si a carui sau a caror valoare cumulata este de cel putin 200.000 lei.2.Ofertantul va prezenta, in copie, decizia de autorizare eliberata de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA).3.Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea a 4-a - Formulare din care sa rezulte ca are cel putin o sucursala/punct de lucru in fiecare resedinta de judet si in mun. Bucuresti. 4.Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea a 4-a - Formulare din care sa rezulte ca dispune de persoane responsabile cu indeplinirea contractului de servicii in Municipilui Bucuresti si in fiecare resedinta de judet.5.Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 6 din Sectiunea a 4-a - Formulare din care sa rezulte ca are incheiate conventii cu cel putin o unitate de service autorizata, cu decontare directa, in fiecare resedinta de judet si in Municipiul Bucuresti.Nota: Pentru jude?ul Ilfov, unita?ile de service autorizate vor fi luate in considerare ?i cele de pe raza Municipiului Bucure?ti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2011 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.07.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2011 10:00
Locul: Sediul ANCOM din Str. Delea Noua nr. 2, sector 3, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentati ai ofertantilor in baza unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: martie 2012
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Valoarea alocata pentru serviciile de asigurari este de 280.000 lei, la care nu se adauga TVA, astfel: ? 186.666, 66 lei pentru perioada mai-decembrie 2011;? 93.333, 34 lei pentru perioada ianuarie?aprilie 2012, in cazul prelungirii cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni, in conditiile prevazute la art. 6 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Valoarea estimata de 280.000 lei cuprinde si posibilitatea achizitionarii de servicii similare conform art. 122 lit. j) din OUG nr.34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANCOM -Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala:  str. Delea Noua nr. 2, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Tel. 0372.845.339, Email:  [email protected], Fax:  0372.845.402, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2011 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer