Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asigurare RCA a mijloacelor de transport ale RATP Iasi .


Anunt de participare (utilitati) numarul 137923/01.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Public Iasi
Adresa postala: str.Silvestru nr.5, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700012, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Ababei, Tel. +40 332409861, Email: [email protected], Fax: +40 232213913, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de asigurare RCA a mijloacelor de transport ale RATP Iasi .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante dinstr. Silvestru nr. 5, localitatea Iasi.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie incheierea politelor de asigurare obligatorie RCA pentru mijloacele de transport ale regiei, asigurarea pentru persoanele transportate si bagajele acestora, pentru riscuri de accidente precum si asigurarea de garantare a capacitatii financiare a operatorului de transport rutier de persoane RATP Iasi pentru suma de 754.000 euro.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
125 tramvaie, 107 autobuze, 40 microbuze si 32 autovehicule parc auxiliar.
Valoarea estimata fara TVA: 495, 156.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 5.000 lei.Perioada de valabilitate trebuie sa fie de minim 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Ofertantul are obligatia de a-si mentine oferta valabila pe toata perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioadaprevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante (cont IBAN nr. RO57 BTRL 0240 1202 D643 57XX, deschis la Banca Transilvania sucursala Iasi), a unei file cec, a unei sume in numerar, la casieria autoritatii contractante.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare la licitatie poate fi retinuta in cazul in care: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- in cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, din garantia de participare se va retine, conform art. 2781, alin. (1) din OUG 34/2006 actualizata, suma de 4.275, 15 lei.Garantia de participare la licitatie a ofertantilor, se restituie in conditiile art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 5%din pretul contractului , fara TVA. Sepoate constitui : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
resurse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratii privind eligibilitatea - se completeaza formularul 1 din Sectiunea III- formulare (format pdf)-se posteaza pe SEAP
Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- se completeaza formularul 2 din Sectiunea III - formulare (format pdf)-se posteaza pe SEAP
Cerinta nr. 3. Certificat privind calitatea de participant la procedura? se completeaza formularul 3 din Sectiunea III ? formulare (format pdf)-se posteaza pe SEAP
Cerinta nr. 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010? se completeaza formularul 4 din Sectiunea III ? formulare (format pdf)-se posteaza pe SEAP
Cerinta nr. 5. Declaratie privind evitarea conflictului de interese- se completeazaformularul 4.1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, din Sectiunea III ? formulare (format pdf) -se posteaza pe SEAP.Formularul va fi completat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al operatorului economic asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maricel Gherca ? Director General, Rodica Stoicescu ? Director Economic Cristian Stoica ? Director Tehnic si presedintele comisiei de evaluare. Membri in comisia de evaluare: Paun Ariadna, Nastase Liviu, Ababei Daniela, David Cornel, Petrovici Gina.
Cerinta nr. 6. Certificat fiscal emis de Serviciul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa atesteca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (format pdf)-se posteaza pe SEAP.
Cerinta nr. 7. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (format pdf).Cerinta se considera indeplinita daca operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu-se posteaza pe SEAP. Cerinta nr. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului- emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului respecta conditiile referitoare la obiectul contractului prevazut la art. II(format pdf)-se posteaza pe SEAP.Persoane juridice / fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (format pdf).Cerinta nr. 2 Autorizatie din partea Comisiei Nationale a Asigurarilor sa practice asigurarea obligatorie de raspundere civila in anul 2012, valabila la data deschiderii ofertelor, insotita de notificarea CSA a intentiei de practicare a asigurarii RCA pentru anul 2013 (format pdf)-se posteaza pe SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Fisa de INFORMATII GENERALESe solicita ca Cifra medie de afaceri in domeniu aferent contractului in ultimii 3 ani sa fie de 990.312, 82 lei (2011, 2010, 2009).
Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Cerinta nr. 2: Bilanturi contabile prescurtate pentru anii 2009, 2010 si 2011, inregistrate la ANAF.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani ?Declaratie privind lista principalelorprestari de serviciiin ultimii 3ani.- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.* Prezentarea cel putin a unui document/contractprin care sa confirme prestarea de servicii in valoare de 495.156, 41 lei.Se vor lua in calcul serviciile prestate in calitate de contractant unic sau asociat. In cazul asocierii se va lua in calcul numai partea a carei prestare, a revenit exclusiv in sarcina ofertantului la prezenta procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
8945/18.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
?Modalitatea de plata: Plata se va efectua in transe lunare egale.In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va depune un nou document electronic(reofertare), ca urmare a solicitarii de clarificari de catre autoritatea contractanta, numai daca acele oferte au pretul cel mai scazut si nu se poate adjudeca oferta castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.2562 din OUG nr.34/2006, contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe careacesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al RATP Iasi
Adresa postala: str. Silvestru nr.5, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700012, Romania, Tel. +40 332409861, Email: [email protected], Fax: +40 232213913
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2012 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer