Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ASIGURARE SALI CONFERINTA, CAZARE Si MASA, PENTRU PARTICIPANTII LA REUNIUNILE DESFASURATE IN CADRUL PROIECTULUI DEZVOLTAREA UNUI SISTEM OPERATIONAL AL CALIFICARILOR DIN INVATAMINTUL SUPERIOR DIN ROMINIA- DOCIS


Anunt de participare numarul 83933/07.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala pentru Calificarile din Invatamantul Superior si Parteneriat cu Mediul Economic si Social - ACPART
Adresa postala: B-dul. Schitu Magureanu, nr.1, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Punct(e) de contact: Alina-Gavriliuc, Tel.021/3130050, 021/3130051, Email: [email protected], Fax: 021/3130053, Adresa internet (URL): www.acpart.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ASIGURARE SALI CONFERINTA, CAZARE Si MASA, PENTRU PARTICIPANTII LA REUNIUNILE DESFASURATE IN CADRUL PROIECTULUI DEZVOLTAREA UNUI SISTEM OPERATIONAL AL CALIFICARILOR DIN INVATAMINTUL SUPERIOR DIN ROMINIA- DOCIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Bucuresti, Cluj Napoca, Timisoara, Iasi, Galati, Brasov, Pitesti, Tg. Mures, Craiova, Sibiu, Constanta, Sinaia
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 23 luni
Valoarea estimata fara TVA: 639, 448EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: min 10 max 98
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de asigurare sali conferinta, cazare si masa, pentru participantii la reuniunile desfasurate in cadrul proiectului Dezvoltarea unui sistem operational al calificarilor din invatamantul superior- DOCIS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55000000-0 - Servicii hoteliere, de restaurant si de vanzare cu amanuntul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Numar estimat de reuniuni 98;
- Numar estimat de participanti 4695;
Valoarea estimata fara TVA: 639, 448EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.10.2009 pana la 30.09.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie la semnarea contractelor subsecvente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat-Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
-Certificat constatator obiect de activitate (cod CAEN)
-Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
-Pentru ofertantii straini se accepta prezentarea oricaruidocument care sa ateste capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, acte considerate edificatoare din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care acestia sunt stabiliti. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii Generale- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani
- Bilanturile contabile sau extrase de bilant pentru ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor servicii derulate in ultimii trei ani
- Declaratieprivind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Se vor anexa CV-urile personalului de conducere si ale personalului responsabil pt indeplinirea acordului cadru
- Trei recomandari din partea unor beneficiari/clienti ai serviciilor similare celor prezentate in Caietul de Sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
270
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2009 12:00
Locul: La sediul ACPART
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: Dezvoltarea unui sistem operational al calificarilor din invatamantul superiorDOCIS, finantat prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C. CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti-Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195181, Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACPART-serviciul financiar-administrativ
Adresa postala: B-dul Schitu Magureanu nr.1, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Tel.0213130050, Fax: 0213130053, Adresa internet (URL): www.acpart.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2009 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer