Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asigurare tip CASCO pentru un autovehicul din parcul auto al Consiliului Judetean Arad


Anunt de participare numarul 131671/23.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357/731100, In atentia: Diana PUIA, Email: [email protected], Fax: 0357/731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritati locale
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asigurare tip CASCO pentru un autovehicul din parcul auto al Consiliului Judetean Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asigurare tip CASCO pentru autovehiculele din parcul auto al Consiliului Judetean Arad pentru anul 2011 conform caietului de sarcini si a anexelor, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata totala (anul 2011+posibile suplimentari): 223.386 leifara TVA
Valoarea estimata a prezentului contract, respectiv pentru anul 2011 este de 8.065 lei, fara TVA.
Valoarea estimata a posibilelor suplimentari este de: 215.321 lei fara TVA, din care:
? Valoare estimata anul 2012:68.548 lei fara TVA? Valoare estimata 2013:72.580 lei fara TVA
? Valoare estimata 2014:74.193 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 223, 386RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conf.cu preved. art.122 lit.j) din O.U.G 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 150 lei, Cuantumul garantiei: 5 % din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de partic.la procedura Formularul nr.1, Formularul nr.2 Cert.de participare cu of. independenta, Formularul nr.4 Decl.privind eligibilitatea, Declaratia privind neinc.in preved.art.181 din OUG nr.34/2006 Formular nr.5, Certificat de atestare fiscala eliberat de M.F.P.ANAF, Cert.de atestare fiscala priv.impoz.si taxele loc., Pers.jur.straine tr.sa prezinte doc.edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conf.cu cerintele solic.de autoritatea contractanta. Pentru of.nerezidenti se vor aplica preved.art.182 din OUG nr. 34/2006, Formular nr.26 Decl.pe proprie raspundere privind neinc.in preved.art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, Cert.constatator emis de ONRC din care sa rezulte ob.de act.al operatorului economic, decizia emisa de Comisia de Supraveghere a Asig.prin care of.este autorizat sa efectueze tipul de asigurare solicitat, cert.de inmatric.in Reg.Asigurarilor, adresa din partea Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor care atesta faptul ca of.nu a fost sub supravegherea Comisiei in ultimii 2 ani anteriori anului curent si nu a avut in ultimii 2 ani nici o sanctiune din partea Comisiei, in conf.cu prevederile Legii nr.32/2000, Pers.juridice straine: Se vor prezenta documente care dovededesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de ?Informatii generale? ? Formularul nr. 3
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, in ultimii 3 ani de activitate (2008, 2009 si 2010), nu mai mica decat: 15.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.7 lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Formularul nr. 9 Experienta similara,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) au prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, cerinta fiind indeplinita prin prezentarea a cel mult 3 contracte de servicii ce fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata sa fie minim: 8.000 lei, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
86
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.04.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP, dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de servicii similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in urma aplicarii prezentei proceduri de achizitie publica, in conformitate cu art.122 lit.j) din O.U.G 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Valoarea estimata a posibilelor suplimentari este de: 215.321 lei fara TVA, din care: ? Valoare estimata anul 2012:68.548 lei fara TVA? Valoare estimata 2013:72.580 lei fara TVA? Valoare estimata 2014:74.193 lei fara TVAValoarea estimata totala (anul 2011+posibile suplimentari): 223.386 leifara TVA
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean ARAD
Adresa postala: Serviciul Juridic Contencios Administrativ, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel. 0357731100, Email: [email protected], Fax: 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2011 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer