Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ASIGURARI DE RASPUNDERE CIVILA R.C.A. SI ASIGURARI CASCO PENTRU AUTOTURISMELE SI AUTO-UTILAJELE AFLATE IN DOTAREA D.R.D.P. CLUJ


Anunt de participare numarul 35758/12.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (denumita pe scurt D.R.D.P. Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Maria DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (denumita pe scurt D.R.D.P. Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Maria DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (denumita pe scurt D.R.D.P. Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, la SECRETARIATUL AUTORITATII CONTRACTANTE, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel.0264-432.434, 432.350, 432.552, In atentia: Ing. Maria DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ASIGURARI DE RASPUNDERE CIVILA R.C.A. SI ASIGURARI CASCO PENTRU AUTOTURISMELE SI AUTO-UTILAJELE AFLATE IN DOTAREA D.R.D.P. CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul D.R.D.P. Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheiere polite de asigurari R.C.A respectiv CASCO pentru autoturimele si auto-utilajele din dotareaD.R.D.P. Cluj respectiv S.D.N. 1-7.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66337100-2 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.1)
66334100-1-Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.1)
66339000-5-Alte servicii de asigurare generala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Datele despre autoturimele si auto-utilajele din dotareaD.R.D.P. Cluj respectiv S.D.N. 1-7 pentru care se vor incheia asigurari R.C.A respectiv CASCO sunt prezentate in Anexele Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 75, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
ANUNT DE INTENTIE publicat in SEAP cu nr.149/11.01.2007.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 2.500 LEI.Se poate constitui prin S.G.B, cash la casieria aut.contr.sau O.P.in cont RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001-BCR Suc.Cluj.IMM-rile beneficiaza de 50% reducere.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere care se va legaliza conform O.U.G. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un document din care sa reiasa ca ofertantul nu s-a aflat in ultimii 5 ani in situatiile prevazute de art. 180-181 / OUG 34 / 2006: Certificate, ORC echivalent;Cazier juridic - echivalent;Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care sunt valabile pana cel mai tarziu la adjudecare.Declaratie privind eligibilitatea, Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-DGFP, Certificat privind plata impozitelor si taxele locale-PRIMARIE valabile la data deschiderii ofertelor.Decizie de autorizare pentru practicarea asigurarilor de Raspundere Civila Obligatorie(R.C.A.).Decizie de autorizare pentru practicarea asigurarilor CASCO.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani si cel putin unul dintre urmatoarele documente: Declaratii Bancare;Scrisori de Bonitate din partea bancilor;Bilantul contabil pe anul 2006, Lichiditate generala, Solvabilitate patrimoniala;Caziere fiscale, echivalent;Certificari, echivalent;Angajament ferm al unei persoane fizice sau juridice legalizat de un notar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI: valoare minima de 500.000 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala;Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani a unui contract sau mai multe contracte de prestari de servicii similare, ce pot fi prezentate ca experienta similara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
EXPERIENTA SIMILARA: valoare minima de 250.000 LEI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Decizie de autorizare pentru practicarea asigurarilor de Raspundere Civila Obligatorie(R.C.A.).Decizie de autorizare pentru practicarea asigurarilor CASCO .
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoare totala Prima de asigurare R.C.A
60%
Descriere:
2.
Valoare totala Prima de asigurare CASCO
20%
Descriere:
3.
Suma totala asigurata CASCO/autoturism/an
5%
Descriere:
4.
Suma totala asigurata CASCO/persoana in caz de deces /an
5%
Descriere:
5.
Suma totala asigurata CASCO/persoana in caz de invaliditate/an
5%
Descriere:
6.
Gradul de solvabilitate al operatorului economic
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Chit.emisa de caseria DRDPCluj sau OP in cont nr.RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001-BCR Cluj confirmat de banca emitenta(in baza unei scrisori de interes)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2007 10:00
Locul: sediul D.R.D.P. Cluj, mun.Cluj-Napoca, strada: Decebal, nr: 128.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputernicitii operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de-a mari numarul de autovehicule asigurate in functie de graficul de dotare cu autovehicule al C.N.A.D.N.R. S.A.Bucuresti D.R.D.P. Cluj. Autovehiculele care vor intra in dotare se vor asimila functie de performante cu cele existente si vor fi asigurate la valori similare.La contract se va modifica valoarea totala a contractului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a prelungi contractul de servicii in functie de necesitati si in limita fondurilor care pot fi utilizate cu aceasta destinatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor ( C.N.S.C.) de pe langa A.N.R.M.A.P.
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-59.38.66, Email: [email protected], Fax: 0264-59.38.66
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal(art.272/OUG 34/2006);
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (D.R.D.P. Cluj) - SERVICIUL CONTENCIOS LEGISLATIV
Adresa postala: Str.Decebal, nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432434, 432552, 432350, Email: [email protected], Fax: 0264-432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2007 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer