Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asigurari obligatorii RCA


Anunt de participare numarul 131776/29.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dealu Spirii" al Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea 13 Septembrie 135 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76100, Romania, Punct(e) de contact: Marian Vlad, Tel. 3166171, Email: [email protected], Fax: 3166171, Adresa internet (URL): https: //mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asigurari obligatorii RCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul inspectoratului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de asigurari obligatorii RCA conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea pentru anul 2012 de servicii de asigurari obligatorii necesare ISUMB
Valoarea estimata fara TVA: intre 203, 386 si 233, 894RON
II.2.2) Optiuni
Da
In baza art. 122 lit. j din O.U.G.nr.34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-gar de particip se constituie in cuantum de 2% din val totala estim a contractului, respectiv 4677, 88 lei;
-gar de buna executie se constit in cuantum de 10% din val contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratia privind neincadarea in preved art. 181 din O.U.G. 34/2006
-certif de atestare fiscala(datorii la bug consolidat general)
-dertif privind plata impoz si taxelor locale(datorii la bug consolidat general)
Certif fiscale vor prezenta sit datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si se vor prezenta in original/copie legalizata/copie cu semn lizibila cf cu originalul
-certif de particip la licit cu oferta indep-original
-decl priv neincadrarea in sit prev de art 69 din OUG 34/2006
-certif constat emis de ONRC-vizat si aflat in termen de valab in original/copie legalizata/copie cu semn lizibila cf cu originalul
-doc doved care sa confirme autoriz ofertantuluide catre CSA-vizat si aflat in term de valab
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
La complet form, la rubrica cifra de af anuala se va tine cont de cursul mediu BNR euro/leu aferent fiecarui an: pt 2008 1 euro=3, 6827 lei; pt 2009 1 euro=4, 2373 lei; pt 2010 1 euro=4, 2099 lei;Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani -minim 233894 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl priv lista princip prestatii in ult 3 ani
-Decl priv efect mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere
-certificat de calitate care sa ateste existenta unui sistem de management al calitatii(SR EN ISO 9001:2008) sau certif.echival.emise de organisme in alte state ale U.E.pt.serviciile ofertate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezent. cel putin a unui doc.prin care sa confirme prestarea de serv.a caror val.sa nu fie mai mica de 233894 lei;
-Cursul mediu BNR euro/leu care se va avea in vedere pt echivalenta, aferent fiecarui an este: pt 2008 1 euro=3, 6827 lei; pt 2009 1 euro=4, 2373 lei; pt 2010 1 euro=4, 2099 lei-Ofertantul partic la proced tb sa dispuna, pt fiecare unit, de pers propriu specializat in activ de constat si de lichid a daunelor auto si sa efect plati de despag la cel putin una dintre unit teritoriale din Bucuresti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
20%
20
Descriere: Componenta tehnica casco forfetar
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
325180/21.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Valoare estimata scoasa la licitatie=203386 leiValoare suplimentara = 30508 leiOferta se depune puntru intreaga cantitate de servicii solicitate cuprinse in caietul de sarcini.Autoritatea contractanta are dreptul de a suplimenta cantitatea de servicii prevazuta in caietul de sarcini, in conformitate cu prevederile art.122, lit.j din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, nivelul minim am acestei suplimentari va fi de 15%, ceea ce inseamna estimativ 30508 lei. Orice suplimentare a cantitatii prevazute initial se va armoniza cu pretul unitar ofertat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic Contencios
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr. 135, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76100, Romania, Tel. 2075500/29015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2011 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer