Licitatie Publica - Servicii de Asistenta Juridica
Anunt de participare numarul 82726/23.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC EnergoNuclear SA
Adresa postala: Str. Polona, nr. 65, sector 1, etaj V, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Irina COCRIS, Tel.0372050500, In atentia: Irina Cocris, Email: [email protected], Fax: 0213065004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC EnergoNuclear SA
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: Irina Daniela Cocris, Tel.0372050500, In atentia: Irina Daniela Cocris, Email: [email protected], Fax: 0213065004
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC EnergoNuclear SA
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: Irina Daniela Cocris, Tel.0372050500, In atentia: Irina Daniela Cocris, Email: [email protected], Fax: 0213065004
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC EnergoNuclear SA
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: Irina Daniela Cocris, Tel.0372050500, In atentia: Irina Daniela Cocris, Email: [email protected], Fax: 0213065004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: servicii de ingineri si consultanta tehnica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Asistenta Juridica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: Sediul Prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Asistenta Juridica pentru realizarea activitatilor din perioada de pre-proiect a SC EnergoNuclear SA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79110000-8 - Servicii de consultanta si de reprezentare juridica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de Asistenta Juridica pentru o perioada de 12 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de Participare in valoare de 7000 Eur fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin Surse Proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate Civila de Avocati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate
Declaratie conform art 181 din OUG 34/2006
Dovada sediului ofertantului emisa de Baroul unde ofertantul este inregistrat (copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa prezinte polita de asigurare pentru risc profesional pentru o valoare de cel putin 10.000.000 EUR care sa acopere riscurile asociate pentru o investitie estimata, conform HG nr 1565/2008, la 4 miliarde Euro, pentru care se va acorda consultanta juridicaPrezentare Fisa de date generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista avocatilor ce vor fi desemnati pentru indeplinirea obiectului contractului
Curriculum Vitae pentru fiecare specialist desemnat pentru indeplinirea serviciilor respective
Recomandari ale clientilor firmei de avocatura pentru activitati similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr. 51/1995
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
HG 1565/2008
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2009 12:00
Locul: Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, etajul 2, sector 1 Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contesatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.02113104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act emis de Autoritatea Contractanta considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2009 11:47