Licitatie Publica - Servicii de asistenta si reprezentare juridica in vederea dobandirii prin expropriere/transfer a imobilelor necesare executarii lucrarilor de constructie a obiectivului: "Largire la 4 benzi de circulatie a DN 73 km 7+000 ? 11+100 si drum de legatura cu DN
Anunt de participare numarul 131394/08.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. 021/318.66.84, Fax: 021/318.67.04, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. 021/318.66.84, Fax: 021/318.67.04, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. 021/318.66.84, Fax: 021/318.67.04, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta si reprezentare juridica in vederea dobandirii prin expropriere/transfer a imobilelor necesare executarii lucrarilor de constructie a obiectivului: "Largire la 4 benzi de circulatie a DN 73 km 7+000 ? 11+100 si drum de legatura cu DN 73D
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: DN 73 km 7+000 ? 11+100 si drum de legatura cu DN 73D
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta si reprezentare juridica in vederea dobandirii prin expropriere/transfer a imobilelor necesare executarii lucrarilor de constructie a obiectivului: "Largire la 4 benzi de circulatie a DN 73 km 7+000 ? 11+100 si drum de legatura cu DN 73D
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79112000-2 - Servicii de reprezentare juridica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asistenta si reprezentare juridica in vederea dobandirii prin expropriere/transfer a imobilelor necesare executarii lucrarilor de constructie a obiectivului: "Largire la 4 benzi de circulatie a DN 73 km 7+000 ? 11+100 si drum de legatura cu DN 73D
Valoarea estimata fara TVA: 472, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz.ulterioara de servicii similare in conf. cu preved.art.122, lit.j)din OUG nr.34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
in cuantum de 5.500 lei emisa de catre o societate bancara/ societate asigurari autorizata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract ce a avut ca obiect de activitate prestarea de servicii similare cu serviciile supuse procedurii de achizitie publica.
(Serviciile similare sunt cele care sunt asemanatoare celor supuse achizitiei, si anume servicii juridice in intelesul reglementarilor privind profesia de avocat).
Ofertantul va face dovada ca are personal de specialitate conform cerintelor din Caietul de sarcini.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract de prestari servicii similare, de minim: 185.000lei, fara TVA.Personal de specialitate, 5 avocati definitivi, din care cel putin 2 cu drept de reprezentare in instanta pentru orice grad de jurisdictie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2011 10:00
Locul: D.R.D.P. Bucuresti, B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.roValoarea estimata a contractului este de 367.500, 00 lei.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona ulterior servicii similare in conformitate cu prevederile art.122, lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv, 100 de imobile in valoare estimata de 105.000 lei, fara T.V.A.Valoarea estimata, inclusiv suplimentari, fara TVA este de 472.500, 00lei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (021) 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti- Departament Juridic
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel. 021/318.66.84, Fax: 021/318.67.04
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2011 17:11