Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta si reprezentare juridica pentru Compania Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. in vederea solutionarii disputelor si litigiilor din contractul 4R12 ISPA 2000/RO/16/P/PT/004/03/02, Reabilitarea sectiunii Craiov


Anunt de participare numarul 134980/25.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Poarta A - Registratura CNADNR, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii cu Finantare Externa, Tel. +40 212643299, In atentia: Horia Nicolae, Director Achizitii cu Finantare Externa, Email: [email protected], Fax: +40 212643298, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta si reprezentare juridica pentru Compania Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. in vederea solutionarii disputelor si litigiilor din contractul 4R12 ISPA 2000/RO/16/P/PT/004/03/02, Reabilitarea sectiunii Craiova - Drobeta Turnu Severin, Filiasi ? Ciochiuta, a DN 6, km 268+390 ? km 298+000.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? Servicii de asistenta si reprezentare juridica pentru CNADNR S.A., in vederea solutionarii fie pe cale amiabila, negociere, in fata instantei arbitrale sau a oricarei alte instante sau instante de judecata, a oricaror diferende, dispute, litigii care au survenit ori vor surveni in legatura cu acelasi obiect, in mod rezonabil previzibile, in legatura cu acelasi obiect intre Partile Contractului de Lucrari 4R12 ISPA 2000/RO/16/P/PT/004/03/02 ? ?Reabilitarea sectiunii Craiova -Drobeta Turnu Severin, Filiasi ? Ciochiuta, a DN 6, km 268+390 ? km 298+000? (pentru reprezentarea in litigiul cu J.V. Proodeftiki ? Athena)?;
? Servicii de asistenta si reprezentare juridica pentru CNADNR S.A. dupa obtinerea deciziilor arbitrale partiale si a celei finale, in vederea interpretarii acesteia si formularea de recomandari cu privire la dispozitiile cuprinse in aceste decizii;
? Servicii de asistenta si reprezentare juridica pentru CNADNR S.A. in procedurile de recuperare /colectare a debitelor (inclusiv in executarea garantiilor de buna executie/avans) datorate de catre Contractor, precum si in calcularea si aplicarea de penalitati contractuale Contractorului pentru nerespectarea prevederilor contractuale;
? Servicii de asistenta si reprezentare juridica pentru CNADNR S.A. in elaborarea documentelor necesare tuturor etapelor procesuale pana la finalul procedurii arbitrale, inclusiv cai de atac.Prin servicii de asistenta si reprezentare juridica, in sensul prezentei proceduri, se intelege totalitatea activitatilor de documentare, studiu, redactare documente si actiuni, reprezentare in fata CAD si/sau instantelor de arbitraj si oricare alte activitati necesare reprezentarii CNADNR in fata CAD si/sau Curtilor de Arbitraj International.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79110000-8 - Servicii de consultanta si de reprezentare juridica (Rev.2)
79140000-7-Servicii de consultanta si de informare juridica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A se vedea informatiile cuprinse in Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 896, 448EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Autoritatea Contractanta solicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului, care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de minim 17.000 Euro. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Lei, in cuantum de minim 72.044, 30 Lei, calculat la un curs mediu afisat de BNR pentru anul 2011, de 1 Euro = 4, 2379 Lei. II. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. III. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. IV. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa dupa caz Formularul 20A/20B din Capitolul 2 ? Formulareal Documentatiei de Atribuire. Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA, emisa de catre o banca / societate de asigurari si completata conform Formularului nr. 21A/ Formularului nr. 21B din Capitolul 2 ? Formulareal Documentatiei de Atribuire. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Bugetul de stat in temeiul OUG nr. 15/2011, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3. Capacitatea economica si financiara4. Capacitatea tehnica5. Capacitatea profesionalaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Capitolul 2 ? Formulare al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre avocatul titular/avocatul asociat/reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 2 din Capitolul 2 ? Formulare al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre avocatul titular/avocatul asociat/reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 3: In cazul Asocierii mai multor Avocati se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Se vor prezenta documentele solicitate si pentru membrii asocierii care nu detin calitatea de Avocat asa cum este definita in Documentatia de Atribuire.
Nota 4: Asociere ? termenul de asociere se refera la asocierea in vederea furnizarii serviciilor solicitate de CNADNR S.A. si nu la asocierea ca forma de exercitare a profesiei in conformitate cu prevederile legii 51/1995 republicata;
Nota 5: Avocat ? reprezinta una dintre formele de organizare prevazute de Legea nr. 51/1995, republicata (Cabinete individuale de avocatura, cabinete asociate, societati civile profesionale si societati civile profesionale cu raspundere limitata) sau avocat/alta forma de organizare straina, care este autorizat sa-si desfasoare activitatea profesionala sub titlu profesional corespunzator obtinut intr-un stat european si care poate asigura prestarea serviciilor catre Client, in conditiile contractului;
Nota 6: Ofertant reprezinta orice operator economic sau asociere de operatori economici care au depus oferta in termenul de depunere al ofertelor mentionat in anuntul de participare.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul B, din Capitolul 2 ? Formulare al Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul A din Capitolul 2 ? Formulare al Documentatiei de Atribuire).
? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt dna. Director General Daniela Draghia, dl. Director Achizitii cu Finantare Externa Horia Nicolae, dl. Marius Curculescu, Sef Serviciu Licitatii Coeziune/IFI, dna. Nicoleta Margarit, Sef Serviciu Licitatii FEDR/IFI, dna. Anca Bobalca - Sef Serviciu Contractare Fonduri Externe, dl. Andrei Filipescu - Director Directia Legislatie, Contencios si Contracte, dl. Emil Rusoiu - Serviciul CFP si Avizare contracte, dl. Ionut Masala - Director General Adjunct Economic, dl. Marius Pistea - Director Proiecte Autostrazi Fonduri Externe, dna. Daniela Vovec - Director Proiecte DN Fonduri Externe Nerambursabile, dna. Nicoleta Davidescu - Director Directia Investitii, dl. Mircea Epure - Director Proiecte DN Fonduri Externe Rambursabile.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionale.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 3 din Capitolul 2 ? Formulareal Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului; 2. Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume:
? Decizia de infiintare a formei de organizare profesionala in care isi desfasoara activitatea, emisa de Baroul/ orice institutie abilitata al carui membru este Avocatul, in original/copie legalizata;
? Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial care atesta faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr, 85/2006 privind procedura insolventei, in original (in copie legalizata numai in conditiile in care in cuprinsul certificatului constatator se specifica faptul ca acesta este valabil si in copie legalizata), valabil la data prezentarii lui, in conformitate cu legislatia in vigoare;
? Certificat de inregistrare fiscala (C.I.F.), emis de Administratia Financiara unde isi are declarat sediul fiscal, in original/copie legalizata;
? Certificat de inregistrare (CUI) emis de oficiul registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in copie legalizata;
? Adeverinta eliberata de Baroul/Autoritatea relevanta al carui membru este avocatul, in original, valabila la data prezentarii ei si care sa ateste dreptul de practica.? Documente doveditoare din care sa reiasa faptul ca Avocatul detine asigurare/asigurari profesionala/le valabila/le pe toata perioada derularii contractului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota 1: Solicitarile privind prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului si certificatul de inregistrare (CUI) se adreseaza membrilor asocierii care participa la aceasta procedura de achizitie publica, membrii care nu detin calitatea de Avocat asa cum este definita in Documentatia de Atribuire;
Nota 2: Avocat ? reprezinta una dintre formele de organizare prevazute de Legea nr. 51/1995, republicata (Cabinete individuale de avocatura, cabinete asociate, societati civile profesionale si societati civile profesionale cu raspundere limitata) sau avocat/alta forma de organizare straina, care este autorizat sa-si desfasoare activitatea profesionala sub titlu profesional corespunzator obtinut intr-un stat european si care poate asigura prestarea serviciilor catre Client, in conditiile contractului;
Nota 3: In conformitate cu prevederile art 8015 alin (3) din Legea nr. 51/1995, pentru exercitarea altor activitati decat cele mentionate la alin. (2) avocatul respecta conditiile si regulile de conduita profesionala ale statului membru de origine, precum si legislatia romana privind profesia, in special cu privire la incompatibilitati, la secretul profesional, la relatiile dintre avocati, la interdictia ca acelasi avocat sa reprezinte doua parti avand interese contrarii, precum si la publicitate. Un avocat care nu este stabilit in Romania este conditionat de respectarea acestor reguli numai in masura in care respectarea lor este justificata obiectiv pentru asigurarea exercitarii corecte a activitatilor de avocat, a demnitatii profesiei si a respectarii regulilor privind incompatibilitatea.Nota 4: Avocatul nu poate asista sau reprezenta parti cu interese contrare in aceeasi cauza sau in cauze conexe si nu poate pleda impotriva partii care l-a consultat mai inainte in legatura cu aspectele litigioase concrete ale pricinii in conformitate cu prevederile art. 44 alin (1) din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat.
Nota 5: Persoanele juridice/fizice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota 6: Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Nota 7: Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Nota 8: In conformitate cu Statutul profesiei de avocat si in conformitate cu prevederile Legii nr. 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat, cu modificarile si completarile ulterioare se vor prezenta documente doveditoare din care sa reiasa faptul ca Avocatul, asa cum este definit in Documentatia de Atribuire, sau avocatii ? persoane fizice, in calitate de membrii ai unei forme de organizare profesionala, sunt asigurati pentru raspundere profesionala.
Nota 9: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentele in original/ copie legalizata.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media Venitului obtinut de Avocat din exercitarea profesiei/Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 1.000.000 Euro.2. Media rezultatului exercitiilor financiare nete (venit net/profit net/pierdere) ale ofertantului trebuia sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010).Note:
a) Pentru transformarea in Euro se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008; 2009; 2010). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Lei in Euro, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2008- 1Euro = 3, 682 Lei; 2009 ? 1 Euro =4, 237 Lei, 2010 - 1 Euro = 4.209 lei ).
b) Pentru alte monede decat Euro, se transforma in Euro, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro.
1. Media Venitului obtinut de Avocat din exercitarea profesiei/Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 1.000.000 Euro.2. Media rezultatului exercitiilor financiare nete (venit net/profit net/pierdere) ale ofertantului trebuia sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010).Note:
a) Pentru transformarea in Euro se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008; 2009; 2010). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Lei in Euro, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2008- 1Euro = 3, 682 Lei; 2009 ? 1 Euro =4, 237 Lei, 2010 - 1 Euro = 4.209 lei ).
b) Pentru alte monede decat Euro, se transforma in Euro, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea Tehnica:
1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat /deruleaza in prezent cel putin un contract de asistenta juridica si/sau reprezentare juridica pentru care s-au efectuat incasari in ultimii 5 ani in valoare de minim 500.000 Euro fara TVA;Sau: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat /deruleaza in prezent cel mult 3 contracte de asistenta juridica si/sau reprezentare juridica pentru care s-au efectuat incasari in ultimii 5 ani in valoare de minim 850.000 Euro fara TVA;
Capacitatea Tehnica:
2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat /deruleaza in ultimii 5 ani cel putin 1 contract/proiect/ angajament contractual/ mandat/ instructiune al carui obiect il constituie litigiu/litigii arbitral/le interne/internationale cu o valoare de minim 800.000 Euro/per litigiu arbitral in domeniul infrastructurii;
Capacitatea Tehnica:
3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a reprezentat Angajatorul Autoritate Publica intr-una sau mai multe proceduri de adjudecare a disputelor/arbitraje interne sau internationale in domeniul infrastructurii pentru care s-au aplicat conditiile de contract FIDIC.Nota: Autoritate Publica ? orice organ de stat sau al unitatilor administrativ ? teritoriale care actioneaza, in regim de putere publica pentru satisfacerea unui interes legitim public; sunt asimilate autoritatilor publice, in sensul legii 554/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele juridice de drept privat care, potrivit legii, au obtinut statut de utilitate publica sau sunt autorizate sa presteze un serviciu public in regim de putere publica.
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 1. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie: I. Avocat 1.Experienta profesionala generala: - Sa detina calitatea de Avocat definitiv si sa prezinte minim 7 ani experienta pe legislatia civila ca avocat definitiv;
- Bune cunostinte de limba romana si/sau engleza ? minim nivelul 2.Experienta profesionala specifica: - Minim 3 ani experienta in litigii arbitrale interne sau internationale aferente domeniului infrastructurii, litigii izvorate din proiecte/contracte incluse in cadrul unor memorandumuri/acorduri/contracte cu finantare din fonduri europene si pentru care au fost aplicate regulile de adjudecare a disputelor FIDIC si/sau arbitraj international;
- Sa prezinte experienta in formularea de actiuni si/sau reprezentarea la Curtea de Arbitraj in minim un litigiuarbitral international.
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 2. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie: II. Avocat 2.Experienta profesionala generala: - Sa detina calitatea de Avocat definitiv si sa prezinte minim 5 ani experienta pe legislatia civila ca avocat definitiv;
- Bune cunostinte de limba romana si/sau engleza ? minim nivelul 2Experienta profesionala specifica: -Minim 2 ani experienta in litigii arbitrale interne sau internationale aferente domeniului infrastructurii, litigii izvorate din proiecte/contracte incluse in cadrul unor memorandumuri/acorduri/contracte cu finantare din fonduri europene si pentru care au fost aplicate regulile de adjudecare a disputelor FIDIC si/sau arbitraj international.
Capacitatea profesionala - Cerinta nr. 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: III. Avocat 3.Experienta profesionala generala: - Sa detina calitatea de Avocat definitiv si sa prezinte minim 3 ani experienta profesionala pe legislatia civila ca avocat definitiv;
- Bune cunostinte de limba romana si/sau engleza - minim nivelul 2.Experienta profesionala specifica: - Sa prezinte experienta in formularea de actiuni instanta in cel putin un contract de asistenta si/sau reprezentare juridica in domeniul infrastructurii.
INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa lesubcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum
si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!
a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este
diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
RATIONAMENT. Observatii si comentarii generale asupra Caietului de Sarcini, relevante pentru indeplinirea tuturor activita?ilor prevazute.
3.5%
Descriere: - Pentru prezentarea observatiilor si comentariilor se acorda intre 0 si 3, 5 puncte; - Pentru neprezentarea observatiilor si comentariilor nu se acorda punctaj.
3.
RATIONAMENT. Comentarii asupra obiectivelor, scopului si rezultatelor a?teptate, prin care sa se demonstreze nivelul de in?elegere al proiectului.
3.5%
Descriere: - Se acorda intre 0 si 1 punct pentru prezentarea obiectivelor si demonstrarea nivelului de intelegere al acestora; - Se acorda intre 0 si 1 punct pentru prezentarea scopului si demonstrarea nivelului de intelegere al acestuia; - Se acorda intre 0 si 1, 5 puncte pentru prezentarea rezultatelor asteptate si modalitatea de atingere a acestora
4.
RATIONAMENT. Detalierea ipotezelor si a riscurilor care pot afecta realizarea Contractului precum si descrierea modului in care ipotezele/riscurile identificate vor fi depasite.
7%
Descriere: - Se acorda intre 0 si 1, 5 punct pentru prezentarea ipotezelor; - Se acorda intre 0 si 2, 5 puncte pentru identificarea si prezentarea riscurilor care pot afecta realizarea Contractului; - Se acorda intre 0 si 3 puncte pentru descrierea modului in care riscurile identificate vor fi depasite.
5.
STRATEGIE. Fundamentarea planului general de abordare a strategiei de aparare mentionandu-se elementele necesare in desfasurarea procedurii de arbitraj.
7%
Descriere: - Se acorda intre 0 si 3, 5 puncte pentru identificarea activitatilor necesare in vederea fundamentarii planului general de abordare a strategiei de aparare; - Se acorda intre 0 si 3, 5 puncte pentru descrierea activitatilor necesare in vederea fundamentarii planului general de abordare a strategiei de aparare.
6.
STRATEGIE. Descrierea cantitativa si calitativa a metodelor si etapelor procedurale ce urmeaza a fi utilizate in solutionarea disputelor/litigiilor:
14%
Descriere: - Se acorda intre 0 si 7 puncte pentru identificarea metodelor si etapelor procedurale ce urmeaza a fi utilizate in solutionarea disputelor/litigiilor; - Se acorda intre 0 si 7 puncte pentru descrierea calitativa si cantitativa si prezentarea unei metodologii privind realizarea etapelor procedurale ce urmeaza in solutionarea disputelor/litigiilor.
7.
STRATEGIE. Masuri de rezolvare pe cale amiabila a pretentiilor partii adverse privind situatia in cauza.
7%
Descriere: - Se acorda intre 0 si 3, 5 puncte pentru identificarea masurilor de rezolvare pe cale amiabila a pretentiilor partii adverse privind situatia in cauza; - Se acorda intre 0 si 3, 5 puncte pentru descrierea si prezentareamodalitatii concrete derezolvare pe cale amiabila a pretentiilor partii adverse privind situatia in cauza.
8.
STRATEGIE.Resursele umane oferite pentru implementarea contractului altele decat personalul cheie.
9%
Descriere: Pentru fiecare avocat definitiv cu experienta in domeniul litigiilor arbitrale/disputelor pus la dispozitie de catre ofertant peste minimul solicitat se vor acorda 3 puncte suplimentare pana la maxim 9 puncte.
9.
STRATEGIE. Prezentarea atributiilor pentru personalul propus de ofertant in vederea realizarii adecvate a prevederilor contractuale.
12%
Descriere: a. Activitati de documentare si studiu (0 ? 4 puncte); b. Activitati de redactare documente si actiuni (0 ? 4 puncte); c. Activitati de reprezentare in fata instantelor de arbitraj si orice alte activitati necesar asigurarii reprezentarii CNADNR in fata Curtii de Arbitraj International (0 ? 4 puncte).
10.
Plan de lucru si Programul personalului. Graficul de indeplinire a contractului si Graficul de mobilizare a personalului in conformitate cu cerintele Caietului de Sarcini.
7%
Descriere: - Se acorda 1, 5 puncte pentru indentificarea momentului inceperii si finalizarii contractului - Se acorda 2 puncte pentru expunerea secventiala a activitatilor propuse. - Se acorda intre 0 si 3, 5 puncte pentru prezentarea Graficului de mobilizare a personalului luand in calcul optimizarea activitatii Avocatului in beneficiul Clientului.
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 12:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2012 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2012 14:00
Locul: CNADNR, Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri in acest sens insotita de o copie a actului de identitate, observatori UCVAP, alte persoane imputernicite din partea Autoritatii Contractante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
ALTE INFORMATIIStructura DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE este urmatoarea: Capitolul 1: Fisa de Date a Achizitiei (Detaliu documentatie de atribuire din SEAP) ;Capitolul 2: Caietul de Sarcini;Capitolul 3: Formulare;Capitolul 4: Conditii de contract minime obligatorii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii cu Finantare Externa - Serviciul Licitatii Coeziune / IFI
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 212643299, Email: [email protected], Fax: +40 212643298, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer