Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica _ inginer pentru supraveghere executie lucrari la obiectivul Pasaj rutier subteran strada Oituz strada Stefan Guse, municipiul Bacau, judetul Bacau


Anunt de participare numarul 85773/04.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel.0234-581849;0723683160, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0234-588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica _inginer pentru supraveghere executie lucrari laobiectivul Pasaj rutier subteran strada Oituz strada Stefan Guse, municipiul Bacau, judetul Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Santierul pasajului rutier subteran strada Oituz strada Stefan Guse, municipiul Bacau, judetul Bacau.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Preastarea serviciilor de supraveghere a lucrarilor de constructii si a serviciilor de consultanta tip coordonator in materie desecuritate si sanatate pe durata realizarii lucrarii Pasaj rutier subteran strada Oituz strada Stefan Guse, municipiul Bacau, judetul Bacau, cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini, pe o durata de 38 de luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
71317000-3-Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii si servicii de consultanta tip coordonator in materie desecuritate si sanatate pe durata realizarii lucrarii Pasaj rutier subteran strada Oituz strada Stefan Guse, municipiul Bacau, judetul Bacau si pe durata perioadei de notificare a defectelor, cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini, pe o durata de 38 de luni.
Valoarea estimata fara TVA: 746, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie :14900 lei.Garantia de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene prin Programul Operational Regional 2007- 2013, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport, Domeniul major de interventie 2.1. Cod SMIS 1024
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere-daca este cazul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Eligibilitate -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180din OUG 34/2006b.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, completarea formularului B, si 12C.
c.Declaratie privind cunoasterea si respectarea legislatiei in vigoare in domeniul protectiei mediului siprotectiei muncii, calitatii in constructii si in domeniul achizitiilor publice, completarea formularului L
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse realizarea de servicii care fac obiectul prezentei achizitii;
- Extras din Actul constitutiv al societatii privind obiectul de activitate, cu indicarea documentului legal privindraporturile juridice, copie;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) ;
- Bilantul contabil pe anul 2008, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor prestari de servicii similare, efectuate inultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari ;recomandari, copii dupa contracte, extrase din contractele supervizate ;
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si alepersoanelor responsabile pentru prestarea seviciilor, - C.V - uri pentru expertii propusi in care sa se evidentieze , experienta profesionala, anii de experientain pozitii similare domeniului pe care suntpropusi, valoarea contractelor supervizate, conform cerintelor caietului de sarcini.
- Prezentarea autorizatiilor, valabile pentru persoanele a caror activitate este conditionata de acest lucru, pe parcursul derularii contractului;
- Experienta in servicii de INGINER conformFIDIC ROSU minim 1 contract de supervizare executie poduri, pasaje ( valoarea contractului de lucrari pentru care a prestat serviciile de supervizare sa fie de minim1, 5 milioane euro).
- Experienta in servicii de consultanta de tip Coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarii, cuatributii conform Hotararii nr. 300/2006, prezentarea a minim 1 contract de servicii prestate in executia unor lucrari decategoria de importanta similara.
- Informatii privind subcontractantii .
Standarde de asigurare a calitatii: - Certificarea conform standardului ISO 9001, a sistemului de management al calitatii sau daca nu detine acest certificat, sistem propriu echivalent , auditat conform legii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007- 2013, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport, Domeniul major de interventie 2.1. - Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura.Cod SMIS 1024
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 -21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40-21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.+40-234 513296, Email: [email protected], Fax: +40-234 514275, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1), lit.a) din OUG 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Bacau
Adresa postala: Str. Marasesti, nr. 6, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600017, Romania, Tel.+40 234 581849, Email: [email protected], Fax: +40 234 588757, Adresa internet (URL): www. primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2009 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer