Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor din cadrul proiectului RESTAURARE SI PUNERE IN VALOARE ZONA ISTORICA SI CULTURALA CURTEA DOMNEASCA DIN PIATRA NEAMT PRIN REABILITAREA, DOTAREA SI PUNEREA IN VALOARE A SITURILOR SI CLAD
Anunt de participare numarul 99430/06.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel.0233218991, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnicapentru supervizarea lucrarilor din cadrul proiectului RESTAURARE SI PUNERE IN VALOARE ZONA ISTORICA SI CULTURALA CURTEA DOMNEASCA DIN PIATRA NEAMT PRIN REABILITAREA, DOTAREA SI PUNEREA IN VALOARE A SITURILOR SI CLADIRILOR DE PATRIMONIU: MUZEUL DE ETNOGAFIE, MUZUL DE ARTA, TEATRUL TINERETULUI, TURNUL CLOPOTNITA, RUINELE BECIULUI SI RUINELE ZIDULUI DE INCINTA ALE CURTII DOMNESTI SI MUZEUL AFERENT, COD SMIS 5868
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivele specifice ale acestui contract sunt: Supervizare a lucrarilor prin Inginer ;Asistenta tehnica pentru executie lucrari prin Diriginti de santier autorizati in conformitate cu prevederile legale in vigoare
Durata contractului de servicii este de 36 luni (perioada executie lucrari) + 2 luni (perioada post constructie) . Data de incepere a contractului de prestari servicii va fi data semnarii contractului de catre ambele parti. Responsabilitatile prestatorului de serviciide Asistenta tehnica supraveghere de catre inspectorii de santiervor continua pe toata perioada , pana la emiterea procesului verbal de receptie finalaa lucrarilor si a certificatului de performanta aferent
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 430, 039RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare -2.200 rongarantiei de buna executie10%din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-contributia municipiului Piatra Neamt 2%;
-FEDR 98% - POR 2007 2013, Axa Prioritara 5 Domeniul Major de Interventie 5.1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti / Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , conform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 /O.U.G. nr. 34/2006
Certificatului de atestare fiscala eliberat de ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local.Calitatea de participant la proceduraPersoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de ORC, in original si valabil la data deschiderii ofertelor. Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.
Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original si valabil la data deschiderii ofertelor. Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) sa fie de minim 850.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani - minim 1 contract semnat, in domeniul consultantei pentru managementul de proiect, pentru proiecte cu bugete de implementare de cel putin 7.500.000 lei, finalizat sau in curs de executie.2. Resurse umane : informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciului.
Expert principal: Liderul echipei: Licentiat in inginerie civila sau diploma echivalenta;Cunostinte de operare pe calculator in MS Word, Excel, AutocadExperienta profesionala generala : Cel putin 5 ani de experienta profesionala in inginerie civila (constructii civile, activitati asociate cu cerintele specifice prezentului Caiet de sarcini);
Cel putin 2 ani de experienta relevanta in managementul de proiect in sectorul constructiilor.
Experienta ca Lider/Lider Adjunct de Echipa in minim 1 (un) proiect de investitii finantat din fonduri europene/internationale - se vor prezenta: copia contractului, recomandarea din partea beneficiarului din care sa rezulte sursa de finantare, nr contract de prestari servicii, bugetul proiectului.Expert secundar : Diriginte de Santier: Dirigintii de santier vor fi autorizati pe domenii specifice in conformitate cu prevederile Ordinului 257/2005. In echipa de proiect a Inginerului vor fi angajati Diriginti de Santier autorizati pe domeniile de activitate, in functie de specificul lucrarilor.Autorizatia trebuie sa fie valabila pe toata durata de derulare a contractului, in domeniile de autorizare specifice lucrarilor aferente monumentelor, ansamblurilor si siturilor istorice.
- se vor prezenta CV-urile si copii simple dupa diplomele de studii precum copii dupa dovada autorizarii ca diriginte de santier, emise de catre ISC conform Ordinul MDLPL 595/2007 ;
Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, Informatii privind subcontractantii / asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2010 13:00
Locul: Primaria Municipiului Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007 2013, Axa Prioritara 5 Domeniul Major de Interventie 5.1. -Reabilitarea Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea /modernizarea infrastructurilor conexe
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
contributia municipiului Piatra Neamt 2%; FEDR 98%
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda , nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513296, Fax: 0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 25621.adin OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Piatra Neamt
Adresa postala: str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610101, Romania, Tel.0233/218 991 int 224, Email: [email protected], Fax: 0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2010 23:12