Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica aferente proiectului " Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant ? Siria"


Anunt de participare numarul 113236/23.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, In atentia:  GABRIELA CHIRICHEU, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica aferenteproiectului " Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant ? Siria"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: judetul Arad, teritoriul comunelorPaulis ? Ghioroc ? Covasant ? Siria
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica aferente proiectului " Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant ? Siria"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de asistenta tehnica aferente proiectului "Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant ? Siria "
Valoarea estimata fara TVA: 731, 485RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
89 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de: 7.000 lei, Cuantumul garantiei de buna executie este de 3% din valoarea adjudecata, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007 - 2013, Axa prioritara 2, Domeniul major de interventie 2.1;credit bancar;buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.1, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.1.1, Fisa de Informatii generale - Formular nr.2, Declaratia privind eligibilitatea - Formular nr.3, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006- Formular nr.4, Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, a taxelor locale, alte venituri ale bugetului local; Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat ANAF, Persoanele juridice straine (Ofertanti/toti asociatii) trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat de inregistrare eliberat de ORC; Certificat constatator emis de ORC; Persoane juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, insotite de confirmarea de depunere la institutiile competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) de activitate, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de minim: 1.300.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - formular nr. 7; Pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara se va completa formularul nr. 5 - Experienta similara;
Fisa privind experienta similara va fi insotita de recomandarea din partea beneficiarului/ clientului precum si copie a contractului de prestari servicii; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere? Formular nr. 10;Lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului- Formular nr. 11; o declaratie/lista prin care sa faca dovada asigurarii echipamentelor si dotarilor ? Formular nr. 13, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora ? Formularul nr. 16, insotit de acordurile de subcontractare incheiate Formular nr. 16A; asociere Formularul nr. 17; Ofertantul se va prezenta copie de pe politele de asigurare si conditiile de asigurare pentru: Echipamente tehnice (statie totala), vehicule (RCA), raspundere civila pentru terti (vatamari corporale sau alte daune produse).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani de activitate (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare), au cel putin un contract sau cel mult 3 contracte similar/similare de asistenta tehnica (in derulare sau finalizate) pentru administratii publice sau societati de stat, proiecte ce au fost finantate din fonduri europene si / sau internationale, a caror valoare cumulata a sa fie de minim 700.000, 00 lei fara TVA;Echipa de experti cheie fiind formata din minim 6 experti, dupa cum urmeaza: Lider de echipa ? 1 persoana, Diriginte de santier drumuri-1 persoana, Diriginte de santier poduri ?1 persoana, diriginte de santier cale ferata/tramvai ?1 persoana, Diriginte de santier?Produse in constructii ?1 persoana, Responsabil tehnic cu controlul de calitate lucrari de drumuri, tramvaie, poduri, consolidari in constructii ? 1 persoana, Expert pentru verificarea masurilor de sanatate si securitatea in munca pe santiere 1persoana, inginer topograf 1 persoana.Ofertantul trebuie sa asigure minim urmatoarele dotari: PC, telefon, fax, copiator, statie totala, 2 autoturisme, din care 1 de teren.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Metodologia, organizarea si planificarea activ.
30%
Descriere: Metodologia, organizarea si planificarea
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
84
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2011 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori C.V.A.P, daca sunt nominalizati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013-Axa prioritara 2 ? Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale;
-Domeniul major de interventie 2.1 ? Reabilitarea simodernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura;
-Proiect , ,Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant ? Siria?;
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: - Valabilitatea prezentului contract incepe la data semnarii acestuia de catre ambele parti.- Executarea obligatiilor contractuale de catre prestator se va realiza in perioada de implementare a contractului de finantare, respectiv de la data semnarii contractului si pana la data de 29.05.2013.- Contractul isi pastreaza valabilitatea 5 ani dupa expirarea perioadei de implementare a contractului de finantare.Criteriul de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnico-economic avind urmatorii factori de evaluare: 1.Punctaj financiar al ofertei 70 %; 2. Metodologia de prestare a serviciilor si organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului 30%.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  BUCURESTI sector 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4)0213104641, Email:  [email protected], Fax:  (+4)0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala:  str.Gen.Vasile Milea, nr.2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257/228908, Email:  [email protected], Fax:  0257/251700, Adresa internet (URL):  www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad - Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  str.Corneliu Coposu, nr.22, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357/731100, Email:  [email protected], Fax:  0357/731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2010 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer