Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica aferente proiectului " Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant ? Siria"
Valoarea Contractului:
629.078 RON
Castigatorul Licitatiei: SC BRING CONSULT SRL
629.078 RON
Castigatorul Licitatiei: SC BRING CONSULT SRL
Anunt de atribuire numarul 113236/05.04.2011
Informatii anunt de participare asociat 105032
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, In atentia: Diana PUIA, Email: [email protected], Fax: 0357731287, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica aferenteproiectului " Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant ? Siria"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: judetul Arad, teritoriul comunelorPaulis ? Ghioroc ? Covasant ? Siria
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica aferente proiectului " Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant ? Siria"
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
629, 078RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Metodologia, organizarea si planificarea activ.
30%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
84
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2010/S251-386290din28.12.2010
Contract nr: 2732 Denumirea: Servicii de asistenta tehnica aferente proiectului " Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant ? S
V.1) Data atribuirii contractului 2/25/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC BRING CONSULT SRL
Adresa postala: SAT SIMARTIN, NR. 297, ,Localitatea: ARAD, Cod postal: 317211, Romania, Tel. 0257.212.123, Fax: 0257.212.123
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 731485.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 629078.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013-Axa prioritara 2 ? Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale;
-Domeniul major de interventie 2.1 ? Reabilitarea simodernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura;
-Proiect , ,Drumul vinului: Paulis ? Ghioroc ? Covasant ? Siria?;
VI.2) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: - Valabilitatea prezentului contract incepe la data semnarii acestuia de catre ambele parti.- Executarea obligatiilor contractuale de catre prestator se va realiza in perioada de implementare a contractului de finantare, respectiv de la data semnarii contractului si pana la data de 29.05.2013.- Contractul isi pastreaza valabilitatea 5 ani dupa expirarea perioadei de implementare a contractului de finantare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Arad-sectia comerciala
Adresa postala: str.Gen.Vasile Milea, nr.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel. 0257/228908, Email: [email protected], Fax: 0257/251700, Adresa internet (URL): www.tribunalularad.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad - Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: str.Corneliu Coposu, nr.22, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel. 0357/731100, Email: [email protected], Fax: 0357/731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2011 11:28