Licitatie Publica - SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA, ASIGURAREA SUPRAVEGHERII EXECUTIEI CONSTRUCTIILOR PRIN DIRIGINTI DE SANTIER, A INVESTITIILOR DIN PROGRAMELE PE ANUL 2007
Anunt de participare numarul 13113/08.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: Directia Silvica Bacau, Str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Punct(e) de contact: birou investitii, Tel.0234588959 int 113, In atentia: ing. Domnica Rusu, Email: [email protected], Fax: 0234571905, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA, ASIGURAREA SUPRAVEGHERII EXECUTIEI CONSTRUCTIILOR PRIN DIRIGINTI DE SANTIER, A INVESTITIILOR DIN PROGRAMELE PE ANUL 2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Ocoalele silvice din cadrul Directiei Silvice Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA, ASIGURAREA SUPRAVEGHERII EXECUTIEI CONSTRUCTIILOR PRIN DIRIGINTI DE SANTIER, A INVESTITIILOR DIN PROGRAMELE PE ANUL 2007
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231000-7 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de asigurarea supravegherii executieiconstructiilor prin diriginti de santier la - 22 drumuri forestiere si 2 amenajari a bazinelor hidrografice torentiale.
Valoarea estimata fara TVA: 326, 465RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi servicii similare cu respectarea cumulative a art.122, lit.j din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri extrabugetare, buget si credite externe. Plata se va face in transe, corespunzatorlucrarilor de constructii montaj executate, la 15 zile de la insusirea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.Declaratie de eligibilitate. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006.
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in care sa fie specificatca domeniu de activitate consultanta in constructii; Autorizatie de functionare; Certificate fiscal privind impozitele si taxele locale si bugetul general consolidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- autorizatii emise de Inspectia de Stat in Constructiipentru domeniile specificate in caietul de sarcini, valabile, in functie de lotul pentru care se depune oferta (tabel nr. 1 din caietul de sarcini) ;
- lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani formular 12E;
- lista cu numele expertilor autorizati , CV-ul fiecarui expert, privind calificarea si experienta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea 10/1995 privind calitatea in constructii.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15/5006/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2007 11:00
Locul: Sediul Directiei Silvice Bacau.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234-514750 , ,Email: [email protected], Fax: 0234 - 514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B- dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bacau
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600267, Romania, Tel.0234588959 int 120, Email: [email protected], Fax: 0234 571905
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2007 14:32