Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica /consultanta in elaborare ghiduri, analize, organizare vizite de studiu in cadrul proiectului ?Cresterea capacitatii administratiei publice de a gestiona procesele de recrutare, selectie si evaluare a functionarilor publici i


Anunt de participare numarul 139752/19.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Adresa postala: Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Elena Constantinescu, Tel. +40 374112780, Email: [email protected], Fax: +40 374112780, Adresa internet (URL): www.anfp.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Agentie Nationala ce gestioneaza managementul functiei publice si a functionarilor publici, inclusiv cu rol de reglementare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica /consultanta in elaborare ghiduri, analize, organizare vizite de studiu in cadrul proiectului ?Cresterea capacitatii administratiei publice de a gestiona procesele de recrutare, selectie si evaluare a functionarilor publici in contextul cresterii gradului de responsabilizare a administratiei publice privind gestionarea functiei publice?, cod SMIS 35032
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Bucuresti, str. Eforie nr.5, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica /consultanta in elaborare ghiduri, analize, organizare vizite de studiu in cadrul proiectului ?Cresterea capacitatii administratiei publice de a gestiona procesele de recrutare, selectie si evaluare a functionarilor publici in contextul cresterii gradului de responsabilizare a administratiei publice privind gestionarea functiei publice?, cod SMIS 35032.Pachet de servicii de asistenta /consultanta in elaborarea de analize, ghiduri, servicii de organizare de evenimente, servicii tipografice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
60420000-8-Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
79311200-9-Servicii de realizare de studii (Rev.2)
79800000-2-Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
79952000-2-Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asistenta tehnica /consultanta in elaborare ghiduri, analize, organizare vizite de studiu in cadrul proiectului ?Cresterea capacitatii administratiei publice de a gestiona procesele de recrutare, selectie si evaluare a functionarilor publici in contextul cresterii gradului de responsabilizare a administratiei publice privind gestionarea functiei publice?, cod SMIS 35032
Valoarea estimata fara TVA: 924, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 18.496 lei.GPpoate fi constituita in cond. art.86 din HG 925/2006, fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, fie prin virament bancar in contul: ANFP Cod fiscal 12979825 RO78TREZ7005005XXX004677 deschis la ATCPMB Dovada in original a constituirii acestei garantii trebuie sa fie prezentata inainte de data deschiderii ofertelorcf. art.33 alin.3 lit. b din HG 925/2006 la sediul ANFP din str. Eforiei nr.5, sector 5, Bucuresti.Valabilitatea GP va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Ofertantul /asocierea care solicita reducerea cuantumului GPla 50 %, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a GP.Neprezentarea pana la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor a dovezii constituirii GP conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) din HG nr. 925/2006.In cazul depunerii de contestatii, AC va retine contestatorului careia CNSC i-a respins contestatia ca nefondata, din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278(1) lit.b) din OUG nr. 34/2006, respectiv 4704, 8 lei . Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executiese va constitui in conditiile art .89 , 90 din HG 925/2006 sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, si devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu art. 90 alin 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondulsocial europeanProiect cofinantat prin Fondul Social European - Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii AdministrativeBUGETUL DE STAT PE ANII? 2012 - 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata de catre operatorul economic (lider, asociat) in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III. Declaratia va fi completata de fiecare asociat sau tert sustinator (daca este cazul.)
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III. Declaratia va fi completata de fiecare asociat sau tert sustinator (daca este cazul.)(Tertul sustinator va completa declaratia cu punctele a, c d)
- Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?
- Certificatde atestare fiscala impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?.
Pentru persoane juridice straine:
Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2 certificate fiscale, acesta are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens.
Daca este cazul, declaratia va fi insotita de traducere realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180, 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului .
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr. 4 din Sectiunea III.Declaratia va fi completata de fiecare asociat, subcontractant sau tert sustinator (daca este cazul).
- Declaratia ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? intocmita conform modelului prevazut in Anexa la Ordinul nr.314/2010 al ANRMAP publicat in MO Partea I nr.701/20.10.2010
-Formularul 5.
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (cu privire la lipsa conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul 6 Declaratia va fi completata de fiecare asociat, subcontractant sau tert sustinator (daca este cazul.)
Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
? Eugen Coifan -Presedinte- Secretar de Stat
? Dragos Dragulanescu ? Director D.E.R.U.A.A.P.
? Daniel Mihailescu ? Sef Serv.D.P.F.E.
? Elena Constantinescu ? Consiler Compartimentul Achizitii
? Daniela Badea ? manager proiect- expert D.P.F.E.
? Luminita Vaida - consilier juridic D.G.M.F.P.
? Carmen Hartopeanu ? expert D.P.F.E.
? Cristina Patache ? expert D.P.F.E.
? Corina Chitea ? expert D.P.F.E.
? Elena Gospodin ? Sef Serviciu Financiar Contabiliate
? Petronela Iacob ?Manager Public 1. Certificatul constatator-in original sau copie lizibila ?conform cu originalul? emis in luna in curs sau anterioara datei limita pentru depunerea ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa:
a ) faptul ca codul CAEN din certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului are corespondenta cu obiectul contractului
b) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.
Persoanele juridice straine vor prezenta-documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documentele prezentate vor fi insotite de traducere.2.Ofertantul trebuie sa fie inregistrat ca operator de date cu caracter personalconform legii nr. 677/2001 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal -documente in copie conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Informatii generale2. media anuala a cifrei de afaceriglobala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani a ofertantului trebuie sa fie de cel putin: 1.848.000 lei -fORMULARUL 7
In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri globala va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente precum si
o fisa centralizatoare pentru asociere, semnata de catre reprezentantul legal.
In cazul existentei de subcontractanti acestia vor depune formularul 7 fara a completa punctul 13.Ofertantul/asocierea care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50 %, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor(fiecare asociat).
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010, 2011
Daca, din motive obiective, , operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare in conformitate cu art.11 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratia privind Lista principalelor contracte de servicii similare(consultanta in elaborare ghiduri, analize, strategii, organizare de evenimente, servicii tipografice) duse la bun sfarsit (se vor lua in considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011) in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor). Se vor prezenta maxim 15 contracte.
Cerinta nr. 2
Experienta similara si recomandari din partea altor beneficiari
Cerinte minime obligatorii:
Ofertantul(Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovadaprestarii a unul sau mai multecontracte de prestari servicii de valoare cumulata decel putin egala cu 924.800 lei fara TVA care impreuna demonstreazaindeplinirea urmatoarelor conditii:
-elaborarea de studii/analize diagnostic/ stategii/ghiduri de proceduri in domeniul managementulresurselor umane- organizarea de evenimente
- servicii tipografice
Activitatile de elaborarea de studii/analize diagnostic/ stategii/ghiduri de proceduri in domeniul managementuluiresurselor umane pot fi demonstrate prin prezentarea a cel putin un document/contract/ proces verbal de receptie etc sau a unui nr.maxim de 2 documente/contracte/ procese verbale de receptie etc care sa confirme prestarea de servicii de elaborare in valoare de minim 460.000 lei fara TVA (se vor lua in considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011).Pentru dovedirea experientei similare, ofertantul va prezenta informatiile relevante din contracte precum si alte documente doveditoare(recomandari, acceptante, documente constatatoare, procese verbale de receptie etc.), dupa caz, din care sa rezulte indeplinireatuturor cerintelor de mai sus. Recomandarile trebuie sa cuprinda cel putin numele beneficiarului, obiectul contractului, perioada de prestare a contractului, valoarea serviciilor prestate, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derular
Cerinta nr.3
Informatii privind personalul angajatDeclaratia privind numarul mediu al personalul angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Cerinta nr.4Lista de experti propusiExpertii reprezinta personalul direct implicat si responsabil de indeplinirea contractului.Pe perioada de derulare a contractului, in cazurile foarte bine justificate, expertii cheie prevazuti de catre prestator in Formularul 13 pot fi inlocuiti, doar cu acordul beneficiarului, cu alte persoane care sa indeplineasca cerintele de calificare pentru expertii cheie prevazute in documentatia de atribuire. ? de completat Formularul 12 ?Angajamentul ofertantului
Cerinta nr.5
Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor din cadrul echipei de realizare a contractului:
Cerinte minimeobligatorii privind experienta profesionala a expertilor cheie: Manager proiect : a) Pregatire profesionala si aptitudini: ? Studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent ;
? Studii post universitare in domeniul managementului de proiect sau diploma/certificat de absolvire pentru Manager de proiect (cod COR 241919) sau echivalentb)Experienta profesionala: - minim 3 ani experienta profesionala generala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta;
- Experienta in elaborarea de studii/ghiduri/analize diagnostic a sistemului de management, elaborarea de ghiduri de proceduri in domeniul managementuluiresurselor umane, elaborarea de strategii de reformare / dezvoltare;
Expert cercetare -1expert
a)Pregatire profesionala si aptitudini: - Studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;b)Experienta profesionala: - minim 3 ani de experienta profesionala in domeniul cercetarii/studiilor de piata calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta;
- experienta in elaborarea de studii/ghiduri/analize diagnostic a sistemului de management, elaborarea de ghiduri de proceduri domeniul managementuluiresurselor umane, elaborarea de strategii de reformare / dezvoltare
Expert analist -1 expert
a)Pregatire profesionala si aptitudini: - studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licentaavand specializarea administratie publica;b)Experienta profesionala: - minim 3 ani experienta profesionala in consultanta si/sau management calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta;
- experienta in elaborarea de studii/ghiduri/analize diagnostic a sistemului de management, elaborarea de ghiduri de proceduri domeniul managementuluiresurselor umane, elaborarea de strategii de reformare / dezvoltare;
Expert sociolog ? 1 experta)Pregatire profesionala si aptitudini: - studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licentain domeniul sociologieifinalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
b)Experienta profesionala: - minim 3 ani experienta profesionala in domeniul sociologic calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta;
- experienta in elaborarea de studii/ghiduri/analize diagnostic a sistemului de management, elaborarea de ghiduri de proceduri in domeniul managementuluiresurselor umane, elaborarea de strategii de reformare / dezvoltare;
Expert relatii publice/ organizatorvizite
Expert relatii publice/ organizatorvizite -1 experta)Pregatire profesionala si aptitudini: - studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
b)Experienta profesionala: - minim 3 ani experienta profesionala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta;
- experienta in organizarea de evenimente nationale si internationale;
Moderatori focus-grupuri ? 2 experti.a)Pregatire profesionala si aptitudini: - studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;
b)Experienta profesionala: - minim 3 ani experienta profesionala calculata de la momentul absolvirii studiilor universitare de lunga durata cu diploma de licenta;
- experienta in moderarea de focus-grupuri in domeniul managementuluiresurselor umane, elaborarea de strategii de reformare / dezvoltare;
Interpret/Traducator -1expert
a)Pregatire profesionala si aptitudini-Studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta si/sau studii postuniversitare;
-Atestare sau certificare echivalenta relevanta pentru postul pentru care este propus;
b)Experienta profesionala: -minimum 3 ani experienta generala calculata de la data absolvirii studiilor universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta
Curriculum vitae pentru fiecare expert
Declaratie de disponibilitate
Cerinta nr.6
Declaratie privind Lista asociatilor si subcontractantilor
( se completeaza si daca nu exista)
Informatii privind asociatii?daca este cazul
Acord sau o scrisoare preliminara de asociere
Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea
Informatii privind subcontractantii ?daca este cazul
Fiecare sub-contractant va completa cu propriile date:
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Informatii generale.Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.
Cerinta nr. 1
Informatii referitoare la standardele de asigurare a calitatii
Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Detaliile privind aplicarea algoritmului pentru factorul de evaluare sunt prezentate in Caietul de sarcini Capitolul- Evaluarea ofertelor.
2.
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
30%
Descriere: Detaliile privind aplicarea algoritmului pentru factorul de evaluare sunt prezentate in Caietul de sarcini Capitolul- Evaluarea ofertelor.
3.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele Caietului de Sarcini
30%
Descriere: Detaliile privind aplicarea algoritmului pentru factorul de evaluare sunt prezentate in Caietul de sarcini Capitolul- Evaluarea ofertelor.
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2012 13:00
Locul: Agentia Nationala a Functionarilor Publici, Str. Eforie nr. 5, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor cu imputernicire de participare la deschiderea ofertelor si copia actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje totaleidentice rezultate in urma insumarii puctajului financiar cu punctajul propunerii tehnice, se va realiza in urma reofertarilor facute de catre operatorii economici cu punctaje totale identice. Comisia de evaluare va solicita, ca si clarificari, depunerea Formularului de propunere financiara, cu noile propuneri financiare. Clasamentul final se va stabili avand in vedere noile oferte depuse.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
potrivit, art. 2561, art. 2562din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, , are dreptul de a depune contestatie la organele competente, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Adresa postala: str. Eforie nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Tel. +40 374112780, Email: [email protected], Fax: +40 374112780, Adresa internet (URL): www.anfp.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2012 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer