Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica de supervizare a lucrarilor privind"Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Calarasi,Romania"
Anunt de intentie (utilitati) numarul 9462/19.01.2008
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
ECOAQUA SA CALARASI
Adresa postala: str. Progresul, bloc BBB, etaj 3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Punct(e) de contact: ION LUCA, Tel.0242/312705, 0242/313765, 0242/313531, In atentia: Toma Mircea , compartiment UIP, Email: [email protected], Fax: 0242/311923, 0242/313531, Adresa internet (URL): www.ecoaqua.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Ap
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica de supervizare a lucrarilor privind"Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Calarasi, Romania"
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Introducere sistem computerizat de management al proiectului, asistenta pentru obtinere autorizatii, licente, analizarea proiectului, programului si sistemului contractorului, inspectii santier, emitere certificate intermediare de plata, emitere certificat de garantia defectelor
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
74310000-5-Servicii de testare si analiza tehnica (Rev.1)
74874000-6-Servicii de gestionare a contractelor (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.03.2008
60 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 700, 000 si 3, 900, 000EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va asigura din urmatoarele surse: Fondul de coeziune, reglementat prin POS Mediu si cofinantare nationala
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se va organiza procedura de achizitie publica: licitatie deschisa
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CS 2
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): EuropeAid/119083/D/SV/RO-2003/16/P/PA 013-4
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoare minima/Valoare maxima: 3, 700, 000/3, 900, 000 Moneda: EUR Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2008 08:28