Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de Asistenta tehnica de supraveghere a lucrarilor de constructii pentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea Ambulatoriului Integrat al Spitalului Judetean de Urgenta Calarasi "


Anunt de participare numarul 107805/13.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala:  Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910019, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriel Dima, Tel. 0242311302, Email:  [email protected], Fax:  0242331609, Adresa internet (URL):  www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de Asistenta tehnica de supraveghere a lucrarilor de constructii pentru proiectul?Reabilitarea, modernizarea si echiparea Ambulatoriului Integrat al Spitalului Judeteande Urgenta Calarasi "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: ambulatoriul spitalului judetean
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de Asistenta tehnica de supraveghere a lucrarilor de constructii pentru proiectul?Reabilitarea, modernizarea si echiparea Ambulatoriului Integrat al Spitalului Judeteande Urgenta Calarasi "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 96, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 1500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu + FEDR + buget national
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza la notariat in cazul castigarii licitatiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Cerinta obligatorie: prezentare Anexa nr. 10
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta obligatorie: completare Anexa nr. 10.
Certificat fiscal pentru sediul social privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? original sau copie legalizata.
Certificat fiscal pentru sediul social privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local ? original sau copie legalizata.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiPersoane fizice:
-autorizatia de functionare (PF) - in copie legalizata.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).
Persoane fizice:
-autorizatia de functionare (PF) - in copie legalizata.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).
Persoane fizice:
-autorizatia de functionare (PF) - in copie legalizata.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiului financiar- Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2007, 2008, 2009) - Fisa de Informatii generale, Anexa nr. 11 - se completeaza; (cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 60.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) experienta similara
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani.
Secompleteaza Anexa nr. 15 cu prestari de servicii a caror valoare depaseste 10.000 LEI.minim un contract similar cu valoare de minim 40.000 lei avand ca obiect indeplinirea obligatiilor contractuale - servicii de asistenta tehnica de supraveghere a lucrarilor de constructii, prestat in ultimii trei ani.b) resurse tehnice
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii . Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (proprii sau inchiriate) de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii - Anexa nr. 13
c) resurse umane
Situatia personalului disponibil (experti cheie) pentru executia prestarilor de servicii, pregatirea cadrelor de conducere Anexa nr. 14Prestatorul va pune la dispozitia Beneficiarului o echipa de experti cheie formata din personal cu competente si experienta dovedite, din care 2 (doua) persoane atestate de catre ISC ca diriginte de santier, in domeniile Constructii civile, industriale si agricole ? categoria de importanta minim C, precum si Instalatii aferente constructiilor (electrice, sanitare, termoventilatii, retele termice si sanitare), cu experienta profesionala de minim 5 ani in activitatea de diriginte de santier.De asemenea acestia trebuie sa detina autorizari ca diriginte de santier valabile la data deschiderii ofertelor.
Cele doua persoane pot indeplini simultan sau cumulat conditiile de atestare pe domeniile specificate anterior.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013 AXA prioritara 3 domeniul de interventie 3.1
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
cnsc
Adresa postala:  str stavropoleos nr 6, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  03004, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel bucuresti
Adresa postala:  str. splaiul independentei nr. 5, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195181, Fax:  0213195181, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 art256^2 5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal in conditiile ordonantei de urgenta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean calarasi
Adresa postala:  str 1 decembrie 1918, Localitatea:  calarasi, Cod postal:  910019, Romania, Tel. 0242311301, Email:  [email protected], Fax:  0242311609, Adresa internet (URL):  www.calarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2010 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer