Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica-dirigentie de santier- pentru lucrarea: Executia unui stadion la standarde internationale pe terenul situat in municipiul ClujNapoca Aleea Parcului f.n.(pe amplasamentul fostului stadion municipal Ion Moina)


Anunt de participare numarul 82480/21.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: Alin Tise, Tel.0264503300, In atentia: Alexandru Cretu, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica-dirigentie de santier- pentru lucrarea: Executia unui stadion la standarde internationale pe terenul situat in municipiul ClujNapoca Aleea Parcului f.n.(pe amplasamentul fostului stadion municipal Ion Moina)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Stadion municipal Ion Moina
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica-dirigentie de santier- pentru lucrarea: Executia unui stadion la standarde internationale pe terenul situat in municipiul ClujNapoca Aleea Parcului f.n.(pe amplasamentul fostului stadion municipal Ion Moina)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciilededirigentie desantier sevordesfasurape toata duratadeexecutiealucrarilor, inclusiv cu:
- participarealareceptiilelaterminarealucrarilor si la receptia finala.- participare insituatiilespecialecerute de beneficiarpentruverificareasiinsusireadocumentatiei tehnice deexecutie.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 598, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare15.000 leigarantie de buna executie: 5% val contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
V.1.1 Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului ;Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;Autorizatie persoana fizica autorizata ;Pentru persoanele fizice - autorizatii emise de catre Inspectoratul de stat in Constructii Diriginte de Santier ;Dovada unui contract de munca /colaborare cu persoane autorizate emise de catre Inspectoratul de stat in Constructii diriginte de santier ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara1. Prezentarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008);
2.Bilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie minim3.000.000 Lei2.Bilanturile contabile (balanta de verificare), contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilecurentesivenituriledinexploatare reflectate in acestea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestatii in ultimii 5 ani
3.Informatii privind Resursele Umane
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.maxim 3 contracte de servicii finalizate, cu valoare cumulata de400.000 lei fara TVA, cu obiect Dirigentie de santier, la contracte de lucrari FIDIC2.dovada cu 3 recomandari si3 contracte din ultimii 5 ani, similare cu obiectivul supus licitatiei, respectiv servicii dirigentie de santier, cu o valoare cumulata de400.000 lei fara TVA3.ofertantul va trebui sa asigure prestarea serviciilor cu personal angajat personal subcontractat persoana fizica autorizata - certificati Diriginte de santier, se vor depune Autorizatiile pentruactivitatea de Diriginte de santier, emisede Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniile: Produse pentru constructii Constructii civile, industriale minim 2 persoane Lucrari tehnico-edilitare Instalatii aferente constructiilor minim 2 persoane Retele: electrice si de gaze;CATEGORIA DE IMPORTANTA B - constructii de importanta deosebita;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10379/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2009 11:00
Locul: sediul Consiliul Judetean Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj,
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/434057, Email: [email protected], Fax: 0264/596110, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj Serviciul Juridic
Adresa postala: b-dul 21 Decembrie 1989 nr. 58, Localitatea: Cluj-napoca, Cod postal: 400094, Romania, Tel.0264-503360, Email: [email protected], Fax: 0264-503340, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer