Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica-dirigentie de santier pentru lucrarea de Construire internat si cantina cu bucatarie la Liceul pentru Deficienti de Auz Cluj Napoca, Calea Dorobantilor nr. 40
Anunt de participare numarul 87777/01.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA SPECIALA PENTRU DEFICIENTIDE AUZ NR 1 Cluj Napoca
Adresa postala: CLUJ-NAPOCA, STR.DOROBANTILOR NR 40, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: DORINA TALOS, Tel.0264-431460, In atentia: Coca Mihaela, Email: [email protected], Fax: 0264-430149, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica-dirigentie de santier pentru lucrarea de Construire internat si cantina cu bucatarie la Liceul pentru Deficienti de Auz Cluj Napoca, Calea Dorobantilor nr. 40
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Cluj-Napoca, str Dorobantilor nr 40, judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICIILE DE ASISTENTA TEHNICA-DIRIGENTIE DE SANTIER-PENTRU LUCRAREA-CONSTRUIRE INTERNAT SI CANTINA CU BUCATARIE SITUATA IN CLUJ-NAPOCA, STR DOROBANTILOR NR 40.
Serviciile de dirigentie de santier se vor desfasura pe toata durata de executie a lucrarilor, inclusiv cu:
-participarea la receptiile la terminarea lucrarilor si la receptia finala.
-participarea la receptiile speciale cerute de beneficiar pentru verificarea si insusirea documentatiei tehnice de executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asistenta tehnica-dirigentie de santier pentru lucrarea de Construire internat si cantina cu bucatarie la Liceul pentru Deficienti de Auz Cluj Napoca, Calea Dorobantilor nr. 40
Valoarea estimata fara TVA: 94, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie departicipare 5000 lei plus 5 %garantie de buna executie din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse bugetare-bugetul de stat si Bugetul Consiliului Judetean Cluj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea ,
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta .-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata-Cerinta minima :
¦ Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificatul constatator de laOficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind situatia economico-financiara- Informatii generale Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie minim 300.000 Lei
-Bilanturile contabile (balanta de verificare), contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari in ultimii 5-Cerinta minima: - maxim 3 contracte de servicii finalizate, cu valoare cumulata de 100.000 lei fara TVA, cu obiect Dirigentie de santier, la contracte de lucrari FIDIC. Obiectul contractelor trebuie sa fie cel putin unul din domeniile: Produse pentru constructiiConstructii civile, industriale
Lucrari tehnico-edilitareInstalatii aferente constructiilor
Retele: electrice si de gaze-Informatii privindResursele Umane
-Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1381/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 12:00
Locul: Cluj-Napoca, str Dorobantilor nr 40
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti legali
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare NR 1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/434057, Email: [email protected], Fax: 0264/596110, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Liceul pentru Deficienti de Auz Cluj-Napoca
Adresa postala: str Dorobantilor nr 40, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/431460, Email: [email protected], Fax: 0264/430149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2009 12:17