Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica, dirigentie de santier pt lucrarile: Imbracaminte bituminoasa pe DJ607 A Valea Copcii-Prunisor km 11+450-14+950, jud. Mehedinti; Imbracaminte bituminoasa pe DC45 Ohaba Sovarna km 7+000-9+000, jud. Mehedinti Moderniza
Anunt de participare numarul 88227/07.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521137; 0252311892, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica, dirigentie de santier pt lucrarile: Imbracaminte bituminoasa pe DJ607 A Valea Copcii-Prunisor km 11+450-14+950, jud. Mehedinti; Imbracaminte bituminoasa pe DC45 Ohaba Sovarna km 7+000-9+000, jud. Mehedinti Modernizare DJ 606 B Poroina -Bicleskm 69+000 - 70+200, jud. Mehedinti Imbracaminte bituminoasa pe DJ 561 A Oprisor - Balacita km 71+905 - 74+905, jud. Mehedinti Modernizare DC 9 Bilvanesti ( DJ670) Balotesti ( DC 7) km 0+000 - 3+000, jud. Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Imbracaminte bituminoasa pe DJ 607 A Valea Copcii - Prunisor km 11+450 - 14+950, jud. Mehedinti Imbracaminte bituminoasa pe DC 45Ohaba Sovarna km 7+000 - 9+000, jud. Mehedinti Modernizare DJ 606 B Poroina -Bicleskm 69+000 - 70+200, jud. Mehedinti Imbracaminte bituminoasa pe DJ 561 A Oprisor - Balacita km 71+905 - 74+905, jud. Mehedinti Modernizare DC 9 Bilvanesti ( DJ670) Balotesti ( DC 7) km 0+000 - 3+000, jud. Mehedinti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica, dirigentie de santier, pentru verificarea lucrarilor de constructii ce se vor executa pentru: Imbracaminte bituminoasa pe DJ 607 A Valea Copcii - Prunisor km 11+450 - 14+950, jud. MehedintiImbracaminte bituminoasa pe DC 45Ohaba Sovarna km 7+000 - 9+000, jud. MehedintiModernizare DJ 606 B Poroina -Bicleskm 69+000 - 70+200, jud. Mehedinti
Imbracaminte bituminoasa pe DJ 561 A Oprisor - Balacita km 71+905 - 74+905, jud. Mehedinti
Modernizare DC 9 Bilvanesti ( DJ670) Balotesti ( DC 7) km 0+000 - 3+000, jud. Mehedinti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop asistenta tehnica pentru lucrarile ce vor fi executate ( lucrari descrise mai sus)
Valoarea estimata fara TVA: 26, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 150 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
H.G 577/ 1997 credit de angajament
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 12 A - Declaratie privind eligibilitatea
2. Formular nr. 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
3. Formular nr. 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
4. Certificat de atestare fiscala ( ANAF) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat
5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local
6. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie;
7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului si Extras de la registrul comertului (in termen de valabilitate la datei deschiderii ofertelor), in original sau copie legalizata;
8. Certificatul de autorizare emis de ISC pentru activitatea de dirigentie de santier in domeniile: 1 si 3.2 valabil la data deschiderii ofertelor respectiv pentru responsabili cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru drumuri si materiale de constructii;
9. Certificat de autorizare sau diploma de studii topografie sau geodezie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 6.000 lei, la cursul de 1 Euro = 4, 1926 lei (cursul Inforeuro al lunii octombrie 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul nr. 12E Declaratie privind lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani.
2. Informatii privind experienta similara
3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile
4. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate care participa la realizarea contractului
5. Formularul 12G - lista cuprinzand subcontractantii
6. Declaratie privind obligativitatea respectarii conditiilor de munca , protectia muncii si protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Ofertantul a prestat cel putin un contract de servicii de supraveghere a executiei lucrarilor de construire/ consolidare/reabilitare/modernizare/reparatii la drumuri care din punct de vedere fizic si/sau valoric cu o valoare egala sau mai mare de 3.000 lei. 3. Cerinta minima obligatorie este detinerea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc) a cel putin unui autoturism, a unui P.C. 4. Personalul responsabil de indeplinirea contractului va trebui sa acopere urmatoarele cerinte: a) Diriginte de santier atestat in domeniul 3.2, absolvent de studii superioare cu specialitatea C.F.D.P. (cai ferate, drumuri si poduri); b) Diriginte de santier (Inspector de santier) atestat in domeniul 1, absolvent de studii superioare; c) Topometrist.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2009 10:30
Locul: consiliul judetean mehedinti, sala 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantiilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: BD N TITULESCU NR. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR TRAIAN NR. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220122, Romania, Tel.0252311218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2009 15:58