Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica in vederea asigurarii consultantei si expertizei necesare implementarii proiectului ?Reforma administrativ-teritoriala, mai multa eficienta in administratia locala din Romania?, cod SMIS 32602


Anunt de participare numarul 138117/11.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Chiran Cristina, Tel. +40 213037080, Email: [email protected], Fax: +40 213132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica in vederea asigurarii consultantei si expertizei necesare implementarii proiectului ?Reforma administrativ-teritoriala, mai multa eficienta in administratia locala din Romania?, cod SMIS 32602
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor ? Unitatea Centrala pentru Reforma Administratiei Publice? Piata Revolutiei nr. 1A, etaj 7, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestare servicii de asistenta tehnica in vederea asigurarii consultantei si expertizei necesare implementarii proiectului ?Reforma administrativ-teritoriala, mai multa eficienta in administratia locala din Romania?, cod SMIS 32602, care implica servicii de consultanta, organizare evenimente, vizite de studii, tiparituri si materiale de promovare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73200000-4 - Servicii de consultanta in cercetare si in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asistenta tehnica in vederea asigurarii consultantei si expertizei necesare implementarii proiectului ?Reforma administrativ-teritoriala, mai multa eficienta in administratia locala din Romania?, cod SMIS 32602.Durata contractului: cca.16 luni calendaristice de la data emiterii ordinului de incepere a activitatilor (dar nu mai tarziu de o luna inainte de data de finalizare a proiectului ? Reforma administrativ-teritoriala, mai multa eficienta in administratia locala din Romania?- cod SMIS 32602, cu posibilitate de prelungire a contractului in cazul aprobarii de catre AM PODCA a extinderii perioadei de implementare a proiectului).
Valoarea estimata fara TVA: 9, 096, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pt participare este de 136.000lei.Valabilitate: 80 de zile(de la termenul limita de primire a ofertelor).Modul de constituire a garantiei pt participare: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in conformitate cu Formularul nr. 11;
- in cazul const.garantiei de part. prin virament bancar: Cont RO86 TREZ 7005 005X XX00 0168, deschis la DTMB, Cod Fiscal 4267095.In cazul IMM cuant. gar.de part. solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea cuantumului gar.de part.se aplica numai in cazul in care asoc.este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.In cazul emiterii de catre C.N.S.C.a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare anumite sume astfel cum se prevede la art.278ยน alin.(1), lit.c)din O.U.G.nr.34/2006: ?intre 4.200.001 lei si 42.000.000lei inclusiv-7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei?, ceea ce reprezinta8.469, 63lei.NOTA- Daca pana la data limita de depunere a ofertelor, astfel cum este precizata in cadrul anuntului de participare, operatorii economici care vor depune oferte nu vor incarca in SEAP si dovada constituirii garantiei pentru participare, atunci respectivele oferte vor fi respinse in cadrul primei sedinte a comisiei de evaluare.- Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Gar.de buna ex. se const.in procent de 10% din val.fara T.V.A. a contr., prin orice instrument de garantare emis in cond.legii, de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, in conf.cu Form.nr.12.Gar.de buna ex.se poate const.si conf.art.90 alin.3 din HG nr.925/2006.In cazul IMM cuantumul gar.de buna ex.solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofert. va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentatilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conf. modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/2004.Pentru o oferta depusa de o asoc., reducerea cuant. gar.de buna executie se aplica numai in cazul in care asoc.este alcat. exclusiv din IMM-uri, indif.daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.Elib.gar.de buna executie se va face conf.art.92, alin.2 din H.G.nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat prin PO DCA, proiectul ?Reforma administrativ-teritoriala, mai multa eficienta in administratia locala din Romania?, cod SMIS 32602
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.
A. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)-Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr.4.
Incadrarea operatorului economic (lider, asociat) in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Incadrarea tertului sustinator in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr. 5.
Incadrarea operatorului economic (lider, asociat) in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Incadrarea tertului sustinator in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
C. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 17.Certificatul se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.
D. Declaratie privind evitarea conflictului de interese-Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 (Formularul nr. 14 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese).
1.IOAN RUS ? Ministrul Administratiei si Internelor,
2.MIHAI VIOREL FIFOR ? Secretar de stat al Ministerului Administratiei si Internelor,
3.DRAGULIN STELICA - Director general Directia Generala Financiara,
4.MARIN CONSTANTIN?DirectorDirectia Finantare Administratie,
5.MIHAI EDUARD ILIE?Director general Directia Generala Juridica,
6.BUNGHIUZ FLORIN NICOLAE- imputernicit Director general Directia Generala Logistica,
7.HUMIN LIDIA- imputernicit Director general adjunct Directia Generala Logistica,
8.PETRU TAGOREAN- Director Unitatea Centrala pentru Reforma Administratiei Publice ,
9.DOMNICA FOCSANEANU ? Responsabil de proiect,
10.RADU VALERIU - imputernicit Sef Grup Achizitii Publice
11.MARTAC DUMITRU GHEORGHE - imputernicit Sef Serviciu Achizitii Fonduri EuropeneDocumente suport solicitate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus: a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
c) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).
Din datele inscrise in certificatul pentru plata CAS trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA
In cazul O.N.G. ? urilor / Persoane juridice non-profit, pe langa Declaratiile prevazute la punctul III.2.1.a), se vor depune si urmatoarele documente:
a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
c) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).
Din datele inscrise in certificatul pentru plata CAS trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 si sau art.69^1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
NOTA: Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare in conditiile art.182 din O.U.G. nr.34/2006. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele mentionate mai jos.
Certificat constatator privind obiectul de activitate(Persoane juridice/fizice romane)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului.
Prin prezentarea certificatului constatator emis de ONRC ofertantul trebuie sa dovedeasca corespondenta dintre obiectul sau de activitate si obiectul contractului.
NOTA
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.Dupa aprobarea raportului procedurii de catre ordonatorul principal de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art. 206, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006.
Documente privind forma de inregistrare(Persoane juridice/fizice straine)
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana (semnatura si stampila traducatorului autorizat va fi pe fiecare pagina).
Toate documentele solicitate de Autoritatea contractanta vor fi depuse de ofertant prin mijloace electronice in SEAP, semnate cu semnatura electronica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economico-financiara.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca indeplinesc urmatoarea cerinta minima:
- Cifra de afaceri globala in ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 18.000.000 lei.
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Fisa de informatii generale ? Formular nr.6.In vederea sustinerii informatiilor din Formularul nr.6 ofertantii(lider, asociat)vor prezenta situatiile financiare, care vor contine mentiunea "conform cu originalul"(bilantul contabil, extrase de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc. in forma reglementata in statul in care este rezident ofertantul)aferente ex.financiare pe ultimii trei ani finan. incheiati(2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de organele competente.
In cazul in care ofertantii sunt infiintati dupa 31.12.2011, acestia trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare sau orice alte documente legale edificatoare prin care isi pot dovedi situatia economico-financiara.
NOTA: 1. Valorile cifrei de afaceri vor fi exprimate in lei, la cursul de schimb valutar leu/euro, mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.ANUL-CURS leu/Euro: 2009-4, 2399;2010-4, 2122; 2011-4.2391;Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre B.C.E.; 2. In cazul operatorilor economici non-profit (ONG), echivalentul cifrei de afaceri sunt veniturile totale anuale.3.Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele mentionate nu sunt relevante.
4.In cazul IMM, cifra de afaceri globala solicitata mai sus, va fi redusa la jumatate.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/ legali al/ ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si complet.ulterioare.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea se aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice, romane ori straine.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A) Informatii privind experienta din ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii) trebuie sa faca dovada ca a prestat, pentru autoritati contractante sau clienti privati, in ultimii 3 ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor, servicii de consultanta/asistenta tehnica pentru elaborarea de studii/analize/documente de politici publice/strategii de impact national sau regional vizand aspecte privind administratia publica, in valoare mai mare sau egala cu 9.000.000 lei, fara TVA, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului, dovedite prin prezentarea a unui numar maxim de 2 documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea acestora (in valoare cumulata).
A1)Se va prezenta Formularul nr.7- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la punctul III.2.3.a), pct.A). In cazul asocierilor, cerinta minima impusa la punctul III.2.3.a), pct.A)se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocierii.
NOTA: In sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului nr.7, ofertantul va prezenta documente/contracte/ procese verbale de receptie(care vor contine mentiunea "conform cu originalul", semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta)din care sa reiasa ca a prestat serviciile solicitate la punctul III.2.3.a), pct.A). Documentele doveditoare vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara/client privat beneficiar a/al prestarilor de servicii.
cont.pct.A1(II)
1.Din continutul documentelor/contractelor/ proceselor verbale de receptie trebuie sa rezulte date referitoare la: beneficiarul contractului;tipul serviciilor/activitatilor prestate;perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul;valoarea contractului, fara T.V.A., cu posibilitatea identificarii cotei de participare a ofertantului.
2. Prin prezentarea documentelor/contractelor/ proceselor verbale de receptie ofertantii trebuie sa se incadreze in oricare dintre urmatoarele situatii: a) ofertantul a dus la indeplinire toate activitatile contractului,
a1) ofertantul a dus la indeplinire toate activitatile celor 2 contracte;b) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile unui contract iar activitatile duse la indeplinire includ si activitatile precizate la punctul III.2.3.a), pct.A); b1) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile a 2 contracte iar activitatile duse la indeplinire includ si activitatile precizate la punctul III.2.3.a, pct.A)
cont.pct.A1(III)
Se vor lua in considerare doar prestarile de servicii mentionate in Formularul nr.7 pentru care sunt prezentate documente justificative, astfel cum se precizeaza mai sus. Referitor la forma de prezentare se aplica prevederile art.188, alin.(2), lit.a) din O.U.G. nr.34/2006. Valorile contractelor propuse ca experienta similara vor fi exprimate in lei la cursul de schimb leu/euro mediu, comunicat de BCE, pentru anul respectiv.Pentru anul 2012 conversia se va realiza la cursul de schimb leu/euro mediu, comunicat de BCE pentru primul trimestru al anului.ANUL-CURS leu/Euro: 2009-4, 2399;2010-4, 2122;2011-4.2391; 2012(trim.1)- 4, 3533. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre B.C.E.
Documentele/contractele/ procesele verbale de receptie ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.
B. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile persoanelor desemnate de prestatorul de servicii pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) sa dispuna de cel putin urmatorul personal de specialitate :
Calificari si experienta profesionala:
1.Coordonator legislatie (coordonator stiintific al tuturor activitatilor contractului)
a) Calificari si abilitati:
- absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de Statul Roman, cu specializare in domeniul juridic/administratie publica/stiinte politice, calitate dovedita in conditiile legii(pentru absolventii de studii juridice/stiinte politicese va face dovada cunostintelor in domeniul administratiei publice, dovedite prin certificate / atestate / diplome de absolvire de programe de studii universitare sau post-universitare in domeniul administratie publica);
continuare pct.1
- cunoasterea sistemului administrativ european, dovedita prindiplome / certificate / atestate de participare la cursuri de specializare in domeniu;
- cunostinte de limba engleza care sa ii permita exprimarea opiniilor in scris si oral, dovedite prin certificate / atestate / diplome de absolvire de cursuri de limba engleza / cursuri urmate in limba engleza.
b) Experienta profesionala:
- experienta generala de minim 3 ani vechime in specialitatea studiilor solicitate, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;
- experienta in elaborarea a cel putin unui studiu /document de politica publica / unei analize / strategii cu impact national/regional vizand aspecte privind administratia publica din Romania;
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
2. Coordonator comunicare
a) Calificari si abilitati: - absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de Statul Roman, calitate dovedita in conditiile legii;
- cunostinte in domeniul comunicarii / relatiilor publice, dovedite prin certificate / atestate / diplome de absolvire de programe de studii univ. sau post-universitare in domeniu;
- cunostinte de limba engleza care sa ii permita exprimarea opiniilor in scris si oral, dovedite prin certificate / atestate / diplome de absolvire de cursuri de limba engleza / cursuri urmate in limba engleza.
b) Experienta profesionala: - experienta generala de minim 5 ani vechime in munca, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;
- experienta in coordonarea a cel putin unei campanii de comunicare si / sau promovare la nivel national.Op.ec.clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste exp.prezent.in CV.
3. Coordonator activitati 1 si 2
a) Calificari si abilitati:
- absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de Statul Roman, cu specializare in domeniul juridic/administratie publica/stiinte politice, calitate dovedita in conditiile legii (pentru absolventii de studii juridice/stiinte politice se va face dovada cunostintelor in domeniul administratiei publice, dovedite prin certificate / atestate / diplome de absolvire de programe de studii universitare sau post-universitare in domeniul administratie publica);
- cunoasterea sistemului administrativ European, dovedita prindiplome / certificate / atestate de participare la cursuri de specializare in domeniu;
- cunostinte de limba engleza / franceza care sa ii permita exprimarea opiniilor in scris si oral, dovedite prin certificate / atestate / diplome de absolvire de cursuri de limba engleza / cursuri urmate in limba engleza.
continuare pct.3
b) Experienta profesionala:
- experienta generala de minim 3 ani vechime in specialitatea studiilor solicitate, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;
- experienta in elaborarea a cel putin unui studiu / document de politica publica / unei analize / strategii cu impact national/regional vizand aspecte privind administratia publica din Romania;
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
4.Coordonator activitati 3 si 5
a) Calificari si abilitati:
- absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de Statul Roman, cu specializare in domeniul juridic/stiinte politice/administratie publica publica, calitate dovedita in conditiile legii (pentru absolventii de studii juridice/stiinte politice se va face dovada cunostintelor in domeniul administratiei publice, dovedite prin certificate / atestate / diplome de absolvire de programe de studii universitare sau post-universitare in domeniul administratie publica).
continuare pct.4
b) Experienta profesionala:
- experienta generala de minim 3 ani vechime in specialitatea studiilor solicitate, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;
- experienta in elaborarea a cel putin unui document de politica publica / plan de actiune / unei strategii cu impact national/regional vizand aspecte privind administratia publica din Romania.
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
5. Coordonator activitati 4 si 6
a) Calificari si abilitati:
- absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de Statul Roman, calitate dovedita in conditiile legii;
- cunostinte in domeniul administratiei publice si/sau comunicare, dovedite prin certificate / atestate / diplome de absolvire de programe de studii universitare sau post-universitare in domeniul administratie publica si/sau comunicare;
continuare pct.5
b) Experienta profesionala:
- experienta generala de minim 3 ani vechime in munca in domeniul administratie publica si/sau comunicare si relatii publice, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;
- experienta in organizarea si moderarea/ facilitarea a minim unui eveniment (ex: conferinta / seminar / forum de dezbatere).
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
6. Expert prelucrare baze de date
a) Calificari si abilitati:
- absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de Statul Roman, cu specializare in domeniul stiintelor exacte (matematica / informatica / cibernetica / statistica) sau absolvent al unor programe de post-universitare intr-unul din domeniile mentionate, calitate dovedita in conditiile legii;
- cunostinte avansate de operare PC si de creare si prelucrare a bazelor de date (Acces/ Excel/ SQL si SPSS/E-Views), dovedite prin certificate / atestate / diplome de absolvire de cursuri in domeniul creare si prelucrare a bazelor de date specificate. In situatia in care din mentiunile de pe diploma/certificat/atestat nu reise indeplinirea cerintei, se va anexa foaia matricola a acesteia sau alt document de detaliere a cursurilor absolvite.
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
continuare pct.6
b) Experienta profesionala:
- experienta generala de minim 3 ani vechime in specialitatea studiilor solicitate, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;
- experienta in elaborarea a cel putin unei baze de date complexa in Acces/Excel/ SQL/SPSS/E-Views.
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
7. Expert responsabil cu analiza de impact socio-economica a optiunilor de reorganizare administrativ-teritoriale definite
a) Calificari si abilitati: - absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de Statul Roman, cu specializare in domeniul juridic / administratie publica / stiinte economice / stiinte politice, calitate dovedita in conditiile legii;
- cunostinte in domeniul realizarii de analize de impact / analize cost-beneficiu, dovedite prin certificate / atestate / diplome de absolvire a unor cursuri in domeniul solicitat. In situatia in care din mentiunile de pe diploma / certificat /atestat nu reiese indeplinirea cerintei, se va anexa foaia matricola a acesteia sau alt document de detaliere a cursurilor absolvite.
continuare pct.7(I)
b) Experienta profesionala:
- experienta generala de minim 3 ani vechime in specialitatea studiilor solicitate, dovedita prin carte de munca sau alte documente relevante, in conformitate cu legislatia statului in care este rezident expertul;
- experienta in elaborarea a cel putin unei analize de impact/cost-beneficiu.NOTA:
Prin vechime in munca intr-un domeniu se intelege inclusiv consultanta in domeniul respectiv. CV-urile vor fi datate si semnate de catre fiecare expert in parte. Pe langa CV-uri, ofertantii vor prezenta diplome, certificate, atestate, referinte, carti de munca, alte documente relevante (care vor contine pe fiecare pagina mentiunea , ,conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta), astfel cum sunt enumerate mai sus.
continuare pct.7(II)
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Nota:
Fiecare personal calificat (expert) trebuie sa dea o declaratie de disponibilitate ? (Formularul nr.16 ? Declaratie de disponibilitate), valabila pana la sfarsitul contractului. Declaratia de disponibilitate va fi semnata de catre fiecare expert in parte.
Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana (semnatura si stampila traducatorului autorizat va fi pe fiecare pagina).
Toate documentele solicitate de Autoritatea contractanta vor fi depuse de ofertant prin mijloace electronice in SEAP, semnate cu semnatura electronica.
C.Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora: In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de asubcontracta parte / parti din contract, acesta va completa Formularul nr. 8 ?? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia? si-l va depune prin mijloace electronice in SEAP, semnat cu semnatura electronica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Identificarea riscurilor care pot afecta executia contractului si a modalitatilor de reducere/eliminare a acestora (nr. de riscuri)P1n = P1.1.n + P1.2.n
25%
25
Descriere: Componenta tehnica
3.
Nr. de indicatori care vor fi utilizati in procesulde elaborare a analizei comprehensive a organizarii si functionarii administratiei publice din Romania (Activitatea 2)P2n
30%
30
Descriere: Componenta tehnica
4.
Asumarea riscului de insucces in solidar cu autoritatea contractanta. (P3n)
5%
5
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din PO DCA, Axa prioritara 1: ?Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice?, domeniul de interventie 1.1: - Imbunatatirea procesului de luare a deciziilor la nivel politico-administrativ, proiectul ?Reforma administrativ-teritoriala, mai multa eficienta in administratia locala din Romania?, cod SMIS 32602?,
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
A)Departajarea ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale se va face astfel: dintre ofertele cu punctaje egale, castigatoare va fi oferta cu pretul cel mai scazut.In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi reofertarea prin intermediul SEAP.B)Orice ofertant are dreptul de a-si retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Ofertantul este obligat sa informeze autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin prezentarea documentelor solicitate la cap. III.2) si III.3) in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.C)Informatii privind calitatea de participant la procedura: Ofertantii vor prezenta Formularul nr.10 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.D)Informatii privind asociatii: In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 8.1 - Declaratie privind lista asociatilor), completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatea contractanta, inainte de data semnarii contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2012 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer