Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica la proiectul : Reabilitare Palatul Cultural Teodor Costescu si Cetatea Severinului


Anunt de participare numarul 93532/27.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, In atentia: MANAFU RADU, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica la proiectul : Reabilitare Palatul Cultural Teodor Costescu si Cetatea Severinului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul DrobetaTurnu Severin ;bdul. Carol I nr. 4; 14,
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de supraveghere a lucrarilor de Reabilitare Palatul Cultural Teodor Costescu si Cetatea Severinului, conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
VERIFICAREA LUCRARILOR DE REABILITARE A PALATULUI CULTURAL TEODOR COSTESCU SI A CETATII SEVERINULUI
Valoarea estimata fara TVA: 443, 121RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare=8500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri FERD+BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind eligibilitatea; 2.declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; 3.certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident);
4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura;5.Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului;
6.Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul registrului comertului ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generala ;
2.Bilantul contabil pe anul 2008 vizat si inregistrat de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) solicitata a fi indeplinita de catre ofertantitrebuie sa fie minim840.000 lei ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privindlista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani ; - Experienta de asistenta tehnica pentru lucrari de arheologie si obiective de patrimoniu, cu complexitate cel putin similara, dovedita prin derularea inultimii 3 ani a urmatoarelor lucrari:
- 2 contracte de servicii similare avand ca obiect asistenta tehnica pentru lucrari de arheologie /si respectiv monumente istorice/monumente de patrimoniu, - Se vor prezenta copii dupa contracte.- Se va prezenta cel putin o recomandare.In cazul contractelor in asociere, dovedirea experientei similare este cumulativa.2.Declaratie privind efectivele anuale, pentru ultimii 3 ani , al personalului angajat si cadrelor de conducere ;
3.Informatii referitoare la personalul de conducere
4.1.Autorizatie de diriginte de santier conf. Ordinului 595 / 2007 pentru : produse pentru constructii constructii civile, industriale si agricolecategoria de importanta B consolidari constructii inclusivmonumenteinstalatii aferente constructiilor (categoriile de importantaB, C si D ( instalatii electrice, instalatii sanitare, termoventilatii etc.)2. Atestat specialist in domeniul conservarii si restaurarii monumentelor istorice conform Ordinului 2032 / 1999 a Ministerului Culturii, Cultelor si Patrimoniului5. Certificat SR EN ISO-9001:2001 sau echivalent ;
6. Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ;
7.Acord de asociere ;
8.Declaratie privind protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2010 11:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI DROBETA TURNU SEVERIN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI, REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, OBSERVATORII CVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri FEDR Proiect finantat prin POR 2007-2013, Axa prioritara 5 : Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.1.
VI.3) Alte informatii
precizam ca Programele de control pentru celelalte specialitati, altele decat cele anexate vor fi predate dirigintelui de santier dupa semnarea contractului.Documentatia de atribuire este disponibila electronic la adresa www.e-licitatie.ro la rubrica "documentatie si clarificari" a prezentul anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 3104641, Email: [email protected], Fax: +4 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel sectia contencios - administrativ si fiscal Craiova, jud. Dolj
Adresa postala: Adresa postala : str. Nicolae Titulescu nr. 4, ,Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania, Tel.40 251 418568, Email: [email protected], Fax: 40 251 415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, Fax: 0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2010 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer