Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica (mentenanta software) pentru aplicatiile componente ale sistemului informatic integrat vamal (SIIV) al Autoritatii Nationale a Vamilor


Anunt de participare numarul 106032/17.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala:  str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Punct(e) de contact:  Nicolae Grafcenco, Valentin Radu, Tel. 0213155858/59 int.207, 112 sau 0213108551, In atentia:  Director DTICSV: Ancuta Anda MACOVEI, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0213108551/0213102672, Adresa internet (URL):  www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica (mentenanta software) pentru aplicatiile componente ale sistemului informatic integrat vamal (SIIV) al Autoritatii Nationale a Vamilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul central al Autoritatii Nationale a Vamilor si sediile din teritoriu (enumerate in caietul de sarcini)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 28, 105, 776RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza in functie de necesitatile autoritatii contractante si de fondurile alocate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul principal il reprezinta achizitionarea de servicii de asistenta tehnica software in vederea asigurarii functionarii si disponibilitatii optime a componentelor Sistemului Informatic Integrat Vamal (SIIV) al Autoritatii Nationale a Vamilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72261000-2 - Servicii de asistenta pentru software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
descrierea detaliata a serviciilor ce vor fi prestate se regaseste in documentatia de atribuire (sectiunea II - caiet de sarcini) atasata prezentului anunt. In baza acordului cadru, atribuirea contractelor subsecvente se va realiza in functie de necesitatile autoritatii contractante si de fondurile alocate.
Valoarea estimata fara TVA: 28, 105, 776RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantia de participare, in suma fixa de 562, 116.00 RON. 2.Garantia de buna executie, 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat, plata prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea contractului daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006 (model formular 1 din sectiunea III a documentatiei de atribuire).
Persoane juridice/fizice romane: a)Certificat constatator in original/copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
b)Certificat de inregistrare. c) Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor (daca este cazul).
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul de inregistrare.
Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
14, 052, 000.00 RON sau proportional de la infiintare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: lista principalelor servicii IT executate in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)continand valori, referinte contract, perioade de prestare, beneficiari, anexandu-se recomandari de la beneficiar/procese verbale de receptie, etc, prin care se atesta indeplinirea obligatiilor contractuale.
2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractelor de servicii
3.Informatii privind subcontractantii si/sau asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. - unul sau mai multe contracte de servicii de asistenta tehnica in domeniul proiectarii, dezvoltarii si implementarii de solutii informatice;
- unul sau mai multe contracte de prestari de servicii de asistenta tehnica software (mentenanta)a unui sistem informatic.2. CV-urile a 19 experti principali responsabili pentru indeplinirea contractelor de servicii (a se citi cu atentie detaliile prezentate in fisa de date si in caietul de sarcini) si a 19 specialisti de rezerva.3. Completarea Formularului 4 din documentatia atasata anuntului de participare. In cazul asocierii, fiecare membru va semna o declaratie prin care va desemna liderul asociatiei si se obliga sa isi legalizeze asocierea daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S78-116670din22.04.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Nationale a Vamilor din Bucuresti, sector 1, str. Matei Millo, Nr. 13, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, in baza actului de identitate, inputernicirea reprezentantului, scrisoarea de inaintare si garantia de participare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. ATENTIE ! Referitor la criteriul de atribuire "pretul cel mai scazut", precizam ca pretul ofertat reprezinta tariful unic zi/om valabil pentru toate tipurile de servicii prestate (vezi pct. VI.5 si VII.1 din Fisa de date a achizitiei).2. Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si este accesibila oricarui operator economic, direct, nerestrictionat si deplin, prin mijloace electronice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. 021.319.51.80/81/83, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  021.319.16.74, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala:  str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Tel. 021.315.58.58, Fax:  021.315.82.51, Adresa internet (URL):  www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2010 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer