Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica necesare implementarii proiectului ?Asociatiile de dezvoltare intracomunitara-instrument pentru furnizarea in comun, in conditii de calitate si eficacitate, a serviciilor publice locale?
Anunt de participare numarul 103976/17.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Martac Gheorghe, Tel. 021.303.70.80, interior 10647, In atentia: Martac Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 021.313.27.61, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica necesare implementarii proiectului ?Asociatiile de dezvoltare intracomunitara-instrument pentru furnizarea in comun, in conditii de calitate si eficacitate, a serviciilor publice locale?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Principalul loc de prestare:
Ministerul Administratiei si Internelor ? Unitatea Centrala pentru Reforma Administratiei Publice , Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciului de asistenta tehnica in vederea asigurarii consultantei si expertizei necesare implementariiurmatoarelor activitati ale proiectului Asociatiile de dezvoltare intercomunitara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asistenta tehnica necesare implementarii proiectului ?Asociatiile de dezvoltare intracomunitara-instrument pentru furnizarea in comun, in conditii de calitate si eficacitate, a serviciilor publice locale?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 388, 808RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 15.000 lei.Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat din PODCA, axa prioritara 1, domeniul major de interventie 1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.5, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat pentru plata CAS, Cazier judiciar pentru administrator / administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economica si financiara- Fisa de informatii generale ? Formular nr.6, Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) este mai mare decat echivalentul in lei a 200.000 EURO, media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) este pozitiva. In cazul in care ofertantul este infiintat dupa 31.12.2009, acesta trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare cu rezultat pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - Formularul nr.7, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile echipei de experti (formate dintr-un numar de 2 experti cheie, 1 expert in comunicare si promovare, 1 expert financiar, 3 interpreti traducatori)desemnata de prestatorul de servicii pentru indeplinirea contractului de achizitie publica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa dovedeasca finalizarea in ultimii 3 ani aminim 1 contract de asistenta tehnica, finantat din fonduri europene sau din fonduri publice, cu valoare minima de 300.000 euro, fara TVA, Expertul cheie 1-Studii superioare in: admin. publica, st. pol., finante publice, economic, juridic sau management.Exp. in org. de vizite de studiu.Abilitati de comunicare, relationare si capacitate organizatorica.Cunostinte de lb. franceza si engleza, minim 3 ani exp. prof. in furnizarea de servicii de consultanta pentru administratia publica, sa fi indeplinit rolul de expert in cadrul unui proiect finantat din fonduri europene/buget de stat, exp. prof. in organizarea a cel putin o activitate de training la nivel international, in domeniul administratiei publice. Expertul cheie 2-Studii superioare intr-unul din domenii: admin. publica, stiinte politice, finante publice, economic, juridic sau management;abilitati de comunicare, relationare si capacitate organizatorica sustinute prin exp. prof. si referinte.Minim 3 ani exp. prof. in domeniul admin publica sau servicii de consultanta pentru administratia publica. Exp. prof. de minim 3 ani in organizarea si furnizarea de sesiuni de formare profesionala in domeniul administratiei publice.Studii superioare in domeniul comunicarii si relatii publice/ jurnalism si stiintele comunicarii.Cunostinte in domeniul comunicarii si promovarii.Minim 3 ani exp. prof. Abilitati de comunicare, relationare si capacitate organizatorica.Experienta in elaborarea a cel putin unui document strategic de comunicare si/sau promovare pentru administratia publica. Expertul financiar-Absolvent de studiisuperioare in domeniul: economic/ finante.Experienta in implementarea si monitorizarea proiectelor finantate din fonduri nerambursabile ? implicare in ultimii 3 ani, in minim 2 proiecte finantate din fonduri de preaderare sau structurale.Absolventi de studii superioare in domeniul lb. straine.Autorizatie traducator/interpret eliberata de Ministerul Justitiei pentru lb.franceza si engleza.Experienta de cel putin 3 ani in traducerea si interpretarierea termenilor de specialitate utilizati in administratia publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Componenta tehnica
60%
Descriere: Propunerea tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2010 12:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Economico Administrativa, Strada Eforie, nr.3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta publica de deschidere pot participa reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti, pe baza unei imputerniciri scrise.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Acest contract este finantat din Programul Operational ?Dezvoltarea Capacitatii Administrative?, axa prioritara 1 ? ?Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice ? domeniul major de interventie 1: ?Imbunatatirea procesului de luare a deciziilor?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, localitatea Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021.3321240, Email: [email protected], Fax: 021.3195183, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Juridica
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. 021.3141376, Fax: 0213130219, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2010 10:12