Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica pentru achizitii si managementul proiectului "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Satu Mare"


Anunt de participare (utilitati) numarul 123681/16.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APASERV SATU MARE S.A.
Adresa postala:  Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440210, Romania, Punct(e) de contact:  Monica - Tatiana Salajan, Tel. 0261/706058, Email:  [email protected], Fax:  0261/769795, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica pentru achizitii si managementul proiectului "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Satu Mare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Aria geografica a judetului Satu Mare.
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica pentru achizitii si managementul proiectului "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Satu Mare".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311300-4-Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
90713100-9-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de ape reziduale, altele decat cele pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A. Asistenta tehnica in pregatirea documentatiilor de atribuire pentru contractele de lucrari.
B. Asistenta tehnica in managementul proiectului.
In sectiunea II, Caietul de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 662, 180RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz.de noi serv.similare se vor face in conf.cu art.252, lit.k) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 373000 lei, Garantia de buna executie: 10%din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de coeziune, Bugetul de stat, Bugetul local si Surse proprii ale autoritatii contractante.Platile se vor efectua in Lei, prin virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl."Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", Decl.privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale despre ofertant, Identificare financiara, Decl.privind eligibilitatea, Decl.privind neincadrarea la art.181 din OUG nr.34/2006, Certif.de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat, Certif.privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat de cazier judiciar al companiei, Decl.privind neincadrarea la art.69^1 din OUG nr.34/2006, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara de la toate unitatile bancare la care societatea are conturi deschise, Declaratie privind cifra de afaceri si profitul, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului trebuie sa fie mai mare sau egala cu 23170000 lei, Bilant contabil pe ultimii 3 ani, Rapoartele auditorilor financiari, contabililor autorizati sau cenzorilor pe ultimii 3 ani daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp. in contr. simil. Lista princip.serv.prest. in ultimii 3 ani. Realiz. a cel putin 1contr.de Asist.tehn.finaliz.cu activ.princip. in infrastr.de apa si apa uzata.Lista exper.princ.Exp.prof. a exper.princ. Decl.de exclusiv.si disponib. Decl.priv.ef.med. anual al pers.angajat. Experti: 1. Lider (1 pers), studii sup.min.4 ani, exp.min.3 ani in mec.de impl.a pr.finant.de UE, exp.prof.internat.gen.min.5 ani, exp.prof.specif.min.3 ani2. Lid.adj. (1 pers.), stud.sup.min.4 ani, exp.min.3 ani in mec.de impl.a pr.finant.de UE, exp.prof.gen.min.5 ani. 3.Exp.financiar, studii sup.min.4 ani, exp. prof.gen.min.5 ani.4.Exp.achiz.publ., studii sup.min.4 ani, cunoast.proc.de achiz., exp. prof.min.3 ani . 5.Exp.GIS, studii sup.min.4 ani, exp. prof.gen.min.5ani, particip.in min.1 pr.pt.impl.GIS pt.comp.utilit., exp.min.3 ani in impl.GIS pt.retele apa si canal.in centre urbane. 6.Exp.de proces trat.apa, studii sup.min.4 ani, exp.prof.gen.min.5 ani , exp.prof.specif.min.3 ani, . 7.Exp.de proces trat.apa uz., studii sup.min.4 ani, exp.prof.gen.min.5 ani , exp.prof.specif.min. 3ani. 8.Exp.ing.mec., studii sup.min.4 ani, exp.prof.specif.min.3 ani. 9.Exp. ing.electr., studii sup.min.4 ani, exp.prof.specif.min.3 ani. 10.Exp.ing.constr.civile, studii sup.min.4 ani, exp.prof.gen.min.5 ani , exp.prof.specif.min.3 ani. 11.Exp.in model.hidraul. , studii sup.min.4 ani, exp.prof. specif.in dom.model.ret.de apa si apa uz. 12.Exp.in publ., studii sup.min.4 ani, exp.prof. specif.in publ.in cadr.pr.finant.de UE. 13.Exp.master plan, studii sup.min.4 ani, exp.prof. specif.min.3ani. 14.Exp.hidrogeolog, studii sup.min.4 ani, exp.prof. specif.min.3ani. 15.Exp.geotehnician, studii sup.min.4 ani, exp.prof. specif.min.3 ani. Toti exp.trebuie sa faca dovada part. la min. 1 pr.in infrastr.de apa/apa uz.in val.de min.8425000 lei. Inf.priv.subcontr. /asociatii. Certif.SR EN ISO 9001, Certif.SR EN ISO 14001, Certif.OHSAS 18001, Decl.priv.cond.si prot.muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultate asteptate
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
20%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 16/2011 SM-CS-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2011 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Satu Mare, str.Gara Ferastrau nr.9/A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Satu Mare"finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 2007 - 2013.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Autorit.contr.va organiza o vizita a amplasamentelor, detaliile sunt precizate in Fisa de date a achizitiei. Exp.ca prestator in contr.similare: val.se vor exprim. in lei, se vor prezenta copii dupa contr., recomandari, si docum.care atesta finaliz.contr. Pentru experti se vor prez.diplome si certif.profes., recomandari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutinare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala:  str.Parcul Traian nr.10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259-426881, Email:  [email protected], Fax:  0259-415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al autoritatii contractante
Adresa postala:  str.Gara Ferastrau nr.9&A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440210, Romania, Tel. 0261-759080, Email:  [email protected], Fax:  0261-721056
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2011 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer