Licitatie Publica - SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA PENTRU BAZELE DE DATE ORACLE
Anunt de participare numarul 110735/02.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - U.M. 0319 Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei 323A, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: O.P.1, C.P.903, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Marmandiu, Tel. 2022668, Email: [email protected], Fax: 2234150, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA PENTRU BAZELE DE DATE ORACLE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: LA SEDIUL BENEFICIARULUI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 356, 640RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona Servicii de suport tehnic pentru bazele de date Oracle
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72611000-6 - Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 356, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 7.132, 80; garantia de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere intr-o forma legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
Certificat emis de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului care dovedeste inregistrarea ca persoana juridica si obiectul de activitate
Certificat Unic de Inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele prestari pe ultimii trei ani
Autorizare de prestare a serviciului
Documente care confirma certificarea calitatii
Experienta similara
Declaratie privind personalul angajat, al cadrelor de conducere si al personalului implicat in derularea prezentului contract
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-ofertantul trebuie sa aiba cel putin 5 specialisti cu studii superioare in tehnologia informatiei- ofertantul trebuie sa aiba personal instruit si cu experienta in domeniul consultantei pentru implementare, al administrarii bazelor de date Oracle si in domeniul implementarii software de baze de date in tehnologie Oracle- ofertantul trebuie sa aiba cel putin doi specialisti care sa detina certificari Oracle pentru asigurarea suportului tehnic aferent aplicatiilor si tehnologiei OracleSe vor anexa CV-urile peronalului implicat in derularea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2010 11:00
Locul: Sediul UM 0319, Splaiul Independentei nr. 323A, sect. 6 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite legal de catre operatorii economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. 021-3195180, Email: [email protected], Fax: 021-3195176, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 0319
Adresa postala: Splaiul independentei nr. 323A, sect. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Tel. 021-2022668, Fax: 021-2234150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2010 14:51