Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica pentru cresterea capacitatii administrative necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a autoritatilor administratiei publice locale(comune) si a asociatiei acestora (A.Co.R.) in vederea sustin
Anunt de participare numarul 111188/13.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Magda Tudorache, Tel. 0213037080/10851, Email: [email protected], Fax: 0213132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica pentru cresterea capacitatii administrative necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a autoritatilor administratiei publice locale(comune) si a asociatiei acestora (A.Co.R.) in vederea sustinerii dezvoltarii durabile a spatiului rural?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Generala pentru Relatia cu Comunitatile LocalePiata Revolutiei, nr.1A, etaj 3, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica pentru cresterea capacitatii administrative necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a autoritatilor administratiei publice locale(comune) si a asociatiei acestora (A.Co.R.) in vederea sustinerii dezvoltarii durabile a spatiului rural?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii de asistenta tehnica pentru cresterea capacitatii
Valoarea estimata fara TVA: 1, 925, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 35.000 lei.Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract e finantat din proiectul ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a autoritatilor administratiei publice locale(comune) si a asociatiei acestora (A.Co.R.)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr.4, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr.5, Certificat de atertare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificatpt.plata CAS, Cazier judiciar pt. administrator/administratori asa cum sunt mentionati in certificatul constatator, Certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economica si financiara-Fisa de informatii generale ? Formular nr.6, Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2007, 2008, 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe anii 2007, 2008 si 2009 sa fie mai mare decat echivalentul in lei a 500.000 Euro, media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe anii 2007, 2008 si 2009 sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experientadin ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Formularul nr.7.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ania finalizat cu succes contracte care sa cuprinda urmatoarele activitati : instruire, organizare evenimente, cazare, multiplicare materiale, tiparituri proiect, informare si publicitate proiect.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2010 12:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Generala Logistica, Strada Eforie, nr.3, Sector 5,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta publica de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti in baza unei imputerniciri scrise.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din urmatorul proiect: ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a autoritatilor administratiei publice locale(comune) si a asociatiei acestora (A.Co.R.) in vederea sustinerii dezvoltarii durabile a spatiului rural?- cod SMIS 2728 aprobat prin OMAI nr.230 din 23.09.2009.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213321240, Email: [email protected], Fax: 0213195183, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Generala Juridica
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. 0213141376, Fax: 0213130219, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2010 15:56