Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica pentru executia lucrarilor de inchidere si ecologizare a obiectivului minier Cariera Calimani-Iaz Dumitrelu, Jud. Suceava


Anunt de participare numarul 88229/09.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.
Adresa postala: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Contracte, Tel.021.316.80.19, In atentia: FLORENTINA MARTINESCU, Email: [email protected], Fax: 021.316.80.19, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
Altele: conservare si inchidere mine
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica pentru executialucrarilor de inchidere si ecologizarea obiectivului minierCariera Calimani-Iaz Dumitrelu, Jud. Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Cariera Calimani-Iaz Dumitrelu, Jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnicain perioada deexecutiealucrarilor de inchidere si ecologizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantul va asigura servicii de asistenta tehnica, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 541, 056RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pt.achiz.de serv.similare in cadrul obiectivului se va aplica art.122 lit.j din OUG nr.34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 5.400 lei, respectiv 1.268 euro, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006;
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificatul constatator - privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat. (bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurarilor sociale de stat, fonduri speciale etc.), in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
Cazierul fiscal al ofertantului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice a judetului sau a municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala isi are domiciliul, resedinta ori sediul contribuabilul, dupa caz, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Documentedin care sa rezulte obiectul de activitate in domeniul asistentei tehnice cod CAEN (Rev.2) 7112 (7420 cod CAEN Rev 1).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3(trei) ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.
Bilantul contabil la 31.12.2008, inregistrat de organele competente, in copie, semnata si stampilat pe fiecare pagina, cu mentiunea conform cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: realizarea unei cifre de afacerimedii anuale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3(trei) ani, egala sau mai mare decit valoarea minima impusa de 1.082.000 lei (Ron) / 254.116 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaprincipalelorserviciiprestatein ultimii 3(trei)ani.
Lista cu personal de specialitate - declaratie privind personalul propus pentru prestarea serviciilor solicitate in caietul de sarcini.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea informatiilor referitoare la cel mult 3(trei) contracte incheiate si finalizate in ultimii 3(trei) ani, care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare, avand o valoare minima de 540.000 lei (Ron) / 126.823 euro, exclusiv TVA.Conditii minime de experienta profesionala, generala si similarapentru specialistiipropusi: 1.Diriginte coordonator: de profesie inginer minier sau inginer constructor, atestat MEF (MEC) pentru asistenta tehnicadirigentie de santier pentru lucrari miniere sau atestat MTCT(MLTPL). Se prezinta copie certificat de atestare, valabil la datadepunerii ofertei.Experienta similara: sa fiparticipat cel putin la olucrare similara finalizata, care trebuie dovedita cu recomandari.2.Diriginte rezident de profesie inginer/subinginer minier sau inginer/subinginer constructor, atestat MEF (MEC) pentru asistenta tehnicadirigentie de santier pentru lucrari miniere. Se prezinta copie dupa certificatul de atestare, valabil la datadepunerii oferteiExperienta similara: sa fiparticipat cel putin la olucrare similara, finalizata, care trebuie dovedita cu recomandari.3. Specialist mediu - studii superioare de specialitate sau de profesie inginer, atestat in domeniu de catre Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile. Se prezinta copie diploma de absolvire sau certificat de atestare, valabil la datadepunerii ofertei.Experienta similara: sa fiparticipat cel putin la olucrare similara, finalizata, care trebuie dovedita cu recomandari.4. Topograf de profesie inginer sau subinginer topograf. Se prezinta copie diploma de absolvire.Experienta similara: sa fiparticipat cel putin la olucrare similara, finalizata, care trebuie dovedita cu recomandari.5. Specialist constructor - de profesie inginer constructor. Se prezinta copie diploma de absolvire.Experienta similara: sa fiparticipat cel putin la olucrare similara, finalizata, care trebuie dovedita cu recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie deschisa offline cu organizarea etapei finale de licitatie electronica, avand o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2009 11:00
Locul: S.C. CONVERSMIN S.A. Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , care vor prezenta imputernicirea scrisa(delegatie) si copie dupa carte /buletin de identitate .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3191649
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CONVESMIN SA , Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Mendeleev, nr. 36-38, etaj 5, cam. 63, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Tel.021/3143066, Fax: 021/3118399
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2009 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer