Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica pentru executia lucrarilor de stabilizare si inlaturare a efectelor produse de alunecarile de teren din zonele de influenta a lucrarilor miniere de la obiectivele MATASARI SI DRAGOTESTI, Jud. Gorj


Anunt de participare numarul 69448/27.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.
Adresa postala: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii, Contracte, Tel.021.316.80.19, In atentia: FLORENTINA MARTINESCU, Email: [email protected], Fax: 021.316.80.19, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
Altele: conservare si inchidere mine
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica pentru executialucrarilor de stabilizare si inlaturare a efectelor produse de alunecarile de teren din zonele de influenta a lucrarilor miniere de la obiectivele MATASARI SI DRAGOTESTI, Jud. Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: obiectivele MATASARI SI DRAGOTESTI, Jud. Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica pentru executialucrarilor de stabilizare si inlaturare a efectelor produse de alunecarile de teren din zonele de influenta a lucrarilor miniere de la obiectivele MATASARI SI DRAGOTESTI, Jud. Gorj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantul va asigura servicii de asistenta tehnica la executia lucrarilor lucrarilor de stabilizare si inlaturare a efectelor produse de alunecarile de teren din zonele de influenta a lucrarilor miniere de la obiectivele MATASARI SI DRAGOTESTI, Jud. Gorj, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 468, 121RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pt.achiz.ulterioara de noi servicii similare se va aplica art.122 lit.j din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 7.022 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006;
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificatul constatator - privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat. (bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurarilor sociale de stat, fonduri speciale etc.), in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
Cazierul fiscal al ofertantului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice a judetului sau a municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala isi are domiciliul, resedinta ori sediul contribuabilul, dupa caz, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile(2005, 2006, 2007);
Bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente, in copie, semnata si stampilat pe fiecare pagina, cu mentiunea conform cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, egala sau mai mare decit valoarea minima impusa de 702.182 lei, respectiv 184.858 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, atestat in activitatea de asistenta tehnica, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de servicii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea informatiilor despre cel mult 3 contracte incheiate si finalizate in ultimii trei ani, care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare, avand o valoare minima de 234.061 lei, exclusiv TVA, , respectiv 61.620 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.12.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la casieria SC CONVERSMIN SA sau virament, in contul nr.RO87BRDE410SV26085254100 deschis la BRD Agentia Piata Romana Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2008 10:00
Locul: SC CONVERSMIN SA, str. Mendeleev, nr. 36-38, Bucuresti, sector 1, etaj 2, sala licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3191649
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CONVESMIN SA , Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Mendeleev, nr. 36-38, etaj 5, cam. 63, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Tel.021/3143066, Fax: 021/3118399
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2008 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer