Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica pentru implementarea proiectului ?Cresterea gradului de implementare a legislatiei din domeniul serviciilor sociale in contextul procesului de descentralizare?


Anunt de participare numarul 107506/09.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala:  Dem I.Dobrescu nr.2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010026, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA DOCSANESCU, Tel. +40 21 314 69 37, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 314 69 37, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica pentru implementarea proiectului ?Cresterea gradului de implementare a legislatiei din domeniul serviciilor sociale in contextul procesului de descentralizare?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica pentru implementarea proiectului ?Cresterea gradului de implementare a legislatiei din domeniul serviciilor sociale in contextul procesului de descentralizare?:
? Crearea unor mecanisme de organizare, functionare, finantare si monitorizare a sistemului de servicii sociale;
? Furnizarea si organizarea de programe de formare adecvate grupului tinta;
? Organizarea si implementarea de campanii de informare si constientizare in domeniul serviciilor sociale;
? Promovarea proiectului si a activitatilor ce se realizeaza.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
85312320-8-Servicii de consultanta profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 695, 468RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 127000 lei si garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect ?Cresterea gradului de implementare a legislatiei privind serviciile sociale la nivel local in contextul procesului de descentralizare? SMIS 10845
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate si de neincadrarein situatiile prevazute la art. 180 ?i art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006? in original - Formular nr. 1;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 93(1), art. 94 si art. 96(2)(a) din Regulamentul (CE) nr. 1605 / 2002 privind Regulamentul Financiar aplicabil bugetului general al Comunitatilor Europene, cu modificarile si completarile ulterioare ? in original si traducere legalizata ?Formular nr. 2;
Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu domiciliul / sediul persoana fizica sau juridica ? in copie legalizata.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate ? in copie legalizata.Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? in original -Formular nr. 3;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor - in copie legalizata;
Certificat de inregistrarepentru persoane fizice sau juridice ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent - in copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din O.U.G. nr.34/2006.Fisa de informatii generale si centralizatoare a situatiei economico ? financiare a ofertantului ? in original- Formular nr. 4.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri al exercitiului financiar al operatorului economic pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie mai mare decat echivalentul in lei a 1.000.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor de servicii prestate in ultimii 3ani, continand numele/titlul contractelor, beneficiarul contractului, obiectul contractului, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv, in original - Formular nr. 5 si Anexa;
Declaratieprivindefectivulmediuanualalpersonaluluiangajatside conducere in ultimii 3 ani, in original - Formular nr. 6;
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile echipei deimplementare (1 lider de echipa si 8 experti cheie)-Formularele 7 si 8;
Declaratia privind faptul ca ofertantul a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii ? Formularul nr.15
Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia ? Formularul nr.10.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) trebuie sa dovedeasca indeplinirea cerintei minime privind finalizarea cu succes in ultimii 3 ani aminim 1 contract de asistenta tehnica in domeniul social, derulat fie in Romania sau intr-unul dintre statele membre ale UE, din fonduri europene, din fonduri acordate de organisme internationale (Banca Mondiala, BERD, BEI) sau din fonduri publice (bugetare), la nivel central sau regional, care a inclus obligatoriu ca obiect urmatoarele activitati: consultanta pentru elaborarea de metodologii si strategii, precum si furnizarea de programe de formare, cu o valoare cel putin egala cu echivalentul in lei a 1.000.000 Euro fara TVA.Operatorul economic va prezenta, in cadrul ofertei, pentru liderul de echipa si expertii pe termen lung (expertii cheie), CV-ul insotit de alte documente care atesta indeplinireacerintelor minime solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4067/MCS/02.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2010 14:00
Locul: MMFPS - Str. Dem. I. Dobrescu, nr. 2, sector1, Bucure?ti, cam 409
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Cresterea gradului de implementare a legislatiei privind serviciile sociale la nivel local in contextul procesului de descentralizare? SMIS 10845
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia se poate descarca si de pe site-ul institutiei www.mmuncii.ro la pagina "achizitii publice".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. + 40 21 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  + 40 21 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  SplaiulIndependen?einr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. (+4) 021 319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021319.16.49, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale
Adresa postala:  Str. Dem. I. Dobrescu, nr. 2, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010026, Romania, Tel. +4 021315.85.56, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.mmuncii.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 18:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer