Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica pentru managementul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Maramures?


Anunt de participare numarul 143600/15.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Manager proiect- VASILE SPAN, Tel. +40 0262214659, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0262215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica pentru managementulproiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Maramures?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: BaiaMare, jud. Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop prestarea de Servicii de asistenta tehnica pentru managementul proiectului pentru Proiectul ?Sistem de Management Integrat al Deseurilor in judetul Maramures ?
Cuantumul procentului de diverse si neprevazute aferent contractului de servicii pentru asistenta tehnica este zero
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor asigura Servicii de asistenta tehnica pentru managementul proiectului inclusiv servicii de promovare si constientizare pentru Proiectul Sistem de Management Integrat al Deseurilor in judetul Maramures.
Cuantumul procentului de diverse si neprevazute aferent contractului de servicii pentru asitenta tehnica pentru managementul proiectului este zero.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 065, 776.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 25 000 Ron leiEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr. RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.Nota: In cazul in care se opteaza ca instrument de garantare scrisoarea de garantie bancara se completeaza FormularulE1In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5.845, 77 lei , conform art 278^1din OUG 34/2006.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantum: 10% din val. contractului fara TVA. Perioada de valabilitate: durata contractului. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp.autor.contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autor.contr.va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a autoritatii Contractante in favoarea careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS MEDIU?Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 1, Fondul European de Dezvoltare (FEDR), Buget de stat, Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;
? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta minima: Se completeazasi se prezinta Formularul A2;
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;
? Cerinta minima: Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Modalitatea de indeplinire : Ofertantul va prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor- formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.
? Cerinta minima: Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local, Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.
? Cerinta minima: Evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A3 - Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciceu Zamfir-Presedinte; Marinescu Emil ?Vicepresedinte; Zetea Gabriel Valer-Vicepresedinte;consilieri judeteni: Ambrus Emil, Ardusatan Gavril, Ban Vasile, Beuca Ion, Bindiu Gavril, Bondi Gyongyike, Cernestean Mihai Felician, Chereches Cristian Corin, Coman Gheorghe, Costiuc Ioan, Cristea Pamfil, Deac Alexandru, Drulea Cosmin Ion, Gainaru Mirel, Godja Eugenia, Gui Florian, Hoban Paul Andrei, Horj Lupu, Horj Pavel, Ilea Cornelica, Kovacs Francisc Marinel, Kokenyesdi Mihai Stefan, Marginean Marius Doru, Marian Gheorghe, Moldovan Ana Lucretia Maria, Muntean Emil Vasile, Pana Viorel, Petean Sorin Silviu, Pop George, Tuns Calin Andrei, Zoicas Marinel Costantin;Dumuta Dumitru-Secretar al judetului; directori executivi: Glodan Ana, Cocosila Dan, Kovacs Maria, Chendea Cristian, Span Vasile, Dragos Ioan; Lite Mihaela -sef birou; compartiment achizitii publice: Gherasim Maria, Lazar Bogdan, Pascu Sorin.
? Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A4.
? Cerinta minima: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Modalitatea de indeplinire: Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune. Persoane juridice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de ONRC. Din certificat trebuiesa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document, iar corespondenta in codul CAEN va fi corelata cu partea de contract pe care o realizeaza.NOTA : Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane fizice romaneCerinta minima: Prezentarea original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind cifra de afaceri.Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin egala cu valoarea de 2.000.000 lei.
In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta orice documente edificatoare care sunt lasate la latitudinea operatorului economic a fi prezentate.
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte: an 2010 ? 4, 2099, an 2011 ? 4, 2379 an 2012 - 4, 4560.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea economica si financiara prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie de angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici? Formular A10
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? Completarea Formularului Informatii generale (Formularul A14);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Experienta similara
Nivel minim necesar: Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimi 3 ani, servicii similare in valoare de cel putin 2.000.000 lei fara TVA.
Cerinta poate fi indeplinita prin prezentarea a maxim 3 contracte la nivelul carora sa fi prestat servicii similare in valoare cumulata de cel putin 2.000.000 leifara TVASe completeaza si se prezinta Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.Se vor prezenta documente / certificate din care sa rezulte seviciul prestat, beneficiarii, valori, cantitati cat si modul de indeplinire a acestuia. Pentru serviciile prezentate ca experienta similara se va prezenta pentru fiecare in parte- fisa de experienta similara (Formularul A16)
In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie de angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/
candidatului/grupului de operatori economici ? Formular A11
Cerinta nr. 2Informatii privind dotatrea tehnica specifica ce urmeaza a fi utilizata in vederea indeplinirii contractului
Se completeaza si se prezinta Declaratia privind dotarea tehnica specifica de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii cum ar fi echipamente de lucru, autovehicule pentru deplasari etc.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii prin sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva se va completa si prezenta declaratie tert sustinator tehnic si profesional privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica- Formular A13
Cerinta nr. 3
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani.
Cerinta nr. 4Listele referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Nivel minim necesar: a) Lider de echipa (Team Leader)? absolvent de studii superioare
? calificare/diploma de manager de proiect, recunoscute de o autoritate nationala/internationala sau de o asociatie profesionala nationala/internationala;
? dovada implicari ca manager de proiect/adjunct (sau functie similara: lider de echipa/adjunct, coordonator proiect/adjunct, sau orice functie echivalenta care presupune coordonarea echipei/pozitie de adjunct al acestei functii) in minim 1 (un) contract.b) Expert financiar
? absolvent de studii superioare in domeniul economic;
? experienta generala de cel putin 5 ani;
c) Expert tehnic
? absolvent de studii superioare in domeniul constructiilor;
?experienta generala de cel putin 5 ani;
d) Expert institutional
? absolvent de studii superioare;
e) Expert promovare si comunicare
? absolvent de studii superioare? experienta generala de cel putin 5 ani;
f) Expert juridic
? absolvent de studii superioare in domeniul juridic;
? experienta generala de cel putin 5 ani;G) Expert de mediu
? Studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau studii postuniversitare;
? Specializare in ingineria mediului, stiinta mediului, ecologie sau similar;
? experienta generala de cel putin 5 ani;
? Participarea ca expert de mediu in cel putin un contractIntre membrii echipei va fi cel putin o persoanacu competente in achizitiile publice.Pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare dintre pozitiile mentionate anterior.Pentru toti specialistii nominalizati se vor anexa: CV-uri, (formular B6) diplome, atestate, declaratie de disponibilitate, precum si documente doveditoare din care rezulta raporturile contractuale incheiate cu ofertantul: contracte individuale de munca/colaborare/etc.
Cerinta nr. 5
Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii
Cerinta nr.1
Certificatul ISO 9001 sau echivalent. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatelor se va face pentru fiecare asociat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatului/certificatelor care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO9001 sau echivalent al acestuia, valabil la data limita de depunere aofertelor.
Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata acestora in limba romana.
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Cerinta nr. 2Standarde de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului in timpul indeplinirii contractului de servicii.
In cazul unei asocieri, prezentarea documentelor/certificatelor se va face pentru fiecare asociat, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatului/certificatelor care sa ateste implementarea sistemului de management de mediu potrivit standardului ISO 14001 sau echivalent al acestuia, valabil la data limita de depunere aofertelor.
Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de protectie a mediului nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
In cazul unei asocieri, acest certificat va fiprezentat de fiecare asociat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Formularul A15;
-Formularul A16-Formular A21.-Formularul A17-Formularul A18Se completeaza si se prezinta dupa caz, Formularul A6 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Formularul A7- Acord de subcontractare, Formularul A8- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Formularul A9 -Acord de asociere. Aceste documente vor preciza atat categoriile de servicii care se vor presta cat si cota procentuala pe care o reprezinta acestea din valoarea totala a contractului.Prezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatului/certificatelor care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO9001 sau echivalentPrezentarea, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a certificatului/certificatelor care sa ateste implementarea sistemului de management de mediu potrivit standardului ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Numarul de riscuri relevante identificate suplimentar fata de cele descrise in caietul de sarcini si care sa fie in concordanta cu obiectivele contractului
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Numarul de masuri/strategii de reducere/eliminare a riscurilor identificate
20%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2013 11:00
Locul: Consiliul judetean Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS MEDIU?Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 1, Fondul European de Dezvoltare (FEDR)
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc: ? In masura in care vor exista oferte cu punctaje egale, clasate pe primul loc, va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut.? In masura in care vor exista oferte cu punctaje si preturi egale se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.? In cazul in care garantia de buna executie se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara de buna executiese va utiliza Formularul E2
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul formularii contestatiei se va completa Formularul E3
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel. +40 262215090, Email: [email protected], Fax: +40 262215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2013 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer