Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica pentru managementul proiectului, inclusiv asistenta tehnica a proiectantului si pentru supervizarea lucrarilor pentru proiectul "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Dambovita"


Anunt de participare (utilitati) numarul 106080/19.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA SA
Adresa postala:  Blv. IC Bratianu, nr. 50, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130158, Romania, Punct(e) de contact:  Radu Vasilescu, Tel. +40 245 614 403, Email:  [email protected], Fax:  +40 245 611 774, Adresa internet (URL):  www.catd.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica pentru managementul proiectului, inclusiv asistenta tehnica a proiectantului si pentru supervizarea lucrarilor pentru proiectul "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Dambovita"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica pentru managementul proiectului, inclusiv asistenta tehnica a proiectantului si pentru supervizarea lucrarilor pentru proiectul "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Dambovita"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asistenta tehnica pentru managementul proiectului, inclusiv asistenta tehnica a proiectantului si pentru supervizarea lucrarilor pentru proiectul "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Dambovita"
Valoarea estimata fara TVA: 37, 669, 751RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 252, litera k din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 740.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: 76, 8%Cofinantare nationala: 23, 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul nr. 1 - DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
-Formularul nr. 2 - DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 din OUG 34/2006
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, valabil la data deschiderii ofertelor-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
-Formularul nr. 3 - DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
-Persoanele juridice/fizice inregistrate in state in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributia la asigurarile sociale vor prezenta un certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale, sau a taxei echivalente, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.-Cazier judiciar al persoanei juridice/fizice romane/straine, in original(Formularul nr. 4 - ISTORICUL LITIGIILOR SI ARBITRAJELOR).
-Copie dupa Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
-Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor
-Copii legalizate si traducere autorizata si legalizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
-Documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere autorizata si legalizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul candidatul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2009, 2008 si 2007)sa fie de minim 75.000.000 LEI (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Candidatul trebuie sa faca dovada acoperirii riscului profesional, in cazul in care candidatura/oferta va fi declarata castigatoare.
Formularul 6 - Informatii generale
Persoanele juridice/fizice romane vor atasa copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa situatiile financiare anuale pe anii 2007, 2008 si 2009
Persoanele juridice/fizice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata si legalizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Formularul 7 - Angajament privind asigurarea riscului profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul trebuie sa fi executat si finalizat un contract constand in proiectare si Asistenta tehnica, elaborarea de documentatii de atribuire in conditii tip FIDIC ROSU si FIDIC GALBENprecum si supervizarea lucrarilor in sectorul apa/apa uzata pentru o valoare de constructie de minim 80 milioaneeuro.
Conditia se considera indeplinita si in cazul in care candidatul aexecutat si finalizat, in ultimii 3 ani:
-contracte de consultanta (finalizate), constand in Asistenta Tehnica pentru sectorul apa si apa uzatafiecare in valoare de minim 2 milioane de euro fiecare, astfel incat valoarea cumulata sa fie de minim 4 milioane euro, de natura si complexitate similara cu prezentul contract.;
-contracte (finalizate) ce au avut ca rezultate printre altele, elaborarea de documentatii de atribuire in conditii tip FIDIC Rosu si FIDIC Galben, fiecare dintre acestea pentru o investitie de minim 10 milioane euro, astfel incat valoarea cumulata a investitiilor sa fie de minim 20 milioane de euro in domeniul apa si apa uzata.
-contracte (finalizate) ce au avut ca scop supervizarea lucrarilor in sectorul apa/apa uzata in conditii tip FIDIC Rosu si/sau Galben, pentru o valoare de investitie de minim 80 milioane euro fiecare.
-Formularul nr. 9 DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR SERVICII PRESTATE IN ULTIMII 3 ANI.
-Copii dupa contractele inscrise in Formularul 6
-Recomandarile, in original sau copie legalizata, din partea beneficiarilor fiecarui contract inscris in Formularul 6
-Copii dupa procesele verbale la finalizarea contractelor mentionate in Formularul 6
-Candidatul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, conform cerintelor din Fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere:
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
Descriere:
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DB-Ser-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2010 11:00
Locul: La sediul SC Compania de Apa Targoviste-Dambovita SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare- observatori desemnati de catre UCVAP- reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai candidatilor- alte persoane autorizate de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu - Axa 1 - "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. +40 21 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Emil Zola, nr. 4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  130104, Romania, Tel. +40 244 522 445, +40 244 522 446, Email:  [email protected], Fax:  +40 244 522 452, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre rezultatul procedurii de achizitie publica.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al SC Compania de Apa Targoviste-Dambovita SA
Adresa postala:  Blv. IC Bratianu, nr. 50, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130158, Romania, Tel. +40 245 614 403, Email:  [email protected], Fax:  +40 245 611 774, Adresa internet (URL):  www.catd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2010 23:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer