Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica pentru proiectul ?Dezvoltarea unui mecanism de monitorizarea implementarii actiunilor anticoruptie din cadrul SNA 2012-2015 la nivelul administratiei publice locale, precum si promovarea acestuia in vederea cunoasterii de cat


Anunt de participare numarul 145205/27.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 372111485, In atentia: Adina GOLACHE, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica pentru proiectul ?Dezvoltarea unui mecanism de monitorizarea implementarii actiunilor anticoruptie din cadrul SNA 2012-2015 la nivelul administratiei publice locale, precum si promovarea acestuia in vederea cunoasterii de catre toate institutiile implicate?, cod SMIS 40606
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica consultanta si expertiza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73200000-4 - Servicii de consultanta in cercetare si in dezvoltare (Rev.2)
39294100-0-Produse informative si de promovare (Rev.2)
79952000-2-Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asistenta tehnica pentru proiectul ?Dezvoltarea unui mecanism de monitorizarea implementarii actiunilor anticoruptie din cadrul SNA 2012-2015 la nivelul administratiei publice locale, precum si promovarea acestuia in vederea cunoasterii de catre toate institutiile implicate?, cod SMIS 40606 - conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 914, 284RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pt participare este de 40.000lei.Valabilitate: 90 de zile(de la termenul limita de primire a ofertelor). Se constituie prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in conformitate cu Formularul 11;
- prin virament bancar: Cont RO03 TREZ 005 005X XX004475, deschis la DTMB, Cod Fiscal 26369185.In cazul IMM se av reduce la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate. Declaratia va fi completata conform modelului prevazut in Anexa 1 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea cuantumului se aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice, romane ori straine. Autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in conformitate cu art.278¹ alin.(1), lit.b) din OUG nr.34/2006, respectiv art.278¹alin.(2) ceea ce reprezinta 6694, 28 lei. NOTA Garantia de participare nu va fi semnata cu semnatura electronica de banca emitenta, ea se va depune in original la sediul MDRAP, Apolodor, nr.17, latura Nord, sector 5, Bucuresti pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Nerespectarea acestei cerinte va determina ca respectivele oferte sa fie respinse in cadrul primei sedinte a comisiei de evaluare. Eliberarea/restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 alin(4)respectiv art.87 HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta leu/ valuta se va face la cursul de schimb stabilit de BNR cu 6 zile lucratoare inainte de termenul limita de primire a ofertelor. se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Form.nr.12, sau conform art.90 alin.3 din HG nr.925/2006.In cazul IMM cuantumul va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezentain mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentatilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conf. modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/2004.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea la jumatate se aplica numai in cazul in care asociarea este alcatatuita exclusiv din IMMuri, indififerent daca acestea sunt persoanefizice sau juridice, romane ori straine. Eliberarea acesteia se va face conform art.92, alin.2 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale aprobate prin fondul Social European - Programul Operational "Dezvolatrea Capacitatii Administrative"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 8.1- Declaratie privind lista asociatilor, completata de liderul Asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 4;
b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 5;
c) Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor ?i impozitelor locale - in conformitate cu art. 181. lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa reiasa obliga?iile scadente in luna anterioara in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
d) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - art. 46 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 10;
e) Declaratie pe proprie raspundere caOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire, in conformitate cu art. 69? din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 14. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Ministerului Dezvoltarii Regionale ?i Administra?iei Publice care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de atribuire sunt:
? Liviu Nicolae Dragnea, Viceprim-ministru, Ministru
? Shhaideh Sevil, Secretar de stat;? Matache Iulian - Ghiocel, Secretar de stat;? Banu Constantin Marius; Secretar de stat
? Niculescu Marian, Secretar General;? Burduja Claudiu, Secretar General Adjunct;? Boldea Cristian Robert, Secretar General Adjunct;
? Rusnac Melania, Director, Direc?ia Buget, Financiar Contabilitate;? Vasile Ionela, Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative;? Coman Laura, Sef serviciu, Serviciul Achizi?ii Publice;? Ioana Maria Ardelean ? ?ef serviciu Serviciul Anticorup?ie.
f) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 17.In cazul O.N.G. ? urilor/Persoane juridice non-profit, pe langa Declaratiile prevazute la punctul III.2.1.a), se vor depune si urmatoarele documente:
a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
c) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).
Din datele inscrise in certificatul pentru plata CAS trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 si sau art.69^1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
NOTA: Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare in conditiile art.182 din O.U.G. nr.34/2006. Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate principal sau secundar are corespondent in codul CAEN, informatiile trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul.
In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Pentru persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani bugetari incheiati (2010, 2011 si 2012) sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2, 914, 284.00 lei.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. In cazul operatorilor economici non-profit (ONG), echivalentul cifrei de afaceri sunt veniturile totale anuale.
Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii;
In cazul IMM, valoarea cifrei de afaceri solicitata mai sus, va fi redusa la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul vaprezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea se aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice, romane ori straine.
In cazul in care ofertantii sunt infiintati dupa 31.12.2011, acestia trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare sau orice alte documente legale edificatoare prin care isi pot dovedi situatia economico-financiara.
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Fisa de informatii generale ? Formular nr.6.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea bilantului contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Fisa de informatii generale ? Formular nr.6.documentele se vor prezenta"conform cu originalul" in forma reglementata in statul in care esterezident ofertantul) aferente ultimilor trei ani financiari incheiati(2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora(daca este cazul), acesta va completa Formularul nr. 8.
Cerinta minima:
Expert cheie 2 (organizare evenimente)
a)Pregatire profesionala si aptitudini:
?studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent.
b)Experienta profesionala:
?experienta de minim 3 ani in organizare evenimente (ex : conferinta/seminar/forum de dezbatere/campanie de promovare sau constientizare/campanie de presa, etc.), dovedite prin documente suport relevante precum fi?a de post, contractul de munca, recomandare sau orice alte documente similare.
Cerinta minima:
Expert cheie 1(consultanta)
a)Pregatire profesionala si aptitudini:
?studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul juridic/administratie publica;
b)Experienta profesionala:
?experienta profesionala de cel putin 5 ani in domeniul studiilor, dovedite prin documente suport relevante precum fi?a de post, contractul de munca, recomandare sau orice alte documente similare;
?participarea la elaborarea a cel putin unui studiu/analiza/raport/cercetare in domeniul prevenirii fenomenului de coruptie, dovedite prin documente suport relevante precum fi?a de post, contractul de munca, recomandare sau orice alte documente similare.
Cerinta minima:
1. Coordonatorul echipei de experti /Team Leader (nu se permite desemnarea ca si coordonator de proiect/team leader a unuia dintre ceilalti experti propu?i pentru indeplinirea contractului)
a)Pregatire profesionala si aptitudini:
?studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;b)Experienta profesionala:
?experienta profesionala de cel putin 5 ani in domeniul studiilor, dovedite prin documente suport relevante precum fi?a de post, contractul de munca, recomandare sau orice alte documente similare;
?experienta de cel putin 3 ani in domeniul managementului de proiect, dovedite prin documente suport relevante precum fisa de post, contractul de munca, recomandare sau orice alte documente similare.
Declaratie privind personalul propus implicat in derularea contractului
Informatii privind experienta din ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor: trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, activita?i de consultanta/asistenta tehnica privind elaborarea/implementarea/ evaluarea destudii/analize/strategii / ghiduri/metodologii privind prevenirea ?i combaterea corup?iei. Valoarea acestor activita?i trebuie sa fi fost cel putin egala cu 600.000 lei fara TVA, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului.Activita?ile de consultanta/asistenta tehnica privind elaborarea / implementarea / evaluarea destudii / analize / strategii / ghiduri / metodologii se pot demonstra prin prezentarea de orice documente/certificari ca au prestat in ultimii 3 ani printr-un contract sau maxim 3 contracte, servicii similare obiectului prezentei proceduri a caror valoare cumulata sa fie de minim 600.000 lei, fara TVA, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului.Pentru calculul echivalen?ei se va ?ine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.In cazul asocierilor, cerinta minima impusa la punctul se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocierii.Docum./contractele/procesele verbale de receptie ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.Indiferent daca sunt sau nu emise in limba romana aceste docum.vor fi depuse de ofertant prin mijloace electronice in SEAP, semnate cu semnatura electronica extinsa bazata pe un certificat calificat, conform Legii nr.455/2001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia.CV semnat si datat insotit de documente suport relevante precum: fisa de post, contractul de munca, recomandare sau orice alte documente similare in conformitate cu legislatia statului in care este rezident.Formular 15 si 16 (declaratie de diponibilitate pentru intreaga perioada de derulare a contractului).Diploma de licenta sau echivalent;CV semnat si datat insotit de documente suport relevante precum: fisa de post, contractul de munca, recomandare sau orice alte documente similare in conformitate cu legislatia statului in care este rezident.Formular 15 si 16 (declaratie de diponibilitate pentru intreaga perioada de derulare a contractului).Diploma de licenta sau echivalent in domeniul juridic/administratie publica;CV semnat si datat insotit de documente suport relevante precum: fi?a de post, contractul de munca, recomandare sau orice alte documente similare.Formular 15 si 16 (declaratie de diponibilitate pentru intreaga perioada de derulare a contractului).Diploma de licenta sau echivalent;Declaratie pe proprie raspundereActivita?ile de consultanta/asistenta tehnica privind elaborarea / implementarea / evaluarea destudii / analize / strategii / ghiduri / metodologii se pot demonstra prin prezentarea de orice documente/certificari ca au prestat in ultimii 3 ani printr-un contract sau maxim 3 contracte, servicii similare obiectului prezentei proceduri a caror valoare cumulata sa fie de minim 600.000 lei, fara TVA, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului.
Pentru calculul echivalen?ei se va ?ine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
Formular 7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Dezvoltarea unui mecanism de monitorizare a implementarii actiunilor anticoruptie din cadrul SNA 2012-2015 la nivelul administratiei publice locale, precum si promovarea acestuia in vederea cunoasterii de catre toate institutiile implicate? ? Cod SMIS 40606
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
A)In cazul in care primul loc este ocupat de doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP incarcarea in sistem de catre operatorii economici respectivi a noilor propuneri financiare imbunatatite.Preturile vor fi calculate cu maxim 2 zecimale.B)Orice ofertant are dreptul de a-si retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Ofertantul este obligat sa informeze autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin prezentarea documentelor solicitate la cap. III.2) si III.3) in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari. C)Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatea contractanta, inainte de data semnarii contractului. Toate documentele solicitate se vor depune prin mijloace electronice in SEAP, semnat cu semnatura electronica extinsa bazata pe un certificat calificat, conform Legii nr. 455 din 18 iulie 2001 privind semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu 256^2 din OUG 34/2006 cu modificariel si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Avizare Acte Normative
Adresa postala: Apolodor, nr 17, latura Nord, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Fax: +40 0372111483, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2013 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer