Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor din cadrul proiectului"Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Satu Mare"


Anunt de intentie (utilitati) numarul 20142/25.06.2011
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
APASERV SATU MARE S.A.
Adresa postala:  Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440210, Romania, Punct(e) de contact:  Monica - Tatiana Salajan, Tel. 0261/706058, Email:  [email protected], Fax:  0261/721056, Adresa internet (URL):  [email protected]
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Ap?
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor din cadrul proiectului"Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Satu Mare"
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conducerea si supravegherea tuturor contr.de lucrari. Indeplin.tuturor sarcinilor asa cum sunt definite in docum.de atrib. Superviz.lucr.trebuie sa asig.finaliz. din punct de vedere al calit., costurilor si duratei de exec.a celor 15 contr.de lucr.cuprinse in cadrul Proiectului.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 08.07.2011
43 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 13, 816, 244RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va efectua in lei, prin virament bancar.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Nu
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SM-CS-02
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul CCI 2009/RO/161/PR/009 "Extind.si reabilit.infrastr.de apa si apa uzata in jud.Satu Mare" finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 2007-2013.
VI.2) Alte informatii
Moneda contractului - lei. Ofertele, orice corespondenta si docum.legate de proced.de atribuire a acestui contract de achiz.publ., transmise intre op.economici si autorit.contractanta, trebuie sa fie in limba romana. Autorit.contr.nu vizeaza reducerea termenelor limita de depunere a ofertelor.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 13, 816, 244 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2011 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer