Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor din cadrul Proiectului "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Satu Mare"


Anunt de participare (utilitati) numarul 129741/03.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APASERV SATU MARE S.A.
Adresa postala:  Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440210, Romania, Punct(e) de contact:  Monica - Tatiana Salajan, Tel. 0261/706058, Email:  [email protected], Fax:  0261/721056, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor din cadrul Proiectului "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Satu Mare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Aria geografica din judetul Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va coordona si superviza cele 15 contracte sectoriale de lucrari din cadrul Proiectului "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Satu Mare".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71247000-1-Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
90713100-9-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de ape reziduale, altele decat cele pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatorul va coordona si superviza cele 15 contracte sectoriale de lucrari din cadrul Proiectului si va acoperi toate cele 3 faze importante: faza de pre-constructie, faza de constructie si faza post-constructie (perioada de notificare a defectelor). In sectiunea II - Caietul de sarcini sunt prezentate cerintele minime obligatorii necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata pentru activitatile cuprinse in prezentul contract de servcii este de 13292125 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 816, 244RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ach.noiserv.simil.- cf.art.252, lit.k)OUG34/2006.Val.max3, 79%din pret pt.activ cupr.in caiet de sarc.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 265000 lei; Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de coeziune, Bugetul de stat, Bugetul local si Surse proprii ale autoritatii contractante. Platile se vor efectua in lei, prin virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl."Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", Decl.privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale despre ofertant, Decl.privind eligibilitatea, Decl.privind neincadrarea la art.181 din OUG nr.34/2006, Certif.de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat, Certif.privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat de cazier judiciar al companiei, Decl.privind neincadrarea la art.69^1 din OUG nr.34/2006, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului trebuie sa fie mai mare sau egala cu 18000000 lei, Bilant contabil pe ultimii 3 ani, Rapoartele auditorilor financiari sau cenzorilor pe ultimii 3 ani daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp. in contr. simil. Experti: 1. Liderstud.sup.min.4 ani, exp. gen.min.5 ani, exp.specif: in mec.de impl.a pr.finant.de UE, min. 3 ani in coord.echip de pr./superviz/exec. pt.pr.de infr.de apa si apa uz, part.in ech de superviz in calit.de lid/lid adj in min.1 pr.infrastr.de apa/apa uz.2. Lid.adj. (1 pers.), stud.sup.min.4 ani, dirig.de sant, exp. gen.min 5 ani, exp.specif: in impl.pr.finant.de UE, min. 3 ani in coord.echip de pr/superviz/exec. pt.pr. de infr.de apa si apa uz, part.in ech de superviz in min.1 pr.infrastr.de apa/apa uz. 3.Exp.ing.constr., stud.sup.min.4 ani, dirig.de sant, exp. gen.min.5 ani, exp.specif: min.3 anica dirig.de sant.in pr.de infr.de apa si apa uz, part.in ech de superviz in calit de dirig de sant.in min.1 pr.infrastr.de apa/apa uz.4.Exp.ing.instalatii, stud.sup.min.4 ani, dirig.de sant, exp. gen.min.5 ani, exp.specif: min.3 anica dirig.de sant.in pr.de infr.de apa si apa uz, part.in ech de superviz in calit de dirig de sant. in min.1 pr.infrastr.de apa/apa uz. 5.Exp.ing.STAP, stud.sup.min.4 ani, calif in trat.apei , exp. gen.min.5 ani, exp.specif: min.3 ani ca ing.STAP in pr./superviz si test st.trat apa, part.in ech de superviz in calit de ing. STAP in min.1 pr.infrastr.de apa/apa uz.6. Exp.ing.SEAU, stud.sup.min.4 ani, calif in trat.apei uz., exp. gen.min.5 ani, exp.specif: min.3 ani ca ing.SEAU in pr./superviz si test st.trat apa uz., part.in ech de superviz in calit de ing.SEAU in min.1 pr.infrastr.de apa/apa uz.7.Exp.ing.electrice, stud.sup.min.4 ani, dirig.de sant , exp. gen.min.5 ani, exp.specif: min.3 anica dirig.de sant.in pr.de infr.de apa si apa uz, part.in ech de superviz in calit de dirig de sant in min.1 pr.infrastr.de apa/apa uz.8.Exp.ing.automatizari, stud sup.min.4 ani, , exp. gen.min.5 ani, exp.specif: min.3 anica ing.autom.in pr.de infr.de apa si apa uz si sist SCADA, part.in ech de superviz in calit ing.autom. in min.1 pr.infrastr.de apa/apa uz.9.Exp.ing.mecanic, stud.sup.min.4 ani, , exp. gen.min.5 ani, exp.specif: min.3 anica ing.mec.in pr.de infr.de apa si apa uz, part.in ech de superviz in calit ing.mec.in min.1 pr.infrastr.de apa/apa uz.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
19/2011 SM-CS-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S122-202677 din 29.06.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2011 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2011 09:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante - str.Gara Ferastrau nr.9/A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Satu Mare" finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 2007 - 2013.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Cerinte priv.capacit tehn.si profes: Exp.ca prestator in contr.simil., Lista serv.prest. in ultimii 3 ani. Realiz. a min 1contr.de Asist.tehn. superviz. lucr.cu activ.in infrastr.de apa-apa uz, Suma valorilor contractelor prezentate de catre ofertant ca dovada a experientei lui similare cu activitati principale in infrastructura de apa si apa uzata , va fi de minim 8.500.000 lei, fara TVA.Decl.priv.ef.med. an.ale pers.angajat. Se vor prez.certif/recomandari, parti relev.din contr. sau alte docum.relev care atesta finaliz.prest.serv.Lista exp.princ.Exp.prof. a exp.princ. Decl.de exclusiv.si disp. Pentru experti se vor prez.diplome si certif.profes., atestate, autoriz., adev, certif./recomandari.Inf.priv.subcontr/asociatii. Certif. ISO 9001, Certif. ISO 14001.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al autoritatii contractante
Adresa postala:  str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440210, Romania, Tel. 0261-759080, Email:  [email protected], Fax:  0261-721056
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2011 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer