Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA PENTRU SUPERVIZAREA LUCRARILOR DIN CADRU PROIECTULUI ?EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE?


Anunt de participare (utilitati) numarul 134278/27.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APASERV SATU MARE S.A.
Adresa postala: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 261706058, In atentia: Monica - Tatiana Salajan, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): http: //www.apaservsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE ASISTENTA TEHNICA PENTRU SUPERVIZAREA LUCRARILOR DIN CADRU PROIECTULUI ?EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Aria geografica din judetul Satu Mare, constit din aglomerarile care vor benef de investitiile in infr.de apa si apa uzata.
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va coordona si superviza lucrarile din cadrul celor 15 contracte sectoriale de lucrari si va acoperi toate cele trei faze importante: Faza de pre-constructie, Faza de constructie, Faza post-constructie (Perioada de notificare a defectelor). Supervizarea lucrarilor trebuie sa asigure finalizarea cu succes din punct de vedere al calitatii, costurilor si duratei de executie a celor 15 contracte sectoriale de lucrari cuprinse in cadrul Proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71247000-1-Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
90713100-9-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de ape reziduale, altele decat cele pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Sectiunea II - Caietul de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cerintele minime obligatorii necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 816, 244RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
35 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP = 270000 lei. Per de valab - 120 de zile, de la data limita de dep a ofertelor. Dovada constituirii gar de particip trebuie sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stabilite pt desch ofertelor (nu se va pune in nici unul din plicurile interioare).In conform cu preved art.86 din HG 925/2006, Gar de particip se va constitui cu: Virament bancar, sau printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc.bancara, ori de asigurari, care se prez in original, in cuantumul si pt per de valabilit.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. In cazul unei asocieri Instrum de garantare va fi emis in numele si pt Liderul Asocierii. Ofertantul care solicita, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004, reduc cerintei priv cuantum GP la 50%, va prezenta si o Declaratie din care sa rezulte ca se incadr in categ IMM.-urilor.In cazul in care GP se va constitui printr-un instrum de garantare, acesta se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie pentru participare - Formularul nr.16 din sectiunea III Formulare. In conformitate cu art.278^1, alin.(1), lit.c) din OUG nr.34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de ofertant, AC va retine din GP in raport cu valoarea estimata a contractului de achizitie publica suma de 8.941, 62 lei. Contul in care se poate depune GP: Cod IBAN: RO98BTRL03101202217787XX, Banca Transilvania Satu Mare. 10% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica. Garantia de buna executie se va constitui in Lei. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru toata durata contractului. Se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie de buna executie - Formularul nr.21 din sectiunea III Formulare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de coeziune, Bugetul de stat, Bugetul local, Surse proprii ale Autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl Certif de particip la licit cu of.indep ? Form 1, se va dep.in orig. Decl priv calit de particip la proced ? Form 2 se va dep in orig; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prez Decl.Inf.gen.ofertant ? Form 3, se va dep.in orig ; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prez acest docum. Decl priv eligibilitatea ? Form 4 ? se va dep.in orig ;a) Certif.de cazier judic al comp, valabil la data prez acestuia - in orig sau copie lizibila semnata si stampilata de reprez legal, cu ment ?conform cu originalul?; In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prez aceasta Decl si docum solicitat la pct.a); Pt. Op econ straini ? Docum edificat - se vor depune in orig sau copie lizibila semnata si stampilata de reprez legal, cu ment ?conform cu originalul?si traduc autoriz in limba romana.Decl priv neincadr in sit prev la art.181/OUG nr.34/2006 ? Form 5, se va dep in orig ; a)Certif.de atest fiscala priv indepl oblig de plata la bug de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are oblig.restante in luna ant. celei in care se depune oferta, b)Certif.priv plata impozit si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are oblig.restante in luna ant. celei in care se depune oferta, se vor depune in copie lizibila, semnata si stampilata de reprez.legal cu ment.?conform cu originalul?, pt.pers straine - docum edificat, se vor depune in orig sau copie lizibila semnata si stampilata de reprez legal, cu ment ?conform cu originalul?si traduc autoriz in limba romana; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prez ac Decl si docum solicitate la pct.a) si b).In cazul in care exista tert sustinator, pers care asigura sustinerea va completa Decl din care treb sa reiasa ca nu se afla in sit prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d).; AC va exclude din proc de atrib a contr orice ofertant care se afla in oricare din sit prev la art.181/OUG 34/2006. Decl.priv neincadr la art.69^1 din OUG nr.34/2006 ? Form 6, se va dep.in orig; Pers.cu functie de decizie: Leitner Ioan, Gyongyosi Stefan, Szendrei Anton, Salajan Monica, Valcu Mihaita, Rusu Oana, David Anca, Posta Manuela.In cazul unei asocieri sau daca exista tert sustinator, subcontractanti, trebuie sa prez ac Decl. AC va exclude din proc de atrib a contr orice ofertant care se afla in oricare din sit prev la art.69^1 din OUG nr.34/2006. Certif.const emis de ORC ? pt.pers.juridice romane, Docum.edific.care sa doved.o forma de inregistr.-pt.pers.straine. Obiectul contractului trebuie sa abia corespondent in codul CAEN din Certif.constatator emis de ORC. Se va prez.in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata de reprez.legal cu ment.?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani financiari (2009, 2010, 2011) a ofertantului trebuie sa fie mai mare sau egala cu 18.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta ca prestator in contracte similare: Realizarea, in calitate de Supervizor, a cel putin 1 (un) contract de Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor cu activitati principale in infrastructura de apa si apa uzata, in valoare de minim 8.500.000 lei. Serviciile prestate, prezentate de ofertant ca dovada a experientei lui similare pot fi demonstrate cu contracte distincte pentru fiecare domeniu (infrastructura de apa/apa uzata), dar nu mai mult de 4 contracte, sau cu contracte cumulate (infrastructura de apa si apa uzata).In cazul in care exista sustinator tert, acesta va prezenta un angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Pers.cheie implicat in contract: Lista expertilor principali propusi pentru indeplinirea contractului, Declaratie de disponibilitate.
Pers.cheie implicat in contract: 1.Lider de echipa: Calificari ? studii superioare intr-unul din domeniile: constructii, hidrotehnica; Exp.prof.specifica ? Participare in echipa de supervizare in calitate de Lider de echipa/Lider adjunct de echipa in cel putin 1 proiect de investitii in domeniul infrastructurii de apa/apa uzata. 2.Lider adjunct de echipa: Calificari - Diriginte de santier autorizat in domeniul constructii edilitare si gospodarie comunala; Exp.prof.specifica ? Participare in echipa de supervizare in cel putin 1 proiect de investitii in domeniul infrastructurii de apa/apa uzata. 3.Inginer Constructor: Calificari - Diriginte de santier autorizat in domeniul constructii civile, industriale si agricole. 4.Inginer Instalatii: Calificari - Diriginte de ?antier autorizat in domeniul constructii edilitare si gospodarie comunala.
Pers.cheie implicat in contract: 5.Inginer de proces/Statie de tratare apa potabila (STAP): Calificari ? studii superioare; Exp.prof.specifica - Participare in echipa de supervizare/constructie in calitate de Inginer de proces STAP in cel putin 1 proiect de investitii privind lucrari de constructie sau reabilitare Statie de tratare apa potabila, sau experienta minima de 3 ani, ca inginer cu atributii de Inginer proces STAP la o statie de tratare apa potabila. 6.Inginer de proces/Statie de tratare apa uzata (SEAU): Calificari ? studii superioare; Exp.prof.specifica - Participare in echipa de supervizare/constructie, in calitate de Inginer proces SEAU, inminim 1 proiect de investitii, privind lucrari de constructie sau reabilitare Statie de epurareapa uzata, sau experienta minima de 3 ani, ca inginer cu atributii de Inginer proces SEAU la o statie de epurare.
Pers.cheie implicat in contract: 7.Inginer Electrice: Calificari - Diriginte de ?antier autorizat in domeniul instalatii electrice. 8.Inginer automatizari: Calificari ? studii superioare in domeniul automatizari; Exp.prof.specifica - Participare in echipa de supervizare/constructie in calitate de Inginer automatizari, in cel putin 1 proiect de investitii in domeniul infrastructurii de apa/apa uzata, incluzand sisteme SCADA. 9.Inginer Mecanic: Calificari ? studii superioare; Exp.prof.specifica - Participare in echipa de supervizare/constructie, in calitate de Inginer mecanic, in cel putin 1 proiect de investitii in domeniul infrastructurii de apa/apa uzata, sau experienta minima de 3 ani, ca inginer cu atributii de Inginer mecanic la o statie de epurare sau la o Statie de tratare apa potabila.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. In cazul in care o parte din contract va fi subcontractata, ofertantul va preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In cazul in care ofertantul nu are subcontractant, se va completa formularul cu mentiunea « nu este cazul ».
Certif.SR EN ISO 9001 ? pt.ofertant. Certif.SR EN ISO 14001 ? pt.ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
5/2012 SM CS 02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S122-202677 din 29.06.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2012 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 09:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante - Satu Mare, str.Gara Ferastrau nr.9/A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprez ofertantilor autoriz sa participe la sedinta de desch a ofertelor, care vor prez imputernicire scrisa, semnata de reprez legal al op econ, cartea de identitate/buletin sau pasaport, dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul CCI 2009/RO/161/PR/009 ?EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE?, finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1, 2007÷ 2013.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Orice comunicari, solicitari, sau notificari trebuie sa fie transmise in scris, in limba romana. Solicitarile de clarificari din partea operatorilor economici privind documentatia de atribuire se vor adresa autoritatii contractante, in scris, Acestea vor avea mentionat: Obiectul contractului; Numarul Anuntului de participare publicat in SEAP ; Numele operatorului economic ; Numele persoanei de contact indicata in Anuntul de participare.In cazulin care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret si clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut, cu repetare, daca este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Tel. +40 261759080, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): http: //www.apaservsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2012 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer