Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica post garantie hardware si software pentru sistem informatic


Anunt de participare numarul 50420/21.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OPERATORUL PIETEI DE ENERGIE ELECTRICA OPCOM S.A.
Adresa postala: BULEVARDUL HRISTO BOTEV 16-18, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030236, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE DUTA, Tel.0213071425, Email: [email protected], Fax: 0213071400, Adresa internet (URL): www.opcom.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica post garantie hardware si software pentru sistem informatic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurare de asistenta tehnica si mentenanta post garantie hardware si software pentru sistem informatic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72521100-4 - Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asistenta tehnica informatica
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 8000 de lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii : - Pentru persoane juridice: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in anul 2008, din care sa rezulte printre altele: obiectul de activitate si faptul ca in ultimii 5 ani nu a fostcondamnat prin hotarare judecatoreasca definitive pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani NUMAI IN ORIGINAL, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii : - informatii privind cifra de afaceri : prezentarea Formularului 3 (Informatii generale) din Sectiunea IIIdin care sa rezulte cifra medie de afaceri din ultimii 3 (trei) ani;
-copii ale situatiilor financiare intocmite la data de 31.12.2007 si inregistrate la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii : - Autorizarea din partea producatorului (IBM) sau a reprentantului sau autorizat in Romania (IBM ROMANIA) privind calificarea ofertantului pentru prestarea serviciilor de asistenta tehnica post-garantie.- Calificarea personalului:
Echipa trebuie sa cuprinda membrii cu cel putin urmatoarele certificari:
1. IBM xSeries Servicing2. Linux Red Hat Certified Engineer3. Oracle Database Administrator
4. Checkpoint Certified Administrator
5. Cisco Certified Network Professional
In acest sens se vor depune copii dupa diplomele/certificatele/adeverintele emise de producatori (IBM, Red Hat, Oracle, Checkpoint si Cisco).
- Copie dupa dovada certificarii sistemului propriu de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001/2000 sau echivalent pentru firma care depune oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5453/21.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2008 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2008 14:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele mentionate in capitolulVI.9 - Deschiderea ofertelor din Fisa de date a achizitiei.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi obtinuta: 1. De la sediul autoritatii contractante B-dul Hristo Botev, nr.16-18, Bucuresti, sector3 - Biroul comercial (GRATUIT)2. De pe site-ul www.opcom.ro sectiunea achizitii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.3323564, Email: [email protected], Fax: 3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor din OUG 34/2006, capitolul IX
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Operatorul Pietei de Energie Electrica OPCOM SA
Adresa postala: B-dul Hristo Botev, nr. 16-18, sector 3, Localitatea: Bucuresto, Cod postal: 030236, Romania, Tel.3071425, Email: [email protected], Fax: 3071400
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2008 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer