Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica prin diriginti de santier pentru supervizarea lucrarilor din cadrul proiectului ?RESTAURARE SI PUNERE IN VALOARE ZONA ISTORICA SI CULTURALA CURTEA DOMNEASCA DIN PIATRA NEAMT ? PRIN REABILITAREA, DOTAREA SI PUNEREA IN VALOARE


Anunt de participare numarul 102306/17.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 6 - 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea:  Piatra-Neamt, Cod postal:  RO-610101, Romania, Punct(e) de contact:  Neculai Munteanu, Tel. 0233218991, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0233215374, Adresa internet (URL):  http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica prin diriginti de santier pentru supervizarea lucrarilor din cadrul proiectului ?RESTAURARE SI PUNERE IN VALOARE ZONA ISTORICA SI CULTURALA CURTEA DOMNEASCA DIN PIATRA NEAMT ? PRIN REABILITAREA, DOTAREA SI PUNEREA IN VALOARE A SITURILOR SI CLADIRILOR DE PATRIMONIU: MUZEUL DE ETNOGAFIE, MUZUL DE ARTA, TEATRUL TINERETULUI, TURNUL CLOPOTNITA, RUINELE BECIULUI SI RUINELE ZIDULUI DE INCINTA ALE CURTII DOMNESTI SI MUZEUL AFERENT?, COD SMIS 5868
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivele specifice ale acestui contract sunt: Supervizare a lucrarilor prin Inginer ;Asistenta tehnica pentru executie lucrari prin Diriginti de santier autorizati in conformitate cu prevederile legale in vigoare
Durata contractului de servicii este de 36 luni (perioada executie lucrari) + 2 luni (perioada post constructie) . Data de incepere a contractului de prestari servicii va fi data semnarii contractului de catre ambele parti. Responsabilitatile prestatorului de serviciide ?Asistenta tehnica ? supraveghere de catre inspectorii de santier?vor continua pe toata perioada , pana la emiterea procesului verbal de receptie finalaa lucrarilor si a certificatului de performanta aferent
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 430, 039RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare -2.200 rongarantiei de buna executie ? 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contributia municipiului Piatra Neamt ? 2%; FEDR ? 98% - POR 2007 ? 2013, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de Interventie 5.1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti / Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala : pentru ofertant / asociere : Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Calitatea de participant la procedura , Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
pentru ofertant/asociere: Persoane juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de ORC din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate categoria de servicii care face obiectul procedurii de achizitie publica si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare(faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata ? original, valabil la data deschiderii ofertelor.
?Certificat unic de inregistrare emis de ORC ? copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Persoane fizice: autorizatia de functionare (PF) - in copie legalizata.
Persoane juridice /fizice straine - documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate cu traducerea legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea formularului de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009): min. 850.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale prestari in ultimii 3ani-indeplinirea, in ultimii 3 ani, a unui contract care a avut ca obiect ?servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii? pentru o investitie in valoare totala de minim 7.500.000lei fara TVA, finalizat sau in curs de executie.Nu se impune nici un prag valoric pentru contractul de servicii de supraveghere si asistenta tehnica prezentat ca experienta similara , doar investitia pentru care s-a realizat prestarea similara sa aiba valoarea totala de minim 7.500.000 lei fara TVA, finalizat sau in curs de executie.Se vor prezenta copii ale contractelor de servicii, insotite de recomandari. Declaratie privind personalul angajat,
Expert principal: Liderul echipei ?Inginerul?, Expert secundar : Inginer Rezident ?Diriginte de Santier?, Autorizatiile ISC prezentate de expertii secundari vor fi valabile pe toata perioada de valabilitate a contractului si vor acoperi toate domeniile specifice lucrarilor aferente monumentelor, ansamblurilor si siturilor istorice.
Atestatul/atestatelein specializarea ?Restaurare arhitectura? si/sau ?Consolidare si restaurare structuri istorice? cu valabilitate pe toata perioada de valabilitate a contractului
- Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare ;Informatii privind subcontractantii/ asociatii.
Inginerul - liderul echipei va avea in Piatra Neamt un birou dotat cu mobilier si birotica si cu acces la tel/fax, internet, astfel incat personalul propriu care lucreaza in contract sa poata desfasura activitatile specifice in conditii optime.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2010 09:00
Locul: Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8 , corp nou, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007 ? 2013, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de Interventie 5.1. -?Reabilitarea Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea /modernizarea infrastructurilor conexe?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda , nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/513296, Fax:  0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Piatra Neamt
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610101, Romania, Tel. 0233/218 991 int 224, Email:  [email protected], Fax:  0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2010 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer