Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica prin diriginti de santier, pentru proiectul ?Crearea de spatii publice urbane in Municipiul Piatra Neamt, prin construirea unui pod si a unei arii de parcari, in zona intersectiei : Piata Stefan cel Mare, str. Orhei, b-dul
Anunt de participare numarul 109043/06.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel. 0233218991, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica prin diriginti de santier, pentruproiectul?Crearea de spatii publice urbane in Municipiul Piatra Neamt, prin construirea unui pod si a unei arii de parcari, in zona intersectiei : Piata Stefan cel Mare, str. Orhei, b-dul Dacia si amenajarea complexa a Paraului Cuejdiu?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestei activitati este monitorizarea executiei lucrarilor deAmenajare complexa parau Cuejdi, de catre Inspectorul de santier contractat.
Durata contractului :24 luni (perioada executie lucrari) + 4 luni (perioada post constructie)
Natura serviciilor prestate de catre Inspectorul de santier sunt:
a) Supervizarea lucrarilorb)asistenta tehnicac) monitorizarea si supervizarea lucrarilor de constructiid) Coordonator SSM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 678, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare -6.500 rongarantiei de buna executie ? 10 % din pretul contractului fara TVA ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contributia municipiului Piatra Neamt ? 2%; FEDR ? 98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti / Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie pentru candidati / candidati asociati / persoana care sustine candidatul sau asocierea : Declaratii privind eligibilitatea ,
Cerinta obligatorie pentru candidati / candidati asociati : Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 /O.U.G. nr. 34/2006
Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local - certificate de atestare fiscala in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii candidaturilor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat /bugetul local, Calitatea de participant la procedura , Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 691 /O.U.G. nr. 34/2006, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)pentru candidat / asociere Persoane juridice/fizice romane -Certificatul constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Judetului in care este inregistrat operatorul economic, care trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor ? original, valabil la data deschiderii candidaturilor, CUI emis de ORC ? copie simpla Persoane fizice: autorizatia de functionare (PF) - in copie legalizata.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea formularului de informatii generale , prezentarea bilanturilor vizate MFP 2007, 2008 si 2009;
In cazul IMM-urilor, se aplica prevederile Legii nr. 346/2004.
In cazul unei asocieri, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 anise va face prin cumulul valorilor care se compara cu cerinta minima.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) sa fie de minim 1.200.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii similare din ultimii 3 ani: copii ale contractelor de servicii, recomandari.
Situatia personalului disponibil: Expert principal: Liderul echipei: Cel putin 5 ani de experienta profesionala in inginerie civila (constructie, activitati asociate cu cerintele specifice); Cel putin 2 ani de experienta relevanta in managementul de proiect in sectorul constructiilor, Experienta ca Lider/Lider Adjunct de Echipa in minim un proiect de investitii finantat din fonduri europene/internationale : copia contractului, recomandarea, sursa de finantare, bugetul proiectului.Expert secundar : Diriginte/ Dirigintide Santier
Dirigintii de santier vor fi autorizati ISC pe domenii specifice in conformitate cu prevederile Ordinului 257/2005. Cerinte: Cel putin 3 ani de experienta profesionala in inginerie civila (constructii civile, activitati asociate cu cerintele specifice prezentului Caiet de sarcini);
Autorizatiile ISC vor fi valabile pe toata perioada de valabilitate a contractului.Expert secundar : Coordonator SSM, in conditiile HG 300/2006. Cerinte: experienta profesionala in constructii sau in conducerea santierului de minimum 5 ani; formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate, actualizata la fiecare 3 ani.
Pentru fiecare expert se vor prezenta CV-urile, copii simple dupa diplomele de studii sidupa dovada autorizarii ca diriginte de santier, emise de catre ISC conform Ordinul MDLPL 595/2007, copii dupaatestatul/atestate .
-Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare ;Informatii privind subcontractantii/ asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contract finalizat pentru o valoare totala de minim 100.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
conform Ordinului nr. 51/2009
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
selectia in ordinea descrescatoare a mediei cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) dar nu mai putin decat nivelul minim impus respectiv 1.200.000 lei.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2010 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): AM POR 2007 ? 2013 , Axa prioritara 1 ? Sprijinirea durabila a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1. ? planuri integrate de dezvoltare urbana, Subdomeniul : centre urbane.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda , nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234/513296, Fax: 0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Piatra Neamt
Adresa postala: str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610101, Romania, Tel. 0233/218 991 int 224, Email: [email protected], Fax: 0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2010 15:34