Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica privind ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniile reglementate de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale - Cod SMIS 15285, de Ministeru
Anunt de participare numarul 129725/02.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011754, Romania, Punct(e) de contact: Marin Militaru, Tel. 021.319.15.56, 021.313.98.25, Email: [email protected], Fax: 021.319.15.36, Adresa internet (URL): www.sgg.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica privind ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniile reglementate de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale - Cod SMIS 15285, de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii - Cod SMIS 13377 si de Ministerul Finantelor Publice - Cod SMIS 15242?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Secretariatul General al Guvernului, Piata Victoriei nr. 1, sector 1, Bucuresti, Romania.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniile reglementate de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale - Cod SMIS 15285, de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii - Cod SMIS 13377 si de Ministerul Finantelor Publice - Cod SMIS 15242?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
79300000-7-Studii de piata si cercetare economica; sondaje si statistici (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
79952000-2-Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Servicii de consultanta pentru ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniul reglementat de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale - cod SMIS 15285?.
Lotul 2: Servicii de consultanta pentru ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniul reglementa de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii - cod SMIS 13377?
Lotul 3: Servicii de consultanta pentru ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniul reglementat de Ministerul Finanatelor Publice - cod SMIS 15242?
Valoarea estimata fara TVA: 11, 529, 540RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. particip.: un instr. de garant. irevocabil emis de o soc. bancara ori de o soc. de asig.;sau OP in contul RO75TREZ7005005XXX000172, A.T.C.P.M.B., suma 230.500;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat Fonduri structurale nerambursabile - Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Admnistrative.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr. 1 Cazier judiciar si cazier fiscal pentru societate si pentru administrator/administratorii acesteia. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr. 2. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2008, 2009 si 2010-Formularul nr. 3.Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 23.059.080 Lei sau, respectiv pentru: . -Lotul nr. 1:7.320.348 lei sau; -Lotul nr. 2:9.854.010 lei sau; -Lotul nr. 3:5.884.722 lei sau. Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic/alta institutie financiar - bancara prin care se confirma ca acesta are acces la forme de finantare/are un cash-flow (linie de credit/ depozite la termen) necesare pentru sutinerea prestarii serviciilor care fac obiectul contractelor ce urmeaza sa fie atribuite si suficiente din punctul de vedere al executiei acestora, de cel putin 5.764.770 Lei, din care sumele de: -cel putin 915.044 pentru lotul nr. 1; -cel putin 1.231.751 Lei pentru lotul nr. 2, -cel putin 735.590 sau pentru lotul nr. 3, vor fi destinate exclusiv indeplinirii viitoarelor contracte care fac obiectul loturilor respective pe o perioada de cel putin 3 luni de la data incheierii contractului de achizitie, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani -Form. nr. 4.Recomandari si/sau certificate constatatoare.Lista cuprinzand contractele/serviciile pe care le are in desfasurare/le presteaza la data depunerii ofertelor - daca exista.Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului-Form. nr. 6Angajamentului ofertantului privind resursele umane -Formularul nr. 8.Acordul de asociere - daca este cazul.Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora-Formularul nr. 9Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, servicii de natura celor prevazute in caietul de sarcini, a caror valoare cumulata sa fie de minim 5.764.770 Lei respectiv pentru: -Lotul nr. 1:1.830.087 lei, (fara TVA); -Lotul nr. 2:2.463.502 lei (fara TVA); -Lotul nr. 3:1.471.180 lei (fara TVA). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate I - Experti comuni loturilor 1 - 3:1. Expert cheie nr. 1 - Manager de proiect/coordonator de echipa/team leader (1 expert) 2. Expert cheie nr. 2 ? Specialist senior in MCS (2 experti) 3. Expert cheie nr. 4 ? Specialist junior in MCS pentru colectarea datelor si intervievari (2 experti) 4. Expert cheie nr. 4 ? Specialist sociolog / metodologie cercetari piata (1 expert) 5. Expert cheie nr. 5 ? Expert reducere de bariere administrative / legislative (1 expert) 6. Expert cheie nr. 6 ? Expert juridic (1 expert) II - Experti cheie sectoriali (specifici fiecarui lot in parte): Pentru lotul nr. 1:7.1. Expert in domeniul agriculturii (1 expert) Pentru lotul nr. 2:7.2. Expert in domeniul transporturilor (2 experti) 7.3. Expert baze de date (1 expert) Pentru lotul nr. 3:7.4. Expert in domeniul finantelor publice (1 expert)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
20%
20
Descriere: Componenta financiara
2.
Descrierea detaliata a etapelor propuse de ofertant pentru realizarea activitatilor de masurare a costurilor administrative in vederea indeplinirii contractului
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
3.
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
4.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara afectarea cerintelor caietului de sarcini
5%
5
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
5.
Criterii de includere/excludere a reglementarilor in masuratoare
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
6.
Criterii de segmentare a firmelor
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
7.
Intinderea activitatii de identificare a firmelor tipice in scopul atingerii consensului majoritar
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
8.
Metodologia de intervievare (ghidul de interviu)
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
9.
9.1 Recomandari/propuneri de simplificare a portofoliului legislativ
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
10.
9.2. Facilitati si suport metodologic acordat in vederea facilitarii elaborarii masurilor de reducere a sarcinilor administrative
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire
Punctaj maxim componenta tehnica: 80
Pondere componenta tehnica: 80 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Buget de stat si fonduri structurale nerambursabile - PODCA. Proiecte cod SMIS 15285, SMIS 13377 si SMIS 15242.
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Cuantumul garantiei de participare: 230.500 (doua sute treizeci mii cinci sute) Lei sau 54203 Euro, din care: ?Pentru lotul nr. 1:73.200 (satezeci si trei mii doua sute) Lei;?Pentru lotul nr. 2:98.500 (nouazeci si opt mii cinci sute) Lei;?Pentru lotul nr. 3:58.800 (cincizeci si opt mii opt sute) Lei;Accesul la documentatia de atribuire este direct si nerestrictionat de la data publicarii pe www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos, Nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4(021)310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4(021)310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul General al Guvernului - Serviciul Asigurare Logistica
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011754, Romania, Tel. +4021.313.98.25, Email: [email protected], Fax: +4021.319.15.36, Adresa internet (URL): www.sgg.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2011 13:30