Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica privind ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniile reglementate de Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti ? cod SMIS 15338, de Ministerul Minist


Anunt de participare numarul 134669/12.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011754, Romania, Punct(e) de contact: Marin Militaru, Tel. +40 213191556/ +40 213139825, Email: [email protected], Fax: +40 213191536, Adresa internet (URL): www.sgg.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica privind ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniile reglementate de Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti ? cod SMIS 15338, de Ministerul Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Ministerul Sanatatii si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului ? cod SMIS 15283 si de Ministerul Mediului ?i Padurilor- Cod SMIS 15262?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Bucure?ti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul proiectului:
Elaborarea masurilor de simplificare intreprinse de administratia publica centrala din Romania in vederea reducerii sarcinilor administrative pentru operatorii economici.Obiectul principal al contractului vizeaza:
Masurarea costurilor administrative pe care le suporta operatorii economici in domeniile gestionate de Ministerul Justitiei, de Ministerul Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Ministerul Sanatatii si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si de Ministerul Mediului ?i Padurilor, a?a cum rezulta din aplicarea prevederilor actelor normative in vigoare la data publicarii anun?ului de participare, in vederea pregatirii etapei de reducere a sarcinilor administrative.
Conex scopului mai sus mentionat, in cadrul contractului ce urmeaza sa fie atribuit se va asigura desfasurarea si a urmatoarelor activitati:
- realizarea publicitatii asupra proiectului cu scopul de a impulsiona implicarea tuturor actorilor institutionali in desfasurarea activitatilor aferente proiectului, precum si a celor ulterioare realizarii acestuia;
- asigurarea transferului de expertiza si bune practici prin pregatirea, organizareasi efectuarea propriu zisa a unei vizite de lucru intr-o tara cu experienta consacrata in domeniu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
79300000-7-Studii de piata si cercetare economica; sondaje si statistici (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
79952000-2-Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1: Servicii de asistenta tehnica pentru proiectul ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniul reglementat de Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti? ? cod SMIS 15338, avand valoarea estimata de 4.065.849 lei fara TVA.
Lot nr. 2: Servicii de asistenta tehnica pentru proiectul ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniile reglementate de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Ministerul Sanatatii si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului? ? cod SMIS 15283, avand valoarea estimata de 3.626.424 lei fara TVA
Lot nr. 3: Servicii de asistenta tehnica pentru proiectul ?Masurarea costurilor administrative si identificarea sarcinilor administrative aferente legislatiei in domeniile reglementate de Ministerul Mediului? ? cod SMIS 15262, avand valoarea estimata de 1.508.364 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 9, 200, 637RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 184.011 lei. A se vedea nota de mai jos.Nota: Dat fiind faptul ca oferta se va depune in mod obligatoriu pentru toate loturile, operatorii economici pot constitui garantia de participare fie pentru suma cumulata mai sus indicata sau, separat, pentru fiecare lot in parte, conform informatiilor indicate in Anexa B ? ?Informatii privind loturile?.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 8.480, 06 (7.980 lei + 0, 01% din ceeace depaseste 4.200.001 lei, adica suma de 500, 06 lei).c) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contul RO75TREZ7005005XXX000172, deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal: 4283422 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) sau in format electronic (in S.E.A.P.), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bug.stat+ctr.fin.fond.UE prin PODCA, proiecte ministere: MJLC-SMIS15338, val.eligib.de: 4322500, 50 lei;MMFPS, MS, MECTS-SMIS15283, val.eligib.de: 3873684, 00 lei;MMP-SMIS15262, val.eligib.de: 1760700, 00 lei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
- Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum ar fi: Attila DÉZSI - secretarul general al guvernului, Stefania Gabriella FERENCZ - secretarul general adjunct al guvernului, Dumitru Nicu CORNOIU - secretar de stat, Constantin NICULESCU ? director Directia Logistica, Marin MILITARU ? sef serviciu Asigurare Logistica, Andrei Cosmin TANASIE ? director Direc?ia Economica, Nicolae TEODORESCU ? Direc?ia Contencios ?i Resurse Umane, Mihaela TOADER ? director Directia Politici Publice, Ionu? PAVEL ? manager proiect cod SMIS 15338, Daniel RUCAREANU ? manager proiect cod SMIS 15283, Medana MIHU?A ? manager proiect cod SMIS 15262).Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii si de subcontractanti si de tertul sustinator.
Nota:
a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 ? 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scaden?a in luna in curs.
c. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota:
a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b. In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.
c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
e. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a nr. 1
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare cu urmatoarele sume:
- pentru lotul nr. 1 ? 8.131.698 lei;
- pentru lotul nr. 2 ? 7.252.848 lei;
- pentru lotul nr. 3 ? 3.016.728 lei.
- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaeri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societa?i specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.
Cerin?a nr. 2
Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata, pentru a realiza cash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor in cursul primului trimestru de executie a contractului, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 3 luni de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic, dupa cum urmeaza:
- cel putin1.016.460 lei va fi destinata lotului nr. 1;
- cel putin 906.606 lei va fi destanata lotului nr. 2;
- cel putin 377.091 lei va fi destinata lotului nr. 3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, servicii de natura celor prevazute in caietul de sarcini, cu o valoare de cel pu?in:
- pentru lotul nr. 1 ? 2.032.924 lei.
- pentru lotul nr. 2 ? 1.813.212 lei.
- pentru lotul nr. 3 ? 754.182 lei.
Cerin?a nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune min de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
I-Experti comuni lot nr.1-3: Expert cheie nr.1?Manager proiect/coordonator echipa/team leader-1 pers; Expert cheie nr.2?Specialist senior in MCS-2 pers; Expert cheie nr.3?Specialist junior in MCS pentru colectarea datelor si intervievari-2 pers;Expert cheie nr.4?Specialist sociolog/metodologii cercetari economice(de piata)-1 pers; Expert cheie nr.5?Expert reducere de bariere administrative/legislative-1 pers; Expert cheie nr.6?Expert juridic-1 pers
II-Experti sectoriali (pt.loturile mai jos indicate): Pt.lot nr.1: Expert nr.7 pe probleme domeniu justi?ie-1 pers; Pt.lot nr.2: Expert nr.8 pe probleme domeniu munca, familie ?i protec?ie sociala-1 pers; Expert nr.9 pe probleme domeniu sanatate-1 pers; Expert nr.10 pe probleme domeniu educa?ie, cercetare, tineret ?i sport-1 pers; Pt.lot nr.3:
Expert nr.11 pe probleme domeniu mediu-1 pers
Cerinta nr.3(continuare cerin?a nr. 2)
Profilul expertului cheie nr. 1- Manager proiect/coordonator de echipa/team leader-Studii sup.de lunga durata in dom.ecn/tehnic/juridic/stiinte politice si/sau administr., finalizate prin diploma de licenta sau echiv.
-Experien?a profesionala generala relevanta in domeniu de cel putin 5 ani
-Participarea pe parcurs.profes.la cel putin un proiect similar, in cadrul caruia sa fi detinut o poz.de manager/director/coordonator ori sef de proiect/team leader
-Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (doved.prin certif.recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect"?cod COR241919 sau echiv.)
-Pentru aceasta cerin?a se aplica modul de indeplinire explicitat in cadrul cerin?ei nr.4
Cerin?a nr.4 (continuare cerin?a nr.3)
Profilul expertului cheie nr.2?Specialist Senior in Modelul Costului Standard
- Studii superioare de lunga durata in dom.ecn./jurid./stiinte polit.si/sau administr., finaliz.prin diploma de licenta sau echiv.
- Experien?a profesionala generala in domeniu de min.5 ani
- Participarea pe parcursul profesional la min.1 proiect similar pe min. o pozi?ie de tipul expert cheie/senior
- A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare
Cerin?a nr.5 (continuare cerin?a nr.4)
- Detinerea de cunostinte privind fluxul/procesele din sectorul de activitate aferent obiectului contract. ce urmeaza sa fie atrib. (administr.publica) dovedite prin dipl./certificate obtinute pe parcursul profes. si/sau prin implicarea intr-un proiect de profil care sa fi vizat administr.publica si/sau personalul de specialit. din cadrul unor astfel de institu?ii ori prin detinerea pe parcursul profesional a unei pozi?ii de coordonare a activitita?ilor specifice acestui sector)
Cerin?a nr.6 (continuare cerin?a nr.5)
Profilul expertului cheie nr.3?Specialist Junior in Modelul Costului Standard pentru colectarea datelor si interviuri
- Studii superioare de lunga durata in domeniul ecn./jurid./stiinte politice si/sau administr., finaliz.prin diploma de licenta sau echivalent
- A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare
Cerin?a nr.7 (continuare cerin?a nr.6)
- Experien?a profesionala generala in domeniu de min.3 ani
- Participarea pe parcursul profesional la min.1 proiect similarpe min. o pozi?ie de tipul expert non-cheie/junior si care sa fi vizat efectuarea de masuratori privind costurile administr./povara administr. ?i activit. de colectare a datelor si de intervievare a actorilor principali
- Detinerea de cunostinte privind fluxul/procesele din sectorul de activitate aferent obiectului contract. ce urmeaza sa fie atrib. (administr.publica) dovedite prin dipl./certificate obtinute pe parcursul profes. si/sau prin implicarea intr-un proiect de profil care sa fi vizat administr.publica si/sau personalul de specialit. din cadrul unor astfel de institu?ii ori prin detinerea pe parcursul profes. a unei pozi?ii de coordonare a activitit. specifice acestui sector)
Cerin?a nr.8 (continuare cerin?a nr.7)
Profilul expertului cheie nr.4?Specialist sociolog/metodologii cercetari economice (de piata)
- Studii superioare de lunga durata in dom.ecn./sociologie, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent
- Experien?a profesionala generala in domeniu de min.5 ani
- Participarea pe parcursul profesional la min.1 proiect similarcare sa fi vizat elaborarea/aplicarea metodologiilor decercetari statistice/sociologice/economice (de piata) aferente masuratorilor privind costurile administrative/povara administrativa si/sau detinerea pe parcursul profesional a min.1 pozi?ie din cadrul careia sa fi desfa?urat activita?i de training cu privire la o astfel de metodologie
- A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare
Cerin?a nr.9 (continuare cerin?a nr.8)
- Detinerea de cunostinte privind fluxul/procesele din sector.de activit.aferent obiect.contract.ce urmeaza sa fie atrib. (administr.publica) dovedite prin dipl./certificate obtinute pe parcursul profes. si/sau prin implicarea intr-un proiect de profil care sa fi vizat administr.publica si/sau personalul de specialit.din cadrul unor astfel de institu?ii ori prin detinerea pe parcurs.profes.a unei pozi?ii de coordonare a activitit.specif.acestui sector)
Cerin?a nr.10 (cont. cerin?a nr.9)
Profilul expertului cheie nr.5?Expert reducere de bariere administr./legislative
- Studii superioare de lunga durata in domeniul ecn./jurid./stiinte politice si/sau administr., finaliz.prin diploma de licenta sau echivalent
- Experien?a profesionala generala in domeniu de min.5 ani
- A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare
Cerin?a nr.11 (continuare cerin?a nr.10)
- Participarea pe parcursul profesional la min.1 proiect similar care sa fi vizat simplificarea/reducerea de bariere administrative/legislative si/sau detinerea pe parcursul sau profesional a min.1 pozi?ie din cadrul careia sa fi desfasurat acest tip de activita?i
- Detinerea de cunostinte privind fluxul/procesele din sectorul de activitate aferent obiectului contractului ce urmeaza sa fie atribuit (administra?ie publica) dovedite prin diplome/certificate obtinute pe parcursul profesional si/sau prin implicarea intr-un proiect de profil care sa fi vizat administra?ia publica si/sau personalul de specialitate din cadrul unor astfel de institu?ii ori prin detinerea pe parcursul profesional a unei pozi?ii de coordonare a activitit.specifice acestui sector)
Cerin?a nr.12 (continuare cerin?a nr.11)
Profilul expertului cheie nr.6?Expert juridic
- Studii superioare de lunga durata in dom.juridic, finaliz.prin diploma de licenta sau echivalent
- Experien?a profesionala generala in domeniu de min.5 ani
- Detinerea calita?ii de membru asociat, inregistrat in Tabloul Consilierilor Juridici al unei Asocia?ii Profesionale a Consilierilor Juridici afiliata la Uniunea Colegiilor Consilierilor Juridici din Romania si/sau a unor organisme internatinale echivalente sau detinerea calita?ii de avocat, inscris intr-unul din Barourile Uniunii Avocatilor din Romania si/sau a unor organisme internationale echivalente;
- A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare
Cerin?a nr.13 (continuare cerin?a nr.12)
- Detinerea de cunostin?e aprofundate/pregatire profesionala relevanta pentru sectorul de activitate aferent obiectului contractului ce urmeaza sa fie atribuit (normele de tehnica legislativa/de elaborare acte normative), dovedite prin participarea la realizarea procesului legislativ, prin furnizarea de asisten?a jurdica/consultanta pentru elaborarea/implementarea de acte normative, din care min.1 act normativ la nivelul legisla?ei primare/secundare-cum ar fi O.G., O.u.G., H.G.)
Cerin?a nr.14 (continuare cerin?a nr.13)
Profilul expertului sectorial nr.7 pe domeniu justi?ie
- Studii superioare de lunga durata in domeniul juridic/stiinte politice si/sau administrative, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent
- A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare
Cerin?a nr.15 (continuare cerin?a nr.14)
- Experien?a profesionala generala in domeniu de min.5 ani
- Participarea pe parcursul profesional la min.1 proiect similar/program in cadrul caruia sa fii detinut min. o pozi?ie de tip expert cheie/senior, avand ca obiect efectuarea de cercetari/analize/masuratori/studii/evaluari referitoare la impactul masurilor administrative, reglementarilor si legisla?iei conexe domeniului justi?iei (codul civil ?i penal/codurile de procedura aferente)/detinerea pe parcursul profesional a min. unei pozi?ii din cadrul careia sa fii desfa?urat acest tip de activita?i
- A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare
Cerin?a nr.16 (continuare cerin?a nr.15)
- Detinerea de cunostinte privind fluxul/procesele din sectorul de activit.aferent obiect.contract.ce urmeaza sa fie atrib. (administr.publica) dovedite prin dipl./certificate obtinute pe parcurs.profes.si/sau prin implicarea intr-un proiect de profil care sa fi vizat administr.publica si/sau personalul de specialit.din cadrul unor astfel de institu?ii ori prin detinerea pe parcursul profes.a unei pozi?ii de coordonare a activitit.specif.acestui sector)
Cerin?a nr.17 (continuare cerinta nr.16)
Profilul expertului sectorial nr.8 pe probl.domeniu munca, familie ?i protec?ie sociala
- Studii superioare lunga durata in domeniul ecn./jurid./stiinte polit.si/sau administrative, finaliz.prin diploma de licenta sau echivalent
- Experien?a profesionala generala in domeniu de min.5 ani
- A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare
Cerin?a nr.18(continuare cerin?a nr.17)
- Particip.pe parcurs.profes.la min.1 proiect similar/progr.in cadrul caruia sa fii detinut min. o poz.de tip expert cheie/senior, avand ca obiect efect.de cercet./analize/masurat./studii/evaluari ref.la impactul masurilor administr., reglement.si legisl.conexe dom.muncii(codul muncii ?i/sau codul familiei/protectia sociala)/detinerea pe parcurs.profes.a min.unei poz.din cadrul careia sa fii desfa?.acest tip de activit.
- Detinerea de cunostinte priv.flux/procese.din sectorul de activit.aferent obiect.contract.ce urmeaza sa fie atrib.(administr.publica)doved.prin dipl./certificate obtinute pe parcurs.profes.si/sau prin implic.intr-un proiect de profil care sa fi vizat administr.publica si/sau personalul de specialit.din cadrul unor astfel de instit.ori prin detinerea pe parcurs.profes.a unei poz.de coordonare a activitit.specif.acestui sector)
Cerin?a nr.19 (continuare cerin?a nr.18)
Profilul expertului sectorial nr. 9 pe probleme domeniu sanatate- Studii superioare lunga durata in domeniu ecn./jurid./stiinte polit.si/sau administr./medicina, finaliz.prin diploma de licenta sau echivalent
- Experien?a profesionala generala in domeniu de min.5 ani
- Particip.pe parcurs.profes.la min.1 proiect similar/progr.in cadrul caruia sa fii detinut min. o pozi?ie de tip expert cheie/senior, avand ca obiect efectuarea de cercetari/analize/masuratori/studii/evaluari referitor la impactul masurilor administr., reglementarilor si legisla?ie conexe dom.sanata?ii/detinerea pe parcurs.profes.a min.unei pozi?ii din cadrul careia sa fii desfa?.acest tip de activit.
- A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare
Cerin?a nr.20 (continuare cerin?a nr.19)
- Detinerea de cunostinte privind fluxul/procesele din sectorul de activititate aferent obiectului contractului ce urmeaza sa fie atribuit (administr.publica) dovedite prin dipl./certificate obtinute pe parcurs.profes.si/sau prin implic.intr-un proiect de profil care sa fi vizat administr.publica si/sau personalul de specialit.din cadrul unor astfel de institu?ii ori prin detinerea pe parcurs.profes.a unei pozi?ii de coordonare a activitit.specif.acestui sector)
Cerin?a nr.21 (continuare cerin?a nr.20)
Profilul expertului sectorial nr. 10 pe probleme domeniu educa?ie, cercetare, tineret ?i sport
- Studii superioare lunga durata in domeniul ecn./jurid./stiinte politice si/sau administrative/pedagogie/educa?ie fizica, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent
- A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare
Cerin?a nr.22 (continuare cerin?a nr.21)
- Experien?a profesionala generala in domeniu de min.5 ani
- Participarea pe parcursul profesional la min.1 proiect similar/program in cadrul caruia sa fii detinut min. o pozi?ie de tip expert cheie/senior, avand ca obiect efectuarea de cercetari/analize/masuratori/studii/evaluari referitoare la impactul masurilor administrative, reglementarilor si legisla?iei conexe domeniului educa?iei, cercetarii ?i sportului/detinerea pe parcursul profesional a min.unei pozi?ii din cadrul careia sa fii desfa?urat acest tip de activita?i
- A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare
Cerin?a nr.23 (continuare cerin?a nr.22)
- Detinerea de cunostinte privind fluxul/procesele din sectorul de activit.aferent obiectului contractului ce urmeaza sa fie atribuit (administr.publica) dovedite prin dipl./certificate obtinute pe parcurs.profes.si/sau prin implic.intr-un proiect de profil care sa fi vizat administr.publica si/sau personalul de specialit.din cadrul unor astfel de institu?ii ori prin detinerea pe parcurs.profes.a unei pozi?ii de coordonare a activitit.specif.acestui sector)
Cerin?a nr.24 (continuare cerin?a nr.23)
Profilul expertului sectorial nr. 11 pe probleme domeniu mediu
- Studii superioare de lunga durata in dom.ecn./juridic/tehnic/stiinte polit.?i/sau administr./ biologie/silvicultura/agronomie/protec?ia mediului/ecologie, finaliz.prin diploma de licenta sau echivalent
- A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare
Cerin?a nr.25 (continuare cerin?a nr.24)
- Experien?a profesionala generala in dom.de min.5 ani
- Participarea pe parcursul profesional la min.1 proiect similar/program in cadrul caruia sa fii detinut min. o pozi?ie de tip expert cheie/senior, avand ca obiect efectuarea de cercetari/analize/masuratori/studii/evaluari referitoare la impactul masurilor administrative, reglementarilor si legisla?iei conexe domeniului mediului/protec?iei mediului (inclusiv arii precum conservarea naturii/ biodiversitatea)/detinerea pe parcursul profesional a min.unei pozi?ii din cadrul careia sa fii desfa?urat acest tip de activita?i
- A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare
Cerin?a nr.26 (continuare cerin?a nr.25)
- Detinerea de cunostinte privind fluxul/procesele din sectorul de activit.aferent obiectului contractului ce urmeaza sa fie atribuit (administr.publica) dovedite prin dipl./certificate obtinute pe parcurs.profes.si/sau prin implic.intr-un proiect de profil care sa fi vizat administr.publica si/sau personalul de specialit.din cadrul unor astfel de institu?ii ori prin detinerea pe parcurs.profes.a unei pozi?ii de coordonare a activitit.specif.acestui sector)
Cerin?a nr.27Informatii privindsubcontractan?ii
Cerinta nr. 1
Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru serviciile de consultan?a
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
30%
30
Descriere: Punctajul(P(n) = max. 30 pct.)se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul max. b)Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza propor?ional, astfel: P(n)=(Pretmin /Pret(n))x30 pct.Nota: Detalii privind aplicarea factorilor de evaluare si legenda acestora se regasesc in Anexa nr. 6 la caietul de sarcini, motivat de limitarile tehnice din SEAP privind numarul de caractere disponibil campurile aferente descrierilor de mai jos.Legenda (valabila pt.toti factorii utilizati): Pret(min)/NR(max)/NRER(max)/IFT(max)/PIFF(max)?cel mai mic pre? ofertat in cadrul procedurii, iar in cazul celorla?i factori de evaluare reprezinta cea mai mare valoare contabilizta in cadrul procedruii pt.fiecare factor de evaluare vizat. Pre?(n)/NR(n)/NRER(n)/IFT(n)/PIFF(n)?pretul ofertei pt.care se calculeaza P(n), iar in cazul celorlal?i factori de evaluare reprezinta valoarea factorului de evaluare al ofertei pt.care se calculeaza P(n).
2.
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
10%
10
Descriere: Punctajul (P(n) = max. 10 pct.) se acorda astfel: Se vor contabiliza numeric riscurile privindprocesul efectiv de de masurare a costurilor administrative, necesare atingerii obiectivelor si a rezult.proiectului, asa cum sunt analizate de catre fiecare ofertant in parte in cadrul propunerii tehnice;a)Pt.ofertele cu nr.max.de riscuri identificate (notat NR(max)) se acorda 10 puncte;b) Pt.ofertele cu un nr. mai mic de riscuri decat NR (max), P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n)=(NR(n) / NR(max))x10 puncte; Nota: Riscurile considerate de catre ofert.ca afectand procesul efectiv.de mas.a cost.admin.necesare atingerii obiectivelor si a rezult.proiectului (altele decat cele incluse in Anexa 1 a caietului de sarcini, cum ar fi cele aferente pasului 4 si 8 al masuratorii), dar care in mod evident nu influenteaza executia masuratorii si/sau care nu sunt descr.sub forma unei liste(numerotata in ordine cresc.)nu vor fi numarate/contabiliz.in vederea aplicarii algoritmului de calcul
3.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara afectarea cerintelor caietului de sarcini
10%
10
Descriere: Punctajul(P(n) = max.10pct)se acorda astfel: Se vor contab.numeric recomandarile de minimiz./elimin.riscuri.privind procesul efectiv de masurare a costurilor administr.necesare atingerii obiective.si a rezultat.proiectului, asa cum sunt propuse?i analiz.de catre fiecare ofertant in parte in cadrul propunerii tehnice. a)Pt.ofertele cu numar.max.de recomandari de reducere/eliminare riscurilor(notat NRER(max))se acorda 10pct.b)Pt.ofertele cu un nr.mai mic de recomand.decat NRER(max), P(n) se calculeaza propor?ional: P(n)=(NRER(n)/NRER(max))x10pct.Nota: Recomand.care nu au fost descrise si argument., ori cele care nu pot avea impact in mod evident in desfasurare procesului efectiv de masurare a costurilor admin. si/sau care nu sunt descrise sub forma unei liste(numerotata in ordine crescatoare)nu vor fi numarate/contabilizate in vederea aplicarii algoritmului de calcul.Pt.fiecare risc identificate la factorul 2 se va prezenta si re?ine o singura recomandare (relevanta) de reducere/eliminiare
4.
Activitatea de identificare (selec?ie) a firmelor tipice in scopul atingerii consensului majoritar
25%
25
Descriere: Punctajul (P(n)=max.25pct) se acorda astfel: a)Pt.ofertele care propun cel mai mare numar de interviuri ce vor fi efectuate (IFT(max)) ?i care reprezinta angajamentul ferm al ofertantului de a efectua cel pu?in acest numar de interviuri in scopul atingerii consensului majoritar (tendinta comuna intre raspunsurile firmelor) in activitatea de selec?ie a firmelor tipice (pasul 8 din cadrul masuratorii), inainte de a se apela la consultarea expertilor in vederea reconcilierii si arbitrarii raspunsurilor se acorda punctajul maxim; b)Pt.celelalte oferte P(n) se calculeaza propor?ional, astfel: P(n)=(IFT(n) /IFT(max)x25pct;Nota: Numarul minim de interviuri care vor trebui efectuate de catre operatorii econonomici si care este acceptat in cadrul prezentei procedurii este de 500. Ofertele care propun un numar mai mic de interviuri decat cel acceptat vor fi respinse din cadrul procedurii.
5.
Activitatea de efectuare a interviurilor cu firmele
25%
25
Descriere: Punctajul (P(n)=max.25pct) se acorda astfel: a)Pentru ofertele care propun cea mai mare pondere de interviuri personale- ?fa?a in fa?a? (PIFF(max)) care vor fi efectuate (pasul 9 din cadrul masuratorii) din totalul de interviuri ofertate in vederea desfa?urarii activita?ii de identificare (selec?ie) a firmelor tipice se acorda punctajul maxim;b) Pentru celelalte oferte P(n) se calculeaza propor?ional, astfel: P(n)=(PIFF(n) /PIFF(max)x25pct;Nota: Ponderea minima a interviurilor personale peste care se va puncta suplimentar este de 30% din totalul interviurilor. Ofertele care propun o pondere mai mica de interviuri decat cea acceptata vor fi respinse din cadrul procedurii.
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20/3835/AD/22.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2012 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Autoritatea contractanta beneficiza de finantare nerambursabila prin ?Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Admnistrative? pentru proiectele de Masurare a consturilor administrative ?i identificarea sarcinilor administrative aferente legisla?iei in domeniile reglementate de ministerele care fac obiectul prezentei proceduri (a se vedea Cap. III.1.2.).
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
In situa?ia in care doua sau mai multe oferte ob?in acela?i punctaj prin aplicarea prevederilor de mai sus, clasamentul se va stabili in ordinea descrescatoare a pre?ului ofertat, oferta ca?tigatoare fiind cea clasata pe locul 1. In cazul in care prin aplicarea acestui sistem vor rezulta doua sau mai multe oferte pe locul 1, clasamentul se va reface in ordinea descrescatoare a valorii ob?inute de ofertele in discu?ie pentru factorul de evaluare urmator, conform ordinii men?ionate mai jos, oferta ca?tigatoare fiind cea care se claseaza pe locul 1, acest sistem urmand sa fie aplicat ori de cate ori este necesar, pana la identificarea unei singure oferte care se claseaza pe locul 1.In situa?ia in care prin aplicarea sistemului de mai sus ofertele nu vor putea fi departajate pe baza punctajelor obtinute, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi (reofertare de pret).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/ +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din O.U.G.nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul General al Guvernului
Adresa postala: Piata Victoriei, Nr. 1, Sector 1, Localitatea: Bucure?ti, Cod postal: 011754, Romania, Tel. +40 213139825, Email: [email protected], Fax: +40 213191536/ +40 213156613, Adresa internet (URL): www.sgg.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2012 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer