Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica si intretinere pentru retelele PROCNET si DCC aferente Unitatilor 1 si 2 de la CNECernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 137990/06.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica Boboc - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A. Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, camera P45, Tel. +40 241801694, In atentia: Mihaela Popa, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A. Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, camera P45, Tel. +40 241801694, In atentia: Mihaela Popa, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica Boboc, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica si intretinere pentru retelele PROCNET si DCC aferente Unitatilor 1 si 2 de la CNECernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: S.N.Nuclearelectrica S.A. ? Sucursala CNE Cernavoda, Cernavoda, jud. Constanta
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica si intretinere pentru retelele PROCNET si DCC aferente Unitatilor 1 si 2 de la CNE Cernavoda, constand din:
-Servicii de asistenta tehnica si intretinere retea PROCNET SI DCC;
-Servicii de reabilitare servere de stocare date DCCSCADA si PLATON;
-Servicii de upgrade si intretinere calculator DESKTOP EMULATOR;
-Servicii de intretinere in regim de urgenta;
-Servicii de asistenta tehnica la distanta, telefonic sau prin email;
-Servicii de reparatii pentru echipamente/componente/ cartele electronice;
-Servicii de actualizari de firmware;
-Servicii de actualizare programe informatice;
-Servicii de pregatire a personalului tehnic si de intretinere al Achizitorului CNE Cernavoda;
-Servicii de analiza duratei de viata a echipamentelor/componentelor si a programelor software aferente sistemului retelei PROCNET si DCC.
-Piese de schimb si materialele consumabile aferente serviciilor mentionate mai sus
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 10 pachete de servicii, corespunzator unui numar total de 16732 ore
- Piese de schimb si consumabile, conform Anexelor 1 si 2 din Documentatia descriptiva
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 25.000 LeiPerioada de valabilitate garantie: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor.Garantia de participare seconstituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participareprin scrisoare de garantiebancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a.Garantia se poate constitui in lei sau echivalent EURO, la cursul de schimb comunicat de BNR valabil pentru data publicarii in SEAP a anuntului de participare (cursul BNR se gaseste pe site-ul www.bnr.ro). In cazul depunerii in cont cu ordin de plata, contulbancar al SN Nuclearelectrica SA este: - pentru Lei: RO94RNCB0072049718520001 - BCR Bucuresti, Sector 1.-pentru Euro: RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu documentele privind candidatura.Candidatii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27 / 2006 si Legii 346 / 2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.1 ? III.1.1.5, dupa caz.Candidatul care prezinta aceste formulare si este declarat castigator beneficiaza si de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.Conditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art 278¹ din OUG nr 34 / 2006, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la CNSC, este: 5.380 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.b .Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului.Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantul trebuie sa includa in oferta, Formularele III.1.1.1 ÷ III.1.1.5, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii S. N. Nuclearelectrica S.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la notariat, in sensul celor prevazute la art. 44 (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se completeaza Formularul III.1.3.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificari si completari - Se completeaza Formularul III.2.1.a de catre Candidat. Declaratia se depune in original.
Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
B) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari - Se va completa Formularul III.2.1.b de catre Candidat.
Declaratia se depune in original.
La Formular se vor anexa:
a) pentru persoane juridice / fizice romane
¦ Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
¦ Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
b) pentru persoane juridice / fizice straine
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si local din tara sa insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?.
Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.
C) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - Se va completa Formularul III.2.1.c. de catre Candidat si dupa caz: de catre Candidatii asociati.
Declaratia se depune in original.
D) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (conflictul de interese) din OUG 34/2006 actualizata, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.509/2011 - Se va completa Formularul III.2.1.d
Declaratie pe propria raspundere, dupa caz, a candidatului/a candidatului asociat/ a subcontractantului, a Tertului sustinator ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.
In Formular sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv membrii comisiei de evaluare.
E) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa Formularul III.2.1.e. Declaratia se depune in original.
Note: In cazul depunerii unei candidaturi/ oferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), pe numele Operatorului economic - Persoane juridice / fizice romane
Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului pe numele Candidatului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, prin care se confirma inregistrarea precum si autorizarea candidatului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului. Certificatul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al candidatului, respectiv a Ofertantului asociat, daca este cazul unei oferte comune.
Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data deschiderii/prezentarii candidaturii si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a candidaturii precizata in anuntul de participare.
Persoane juridice/fizice straine
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident pe numele Candidatului, Ofertantului asociat - pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare, daca este cazul unei oferte comune.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
Pentru a fi luate in considerare documentul / documentele se vor prezenta insotite de o traducere autorizata in limba romana.
In situatia in care operatorul economic a fost preselectat si a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata la finalizarea etapei de preselectie a candidatilor.Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea candidatului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2011 al Candidatului/Candidatilorasociati, vizat si inregistrat de organele competente.
2. Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani a Candidatului / Asociatiei formate ori, dupa caz, de catre Tertul sustinator financiar.Se accepta candidati/candidati asociati ori tert sustinator care au cifra de afaceri in domeniul de activitate, minim 750.000 lei.
3. Sustinerea financiara
In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm? al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele financiare invocate.
Oferta comuna
(Situatia economica si financiara)
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Cerinta minima: se accepta candidatii care prin:
documentul / documentele de confirmare servicii prezentate (contracte/procese verbale de receptie/recomandari), (cumulat daca este cazul), ating cel putin valoarea de 1.600.000 lei.
- Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Fiecare candidat va prezenta copie dupa documentele solicitate, impreuna cu recomandarile de la beneficiarii de servicii.Recomandarile vor fi luate in considerare daca vor contine, cel putin informatii despre: valoarea contractului, obiectul contractului, perioada de derulare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
2. Lista privind personalul tehnic de specialitate.
Candidatul trebuie sa faca dovada ca are cel putin trei specialisti in domeniile automatizari, informatica, electronica, electrotehnica, in vederea asigurarii unui personal calificat pentru acoperirea celor 10 activitati din gama de servicii ofertate.Se anexeaza documente justificative (lista personalului si CV-urile celor 3 specialisti)
Sustinerea tehnica, dupa caz:
In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui ?Angajament ferm? al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea / partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
Oferta comuna
(Capacitatea tehnica si profesionala)
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Certificarea ISO 9001-2008 sau echivalent, pentru servicii similare, emis de organisme notificate care sa faca referire cel putin la servicii de montaj, configurare si integrare echipamente informatice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara - Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul : Oferta cu pretul cel mai scazut primeste 80 puncte, celelalte oferte primesc punctaj astfel : P1 = Pretul ofertei cel mai scazut / Pretul ofertei X 80
2.
Perioada de garantie acordata serviciilor
10%
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Valoarea minima impusa a garantiei este de 12 luni.Ofertele cu garantia serviciilor mai mica de 12 luni sunt inacceptabile.Valoarea maxima a garantiei luata in considerare este egala cu 200% din termenul de garantie minim solicitat, respectiv 24 luni.Pentru oferta finala care include un termen de garantie cel putin egal cu termenul de garantie maxim se acorda punctajul maxim, respectiv 10 puncte.Pentru ofertele finale cu termenul de garantie egal cu cel minim solicitat de 12 luni se acorda 0 zero) puncte. Celelalte oferte primesc punctaj astfel: P2 = (TG curent - TG minim) /(TG max. - TG min.) x 10 unde: -TG curent este termenul de garantie din oferta finala pentru care se aplica factorul de evaluare;
- TG maxim este termenul de garantie maxim si este egal cu 200% din termenul de garantie minim solicitat (respectiv de 24 luni);
-TG minim este termenul de garantie minim solicitat, respectiv 12 luni.
3.
Perioada de garantie acordata pieselor de schimb
10%
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Valoarea minima impusa a garantiei este de 24 luni.Ofertele cu garantia pieselor de schimb mai mica de 24 luni sunt inacceptabile.Valoarea maxima a garantiei luata in considerare este egala cu 200% din termenul de garantie minim solicitat (48 luni).Pentru oferta finala care include un termen de garantie cel putin egal cu termenul de garantie maxim se acorda punctajul maxim, respectiv 10 puncte.Pentru ofertele finale cu termenul de garantie egal cu cel minim solicitat de 24 luni se acorda 0 (zero) puncte.Celelalte oferte primesc punctaj astfel: P3 = (TG curent - TG minim) /( TG max. - TG min) x 10 unde: - TG curent este termenul de garantie din oferta pentru care se aplica factorul de evaluare;
- TG maxim este termenul de garantie maxim si este egal cu 200% din termenul de garantie minim solicitat (48 luni);
- TG minim este termenul de garantie minim solicitat, respectiv 24 luni.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA # 25714-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2012 11:00
Locul: S.N.Nuclearelectrica S.A - Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1 Daca doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc acumuland acelasi numar de puncte, autoritatea contractantava solicita acestor ofertanti o noua propunere, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta cumuleaza cel mai mare punctaj.2. In scrisorile de comunicare a rezultatului selectiei se vor preciza si data si ora de depunere a propunerilor de oferte preliminare si data si ora sedintei de deschidere a propunerilor de oferte preliminare (numai in cazul candidatilor selectati pentru etapa a doua) .Autoritatea contractanta are obligatia de a nu dezvalui, fara acordul candidatului selectat in cauza, propunerea de oferta sau alte informatii confidentiale prezentate de acesta, in conformitate cu prevederile art 120 (3) din HG 925/2006.3. (1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare candidatul va prezenta fie documentele solicitate in prezenta documentatie de atribuire, fie are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Se va completa Formularul III.2.7.Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care candidatul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte de calificare (pentru fiecare cerinta de calificare pentru care nu s-au prezentat documentele solicitate in prezenta documentatie).(2) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (1), de mai sus, candidatul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal, conform cu prevederile art. 256² din OUG 34/2006, cu modificari si completari
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica S.A., Departamentul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer