Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de asistenta tehnica si mentenanta pentru sistemul national informatic in domeniul apei (WIMS)


Anunt de participare numarul 104601/28.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE
Adresa postala:  Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010018, Romania, Punct(e) de contact:  Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Tel. 0748.886.507., In atentia:  Birou Achizitii, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-312.21.74, Adresa internet (URL):  www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor de suprafata si subterane ce apartin domeniului public al statului
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de asistenta tehnica si mentenanta pentru sistemul national informatic in domeniul apei (WIMS)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Str. Edgar Quinet nr. 6, sect. 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii de asistenta tehnica si mentenanta pentru sistemul national informatic in domeniul apei (WIMS) ? coduri CPV 50312000-5; 72253200-5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
72253200-5-Servicii de asistenta pentru sisteme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati- specificate in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 835, 376.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.09.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 8.500 Lei;garantiei de buna executie = 10 % din valoarea totala a contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare: Surse proprii; plata in termen de 30 de zile de la emiterea facturii lunare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
Cazierul fiscal emis de autoritatile de administrare fiscala la care este inregistrat candidatul/ofertantul, in original sau copie legalizata;
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;Copie Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea informatiilor generale aferente anilor2007, 2008 si 2009;Nivel minim: media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri: sa fie egala sau mai mare cu suma de 1.650.000 Lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii cu privire la lista principalelor livrari in ultimii 3ani;experienta similara;recomandari clienti pentru contractele prezentate;Informatii privind competenta operatorului economic; Certificari personal;Autorizare privind punerea la dispozitie a aplicatiilor software;Standarde de asigurare a calitatii;Standarde de asigurare a securitatii / protectiei mediului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara: contr. similare valoare minima 830.000 Lei;Comp. prof. conf. cerintelor doc.atribuire: certificari Custom Development Solutions ? Web Development;SOA $ Business Process;ISV/Software Solutions ; Advanced Infrastructure Solutions / echivalent; competenta GIS; Certif. personal +CV/ conf.listei experienta personal minim; Standarde: ISO 9001; ISO 27001; OHSAS 18001; SA8000-2008/ echivalent ;ISO 14001:2004/echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Timp de reactie incidente prioritate medie
10%
10
Descriere: Timp de reactie incidente prioritate medie
3.
Timp de solutionare incidente prioritate medie
10%
10
Descriere: Timp de solutionare incidente prioritate medie
4.
Metodologia de organizare a proiectului
20%
20
Descriere: Metodologia de organizare a proiectului
5.
Termen de punere productie aplicatii software
20%
20
Descriere: Termen de punere in productie Aplicatii software
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
NU SUNT INCIDENTE PREV. ART. 163 O.U.G. nr. 34/ 2006- contract serv. asistenta si mentenanta
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2010 18:00
Locul: sediul A.N.Apele Romane- Buceresti. str. Edgar Quinet nr. 6, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de ofertant / imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
finantare din surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti, Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, ,Cod postal:  030081, Romania, Tel. 021/310.46.41;021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  splaiul independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax:  021.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta act atacat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
biroul achizitii
Adresa postala:  sediul central A.N.Apele Romane, str. Edgar Quinet nr.6, sector 1, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  010018, Romania, Tel. 021.311.01.46, Email:  [email protected], Fax:  021.312.21.74.
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2010 18:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer