Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de asistenta tehnica si supervizare a lucrarilor de ,, Centura Nord -Vest de ocolire a orasului Buzias L- 4,3 km


Anunt de participare numarul 85073/22.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Goia, Tel.0256406362, Email: [email protected], Fax: 0256406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de asistenta tehnica si supervizare a lucrarilor de , , Centura Nord -Vest de ocolire a orasului Buzias L- 4, 3 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Pe traseul strabatut de centura si la sediul CJ Timis - B-dul Revolutia din 1989, Nr 17 , Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in a) asistenta tehnica acordata beneficiarului pe perioada pregatirii proceduriisi documentatiei de atribuire a contractuluide lucrari si ulterior contractarii lucrarilor , asigurarea serviciilor de asistenta tehnica in raport cu documentatia de executie a lucrarilorb) servicii de supervizare a lucrarilor prin diriginti de santier in faza de pregatire a executiei lucrarilor , in faza de executie a lucrarilor si in perioada de garantie a lucrarilor , conform cerintelor din caietul de sarcini .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - servicii de asistenta tehnica pe perioada pregatirii procedurii si a documentatiei de atribuire a contractului de lucrari si ulterior contractarii lucrarilor , asigurarea serviciilor de asistenta tehnica in raport cu documentatia de executie a lucrarilor .
Lotul 2 - servicii de supervizare a lucrarilor in faza de pregatire a executiei lucrarilor , in faza de executie a lucrarilor , la receptia lucrarilor , in perioada de garantie a lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 125, 041RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 2500 lei pt lotul 18.750 lei pt lotul 2 si 11.250 lei pt ambele loturiGarantia de buna executie - 10 % din valoarea contractului , exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al CJTimis , Bugetul de stat si Programul Operational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sub forma unui contract de asociere . In cazul in care oferta comuna este castigatoare , sub forma legalizata .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea ; Declaratia privind neincadrarea in prev art 181; Declaratia privind calitatea de participant la procedura ; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiiloe exigibile de plata ; Cazier fiscal ; Certificat constatator ORC ; Copie CUI ; Orice alte documente echivalente , conform documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani in domeniu de activitate aferent obiectului contractului , Lichiditate generala ; Bonitate bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani : lotul 1- 500.000 lei sau echivalentul a 118.720 eurolotul 2- 1.750.082 lei sau echivalentul a 415.539 europt ambele loturi - 2.250.082 lei echivalentul a 534.258 euro1 euro -4, 2116 lei in 14.08.2009Lichiditate generala : mai mare decat 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ; Rresurse umane ; Subcontractanti ; Recomandari ; Certificate ISO 9001sau echivalent si ISO 14001sau echivalent ; Obligatii contractuale in desfasurare ; Declaratie privind utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1 ; cel putin 3 contracte a caror valoare sa fie cel putin egala sau mai mare decat 125.000 lei sau echivalentul a 29.680 euro si a caror obiect sa fi fost servicii similare ( asistenta tehnica ) sau cel putin un contract a carui valoare sa fie cel putin egala sau mai mare decat 75.000lei , echivalentul a 17.808 eurolotul 2 ; cel putin 3 contracte a caror valoare sa fie cel putin egala sau mai mare decat 437.520 lei sau echivalentul a 103.885 euro si a caror obiect sa fi fost servicii similare ( dirigentie de santier) sau cel putin un contract a carui valoare sa fie cel putin egala sau mai mare decat 262.512lei , echivalentul a 62.331 euro Pt ambele loturi valorile trebuiesc cumulateCel putin 2 recomandari pt serviciile prestate in cadrul contractelor mentionate anterior pt fiecare lot in parte ( lotul 1 -2 recomandari ; lotul 2 - 2 recomandari ) Resurse umane ; Lotul 1 - o echipa formata din lider echipa , inginer proiectant CFDP , specialist constructii pt produse de constructie si lucrari de drumuri si poduri de interes minim judetean , diriginte de santier specialitatea CFDP , minim judetean , economist /diriginte de santier pt verificare cantitati de lucrari si devize , diriginte de santier pt produse de constructii , diriginte de santier lucrari edilitare , specialist mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2009 10:30
Locul: Sediul CJ Timis , Bd Rev din 1989, Nr 17 , Timisoara , Sala consilierilor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2 , , Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale , , Domeniul de interventie 2.1
VI.3) Alte informatii
Orice operator economic interesat sa participe cu oferta la prezenta procedura de licitatie este invitat sa depuna oferta la nr de fax 0256/406.424 o scrisoare de interes din care sa reiasa denumirea operatorului economic , adresa , tel , fax, e-mail , pers de contact si nr anuntului de participare publicat in SEAP . In caz contrar autoritatea contractanta va fi in imposibilitatea de a transmite eventualele clarificari/ lamuriri cu privire la documentatia de atribuire . Aceste lamuriri/clarificari vor fi transmise fiecarui operator economic care a depus o scrisoare de interes in acest sens si vor fi publicate in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos , Nr 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str Tepes Voda , Nr 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 30005, Romania, Tel.0256/498054, Fax: 0256/498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Timis
Adresa postala: Bdul Revolutia din 1989, Nr 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300084, Romania, Tel.0256/406.362, Email: [email protected], Fax: 0256/406.424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2009 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer